środa, 28 listopada 2012

Timotei with Jericho Rose Szampon Intensywna odbudowa

Witajcie!
Jako że szampon którego aktualnie używam jest już na 'wykończeniu' postanowiłam, że napiszę o nim słów kilka:-)


Opis producenta:
Szampon Intensywna Odbudowa,wzbogacony naturalnym ekstraktem olejku z awokado, pomaga w zapewnieniu odpowiedniego poziomu nawilżenia i odbudowuje zniszczoną powierzchnię włosów suchych i zniszczonych oraz pomaga przywrócić im gładkość.

Skład:  


Aqua, Sodium Laureth Sulfate (lub) Sodium C12-13 Pareth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Dimethiconol, Persea Gratissima Oil, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, Carbomer, Sodium Hydroxide, Citric Acid, TEA-Sulfate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Triethanolamine, Propandediol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Pistacia Vera Seed Extract, Parfum, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Mica, Glycerin, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA, PPG-12, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, CI 42051, CI 47005, CI 77891. 



Marka Timotei odkryła niezwykłą siłę Róży z Jerycha, której ekstrakt jest składnikiem nowej kolekcji produktów do włosów. Nowe szampony i odżywki  do włosów Timotei zawierają receptury oparte o naturalne ekstrakty ze świata przyrody. Zadaniem nowych produktów Timotei jest przywrócenie włosom energii i zdrowego blasku oraz podkreślenie ich naturalnego piękna. 
Nowy Timotei z ekstraktem z Róży z Jerycha to jedenaście kolekcji, w tym sześć nowych linii – z ekstraktem z Róży z Jerycha:  Moc i Blask, Lśniący Blask, 2w1 Jedwabista Miękkość i 2w1 Intensywna Pielęgnacja oraz dwa warianty linii Pure: Naturalne Oczyszczenie i 2w1 Świeżość i Czystość.

Róża z Jerycha to wyjątkowa roślina żyjąca na pustyni. Zawiera unikalny składnik, który chroni strukturę proteinową komórek. Dzięki temu roślina może przetrwać miesiące palącego słońca i braku wody. Wraz z pierwszą kroplą deszczu odradza się na nowo i rozkwita pełnią swojego piękna.
Przy tworzeniu nowej kolekcji istotne dla marki było, aby zmiana na lepsze była widoczna nie tylko w recepturach, ale również w opakowaniach nowych produktów. Nowe butelki są w 100% przetwarzalne, a waga samego opakowania została zredukowana.

Ja skusiłam się na szampon Intensywna Odbudowa, a kupiłam go we wrześniu w Drogerii Cosmedica za 6,99zł. To właśnie dzięki tej cenie postanowiłam, że wypróbuję nowość od Timotei.

Nowa linia Timotei nie zawiera konserwantów takich jak parabeny, za to zawiera ekstrakt z róży z Jerycho o właściwościach regenerujących. Dostępne warianty to: Moc i Blask, Lśniący Blask, Intensywna Odbudowa i 2w1 Jedwabista Miękkość, Wyrazisty kolor, oraz produkty podkreślające włosy blond i brązowe. W skład każdej z linii wchodzi szampon i odżywka.

Read more: http://siiia.blogspot.com/2012/07/nowosc-timotei-z-roza-z-jerycho.html#ixzz2DVynGbW1

Opakowanie szamponu to plastikowa, nieprzeźroczysta butelka o pojemności 250ml z bardzo poręcznym dozownikiem typu press, który jest idealnym rozwiązaniem pod prysznicem.


Zapach szamponu jest bardzo słodki i przyjemny, a przypomina mi inny szampon z Timotei, który miałam już kiedyś okazję używać. Sama konsystencja jest kremowa, średnio gęsta- nie spływa nam z dłoni, świetnie się rozprowadza, dobrze się pieni i nie ma problemu z jej zmyciem.
Szampon jak najbardziej spełnia swoje podstawowe zadanie, a mianowicie dobrze oczyszcza. Jednak nie zauważyłam by zapewniał odpowiednie nawilżenie i odbudował zniszczoną powierzchnię moich włosów, a przecież właśnie w tym celu kupiłam ten szampon...
Mimo tych wad szampon ma także swoje zalety. Nie plącze włosów, jest wydajny, a jego przyjemny zapach długo utrzymuje się na włosach.


Cena: ok. 7zł / 250ml

Dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe

Podsumowanie:
Jeśli szukacie taniego i dobrego ( mam na myśli dobre oczyszczenie) szamponu, to ten będzie idealny. Jeśli jednak wymagacie od szamponu nieco więcej (tak jak ja) to raczej będziecie rozczarowane działaniem tego kosmetyku.



Używałyście szamponów i odżywek z tej serii?
Co o nich myślicie? Zapraszam do dyskusji:-)


Pozdrawiam,
Glamourka89

16 komentarzy:

  1. ja w ogóle nie wierzę w nawilżające działanie szamponu :) w moim przekonaniu jest za krótko na włosach, żeby mógł coś dobrego zrobić. Dlatego ja stosuję z reguły najtańsze szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się zapach tych szamponów!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wychodzę z podobnego założenia co Balbinka:-) dla mnie szampon ma dobrze czyścić i nie wysuszać a cudownych działań to raczej po szamponach bym się nie spodziewała:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam chrapkę na ten szampon, ale jak widzę silikon w składzie to mi się odechciało :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tą marką , u mnie się nie sprawdziła.

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie i zachęcam do wspólnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie miałam okazji używać tego szamponu Timotei, więc nie mam zdania, ale chętnie przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie aktualnie w kolejce do wypróbowania czeka Timotei lśniący blask :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od nawilżania i regeneracji włosów są odżywki i maski. od szamponu też wiele nie wymagam. najważniejsza dla mnie kwestia to to, czy nie podrażnia skóry głowy, bo mam ją neistety wrażliwą. jak jest z tym szamponem w przypadku skóry? nie podrażnia ? :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam wrażliwej skóry głowy, więc u mnie nie wywołał podrażnienia, ale nie wiem jak będzie w Twoim przypadku.

      Usuń
  9. Tez go mam tylko wyrazisty kolor do włosów farbowanych pięknie pachnie i wystarczy mała ilosc by idealnie sie pienił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe czy nadał by się do włosów przetłuszczających się

    OdpowiedzUsuń
  11. Good response in return of this difficulty with real arguments and describing all on the topic of that.



    Here is my web page privación

    OdpowiedzUsuń