środa, 21 listopada 2012

Współpraca z Pollena Ostrzeszów

Witajcie!
Wczoraj przyszła do mnie paczuszka od firmy Pollena Ostrzeszów.
Tak, tak...nawiązałam kolejną współpracę:-)


Kilka słów o firmie:

"Jesteśmy firmą o ponad 60-letniej tradycji. Naszą misją jest: zapewnienie komfortu poprzez dostarczenie satysfakcji płynącej z naszych produktów, które lepiej od innych spełniają oczekiwania i są precyzyjną odpowiedzią na potrzeby nabywców.

Dobra i uznana, budowana przez dziesięciolecia marka POLLENA oraz doceniona przez konsumentów jakość naszych wyrobów zapewniają nam dobrą pozycję zarówno na rynku krajowym jak i rynkach środkowowschodniej Europy.

Naszym celem jest stałe wzmacnianie pozycji rynkowej poprzez poszerzanie stopnia dystrybucji aktualnie produkowanych wyrobów oraz promocja nowych, innowacyjnych produktów powstających z myślą o najbardziej wymagających konsumentach. Umożliwia to stały wzrost nakładów na: promocję wizerunku firmy i marek handlowych, wdrożenie nowoczesnych metod zarządzania jakością, rozbudowę i modernizację potencjału produkcyjnego oraz szkolenia.

“POLLENA” S.A. jest właścicielem i kreatorem takich marek jak: BIAŁY JELEŃ, DZIDZIUŚ, FF, LUXELLA, dr REINER, 83 enzymat, KOMFORT, BHP, METEOR, IMPET professional. To właśnie dzięki wysokiej jakości produktów firma została zauważona i doceniona przez swoich odbiorców. Dowodem są liczne, zdobyte w konkursach konsumenckich wyróżnienia, między innymi:

• wyróżnienie “DOBRE, BO POLSKIE” dla płynu FF WEŁNA;
• certyfikat w Konkursie Konsumenckim i tytuł HIT Wielkopolski - dla serii DZIDZIUŚ;
• srebrny laur Przedsiębiorstwo FAIR PLAY;
• tytuł „NAJLEPSZE W POLSCE” dla mydła BIAŁY JELEŃ;
• statuetka „TOP INNOWACJE” dla mydełka odplamiającego DR REINER;
• znak “FIRMA BLISKA ŚRODOWISKU 2007”;
• pierwsze miejsce w plebiscycie MACHINA DESIGN AWARDS za mydło BIAŁY JELEŃ w kategorii - usługa ułatwiająca życie.
• godło EUROPEJSKI STANDARD 2009.


W celu zapewnienia powtarzalnej jakości produkcji prowadzone są kontrole procesu wytwarzania zgodnie z procedurami Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008.

Produkty firmy “POLLENA” S.A. są bezpieczne dla ludzi i środowiska, produkowane wyłącznie z surowców biodegradowalnych. Nie są testowane na zwierzętach. W celu zapewnienia konsumentom najwyższej jakości i ochrony, wszystkie produkty przechodzą skomplikowane badania technologiczne w specjalistycznych laboratoriach, w zależności od rodzaju i przeznaczenia są to zarówno badania dermatologiczne, mikrobiologiczne i aplikacyjno-użytkowe oraz dla wyrobów dziecięcych, kliniczne w Instytucie Matki i Dziecka.

W naszej działalności najważniejszym priorytetem jest zadowolenie naszych klientów. Mamy świadomość, iż powodzenie i rozwój POLLENY zależy od naszego zaangażowania w zaspokojenie rosnących potrzeb rynku."

 

Od firmy otrzymałam:


Biały Jeleń Żel pod prysznic z łopianem i jagodą 
do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii


Biały Jeleń Żel do mycia twarzy z Aloesem i ogórkiem
dla cery normalnej i mieszanej ze skłonnością do alergii


2 próbki Szamponu do włosów Orzech włoski 
do włosów ciemnych, naturalnych i farbowanych


3 próbki Żelu do mycia twarzy z Aloesem i ogórkiem


3 próbki Szamponu do włosów Ocet jabłkowy
do włosów jasnych, naturalnych i farbowanych


2 próbki Żel&szampon 2w1 dla mężczyzn
do skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii






Znacie kosmetyki marki Biały Jeleń?
Co o nich myślicie?


Pozdrawiam, 
Glamourka89

30 komentarzy:

  1. Miałam szampon z tej firmy, świetny raz na jakiś czas, dobrze oczyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :))
    A tak przy okazji, to napisałam dziś recenzję tego różu od Ciebie. Cieszę się, że miałam możliwość go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:) Ja lubię mydełka w kostce, bo nie uczulają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Biały Jeleń - szczególnie hypoalergiczny szampon do włosów - najlepszy, z jakim miałam do czynienia :)
    Gratuluję Ci współpracy Kochana ;] Dzisiaj napiszę Ci e-mail :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! :)
    Would you like to follow each other?!

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. do mnie juz ta paczka podobno idzie 3 tygodnie i cos dojsc nie moze xD

    OdpowiedzUsuń
  7. no to na pewno mi na poczcie podpier...lili, jak zwykle. Nie wiem, jak można takie rzeczy wysyłać zwykłym listem, dla mnie to niepoważne. Pisałam do nich, pytałam właśnie, czy była wysłana poleconym i żeby mi dali nr przesyłki, bo minęły już 3 tygodnie, to dostałam tylko suche info, że mam być cierpliwa, bo to idzie pocztą polską. ^^ Szkoda, że nie powiedzieli wprost, że wysłali to zwykłym liścikiem, który każdy i wszędzie mógł ukraść :)
    A kiedy do Ciebie była wysłana? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dam sobie spokój. gdyby im zależało to już wczoraj by jakoś zainterweniowali a nie odpisali, że mam być cierpliwa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa współpraca - słyszałam że to dość wporządku kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  10. hihi. u mnie w domu pełno mydeł biały jeleń, bo mama jest alergiczką. bardzo delikatne mają produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też czekam za swoją paczuszką od Polleny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty :) z tej firmy miałam jedynie mydełko, więc chętnie dowiem się jak działa reszta.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja sie zastanawiam gdzie Ty trzymasz te nowe kosmetyki, bo tyyyle współprac nawiązujesz..... hmm ? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ulubione mydło mojej prababci :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Białego Jelenia :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey darling nice blog you have here, I like your posts! Hope you will have time to visit mine and let me know your opinion about it, maybe we could follow each other if you like my posts =)
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń