czwartek, 1 listopada 2012

Denko październik 2012

W tym miesiącu zużyłam nieco więcej...co ja gadam...zużyłam dużo, dużo więcej kosmetyków niż w poprzednim miesiącu. Jestem z siebie dumna, bo sukcesywnie zużywam swoje zapasy kosmetyków, których jeszcze dość spora ilość zalega na moich półkach:)
Zapraszam do oglądania!:)

 Produkty do włosów



1. REVITACELL Stem Cells Hair Therapy
Zużyłam 8 ampułek. O efektach kuracji napiszę jak skończę całe opakowanie, czyli 14 ampułek.

2. PHYTO Phytobaume Blask - ekspresowa odżywka utrwalająca kolor
Próbeczka z wrześniowego GlossyBoxa. Niezwykle wydajna odżywka. 50ml starczyło mi na około 9razy. Włosy są po niej miękkie, wygładzone i ślicznie błyszczą.

3. SYOSS Color&Volume Szampon do włosów farbowanych lub z pasemkami
Pisałam o nim TUTAJ.

4. JANTAR Odżywka do włosów i skóry głowy
Minimalnie poprawiła stan moich włosów. Na pewno do niej wrócę. 
Recenzja TUTAJ.



5. PALETTE Salon Colors 10-2 Jasny popielaty blond
Efekty koloryzacji tą farbą możecie podziwiać TUTAJ.
  

Produkty do ciała


6. L'OCCITANE Żel pod prysznic Werbena
Próbeczka z sierpniowego GlossyBoxa. Orzeźwiający i super wydajny żel pod prysznic.
Więcej o nim możecie przeczytać TUTAJ.

7. L'OCCITANE Krem do rąk z dużą zawartością masła shea (20%)
Najlepszy krem do rąk jaki kiedykolwiek miałam! Cudo! Nawilża i chroni dłonie oraz przyjemnie pachnie:)

8. PAT&RUB Stymulujący piling do ciała z z lini HOME SPA z soli, cukru, olei i olejków
Kolejny świetny produkt wart uwagi. Dokładnie złuszcza skórę pozostawiając ją miękką i dobrze oczyszczoną, a zawarty w pilingu olej słonecznikowy nawilża i odżywia, dzięki temu nie musimy już nakładać balsamu do ciała. Rozmarynowo-cytrusowy zapach stymuluje zmysły i koi nerwy.

9. ANOVIA Scrub do ciała z Masłem Shea i minerałami z Morza Martwego
Bardzo słabiutki produkt. Jego drobinki ścierające są bardzo malutkie, przez co nadaje się do codziennego użytku. Recenzja TUTAJ.

10. REXONA Linen Dry
Mój ulubiony antyperspirant ♥

11. AVON Naturals Regenerujący balsam do ciała Czarna czereśnia i Gałka muszkatołowa
Ma cudowny czereśniowy zapach. Mmmm...coś niesamowitego:)W moich kosmetycznych zbiorach leży jeszcze jedna butla tego balsamu. Idealny zapach na jesienne wieczory!:)



Produkty do twarzy


12. AVON Korektor maskujący niedoskonałości z 2% kwasem salicylowym
Prawie cała tubka. Wyrzucam, ponieważ kompletnie się nie sprawdza, ani u mnie ani u mojego chłopaka. Jednym słowem bubel...

13. BIODERMA Photoderm AR SPF 50+

14. AA ECO Krem antyoksydacyjny
Lekki, wydajny, bardzo dobrze nawilżający kremik.  Możecie o nim poczytać TUTAJ.

15. Gąbeczka Konjac
Wymieniłam ją na gąbeczki Calypso.

16. INVEX REMEDIES Odmładzająca mgiełka do twarzy na bazie złota
Moja buzia pokochała tę mgiełkę od pierwszego psiknięcia:-) Planuję kupić drugie opakowanie. Recenzja TUTAJ.

17. ZIAJA Maść oliwkowa
Znalazłam ją w zimowej kurtce. Jest po terminie ważności, więc ją wyrzucam.

18. EVELINE Hydra Expert Płyn micelarny 3w1
Kupiłam go w Biedronce. Dobrze radził sobie z tuszem, kredką, cieniami, podkładem i pudrem.



Próbki, próbeczki i maseczki...


19. CRYSTAL ESSENCE  
Dezodorant naturalny Owoc Granatu w chusteczce

20. L'OREAL Nutri Gold Nawilżająca Terapia Odżywcza na dzień

21. NIVEA Q10 Przeciwzmarszczkowy krem nawilżający na dzień

22. LIRENE Lekki krem bioaktywnie nawilżający

23. BIELENDA OGÓREK&LIMONKA Maseczka głęboko oczyszczająca + maseczka intensywnie nawilżajaca
Recenzja TUTAJ.

24. BIELENDA BAWEŁNA Peeling enzymatyczny + Maseczka Kojąca
Recenzja TUTAJ.

25. MOOYA Maska + Serum
Kolejne cudeńko:) Na pewno skuszę się na inne maski z tej firmy.
Jej recenzję znajdziecie TUTAJ.



Kolorówka


26. O.P.I. Nail Lacquer  I'm fondue of you
Mój ukochany lakier do paznokci. Sięgną dna, więc pora się z nim pożegnać:(

27. UP GIRLS Zestaw cieni do powiek 
Kupiłam je w PEPCO za 7,99zł, ale okazały się totalnym niewypałem. Strasznie się osypują. Wyrzucam.

28. FRESH MINERALS Eyeliner
Dostałam go w październikowym GlossyBoxie. Wyrzucam, bo jest zupełnie suchy i nie nadaje się do użytku.


Wszystkie 'śmieci' razem:-)



Uffff....Sporo tego, co?:-)
A jak się prezentują Wasze zużycia?


Pozdrawiam,
Glamourka89

35 komentarzy:

  1. mam zamiar zakupic wcierkę z Jantar, mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wymieniłam Konjac na Calypso, dużo bardziej mi się podobają :) Może jeszcze kiedyś wrócę do Konjaca, ale takie prawdziwego, nie tego z Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja być może także kiedyś powrócę do gąbeczki Konjac, ale jak na razie jestem zadowolona z Calypso:)

      Usuń
  3. U mnie balsamy z Avon mało się sprawdzają, zapachy też mnie nie pociągają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale dużo! Moje prezentują się tak, że chyba nie przedstawię ich na blogu.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulalala :D Poszalałaś z tymi zużyciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje zdenkowania lakieru do paznokci. Nigdy mi sie to nie udalo!

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo kochana, troszkę tego masz;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To się nazywa spore zużycia - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. duże denko :)
    moje cały czas czeka na swoją sesję, ale dzisiejsza pogoda jest beznadziejna, przez co światło także

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie widziałaś jak to jest, ale myślę, że pod koniec listopada będzie tego więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na Jantar mam ochotę, ile kolorówki super

    OdpowiedzUsuń
  12. O.P.I. Nail Lacquer wygląda świetnie (:
    Nie próżnowałaś w tym miesiącu!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo tego;) ja zawsze coś wyrzucę do śmieci i o tym zapomnę;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wywaliłam opakowanie próbki płynu do mycia ciała i włosów z Johnson's Baby, no i oczywiście zapomniałam o nim wspomnieć w poście denkowym...>teraz dopiero mi się przypomniało:P

      Usuń
  14. Naprawdę dużo tego nazbierałaś. Zastanawiam się nad tym szamponem z Syoss. Może się w końcu skuszę. :)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj sporo tego ;) ciekawa jest maść Ziaji.. jak się sprawowała ? nie widziałam jej nigdy w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maść oliwkową z Ziaji dostałam w aptece jako gratis do kremu, ale to było chyba z półtora roku temu...przyznam szczerze, że nie widziałam jej nigdy w drogerii.

      Usuń
  16. Dużo opakowań pustych, u mniie pełno zapasów nadal...

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo, sporo:)U mnie podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Troszkę tego jest. Ja nie pokazuję swoich zużyć, nie chce mi się tego gromadzić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. spore denko :) moje jest już na blogu więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow ! Naprawdę dużo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sporo poszło ;) i bardzo dobrze piękne zużycie...

    OdpowiedzUsuń
  22. wow imponujące denko :-)
    u mnie tez się sporo nazbierało kosmetyków - teraz pora to zużywać ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega zużycie!:D Naprawdę. Ja w zużyciach jestem oszczędna :D ;)

    Jantar! Przypomniałaś mi, że muszę go nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że sporo tego nazbierałaś. Ja muszę sama swoje denka ogarnąć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tego wszystkiego miałam tylko szampon z syossa i choć lubiłam to zdecydowanie wolę te wersje w czarnych opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne denko! mnóstwo tego :D

    OdpowiedzUsuń