poniedziałek, 12 listopada 2012

Wyróżnienie - Liebster Blog

Witajcie!
Chwalę się, chwalę...:-)
Mój blog otrzymał aż 11 wyróżnienia!  No w życiu bym się nie spodziewała...
A od kogo są wyróżnienia?
Od: charlotte, Karoliny_21, KasiaS1980, uzależniona od kosmetyków, szminko mania, anuszki, Dagusi, Balsamowo, Variable Monika, kobietki, bunialook.

Dziękuję bardzo dziewczyny! Jesteście Kochane. Przesyłam buziaki. Cmok cmok:***




Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana
od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana
dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która
Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im
11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Pytania od Karoliny:

1.Twój ulubiony balsam / masło do ciała ?
Kocham wszystkie!:-)

2. Jaki krem mi polecisz na bardzo suche, pękające dłonie ?
Suche, a w dodatku popękane dłonie...kurcze...hmm...nie wiem. 
Ja nie mam takiego problemu, więc używam zwykłych nawilżających kremów. 
Polecam kremy z L'Occitane.

3. Jaką masz cerę -i twój ulubieniec do jej pielęgnacji ? 
Mam cerę mieszaną z widocznymi naczynkami na policzkach. 
Moim ulubieńcem do jej pielęgnacji jest płyn micelarny z Bourjois. To mój KWC:)

4. Jaka jest Twoim zdaniem dobra odżywka do paznokci
?
Jeszcze tego nie wiem...wciąż takiej szukam:P

5. Jaka jest Twoja ulubiona odżywka do włosów ? i dlaczego
Aktualnie moim ulubieńcem jest ÜBER Maska intensywnie regenerująca do włosów.
Dlaczego? Bo świetnie nawilża, wygładza i moje włosy ja po prostu kochają;-)

6. Twój ulubieniec z niskiej półki cenowej ?
Lakiery do paznokci za kilka złotych

7. Czy uległaś "modzie" na włosomaniactwo ?
Nie:P

8. Czym aktualnie się zajmujesz ? :) praca ? studia (jaki kierunek) ?
Obecnie nie pracuję zawodowo i nie studiuję.

9. Może masz jakieś hobby po za blogiem ? 
Owszem mam. Jest nim terrarystyka. 
Mam dość sporą hodowlę ptaszników (pająków):-D

10. Kraj który chętnie byś odwiedziła w niedalekiej przyszłości ?
Marzy mi się wypad do Paryża...ach...

11. Twoja największa kosmetyczna zachcianka ? :)
 Jedną zachciankę już zaspokoiłam, a był nią Tangle Teezer:-)
 Obecnie marzy mi się różowe jajeczko, czyli Beauty Blender.


Pytania od Charlotte: 

1. Twój ukochany kosmetyk ?
Kremy, mleczka, balsamy do ciała:)

2. Jesteś spokojna czy szalona ?
Raczej to pierwsze:P

3. Ulubiona pora roku ?
Wiosna

4. Grzebień czy szczotka ?
Tangle Teezer!:-)

5. Czyność z dziedziny pielęgnacji twarzy, z którą na pewno się nie rozstajesz każdego dnia ?
Oczywiście dokładny demakijaż oraz nakładanie kremu na buźkę i obowiązkowo kremu pod oczy.

6. Włosy spięte czy rozpuszczone ?
Rozpuszczone

7. Tusz brązowy czy czarny ?
Czarny

8. Ulubiona książka ?
Nie mam takiej.  
Jest wiele pozycji książkowych które lubię.

9. Czym się zajmujesz na co dzień ?
Pracuję dorywczo.

10. Twoje motto życiowe ?
"Wszystko może spotkać każdego, wszędzie i o każdej porze"
Mam to nawet wytatuowane na ręku.

11. Zakupowe spontaniczne szaleństwo, czy przemyślane zakupy ?
 Jak jest kasa to jest i spontaniczne szaleństwo, jak nie ma kasy, to są wtedy przemyślane zakupy:)


Pytania od Kasi: 

1. Gdyby mieli Ci zabrać wszystkie kosmetyki już na zawsze i zostawić tylko jeden, co być wybrała?
Wybrałabym jakieś mazidło do ciała. Kocham je i nie mogę bez nich żyć!:)

2. Psy czy koty?
Pewnie, że koty:-)

3. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania?
Moja mama ♥

4. Jakie jest Twój wymarzony zawód, który mogłabyś wykonywać do końca życia?
Tatuator:)

5. Fitness czy siłownia?
Ani jedno ani drugie:P

6. Czy chciałaś być kiedyś jakąś postacią literacką lub filmową? Jeśli tak, to kim?
Nigdy nad tym nie myślałam...

7. Gdybyś miała nieograniczone fundusze na wyjazd wakacyjny gdzie byś pojechała?
Wybrałabym się w podróż dookoła świata:)

8. Gdybyś mogła wybrać jedno, dowolne miejsce na ziemi gdzie mogłabyś zamieszkać, 
gdzie by to było?
Hm...dobre pytanie...

9. Książka czy film?
Jedno i drugie

10. List czy e-mail?
Zdecydowanie list:-)

11. Klasyczny pamiętnik czy blog?
Kiedyś, jak byłam nastolatką, to pisałam pamiętnik, potem z czasem z niego zrezygnowałam. 
Teraz prowadzę bloga i kocham to robić:)


Pytania od  uzależnionej od kosmetyków: 

1. Ile czasu poświęcasz rano na makijaż ?
Góra 15minut.

2. Co w sobie lubisz ?
Szczerbaty uśmiech, zezowate oczy i koślawe nogi:-)
ha ha...oczywiście żartuję:) 

3. Uprawiasz jakiś sport , jak tak , jaki ?
Jedyny sport jaki uprawiam to maraton po sklepach;-) 

4. Zwracasz uwagę na to co jesz ?
I tak i nie. Czasem pozwalam sobie na małe grzeszki:)
 
5. Jakiej muzyki słuchasz na co dzień ?
Metal, rock, gotyk

6. Lubisz piec, gotować ?
Lubię. Choć niekoniecznie umiem to robić :)

7. Ulubiona marka kosmetyczna ..
Nie mam ulubionej marki kosmetycznej.
 
8. Ulubiona marka odzieżowa..
H&M ♥ 

 9. Co sprawiło , że zapragnęłaś mieć swojego bloga ?
Chęć dzielenia się z innymi swoimi spostrzeżeniami na temat kosmetyków które stosuję.
 
10. Od kiedy zaczęłaś się malować?
Jak byłam nastolatką. Coś koło 14 roku życia.
 
11. Opisz siebie w kilku zdaniach ..
Spokojna, wrażliwa, kochająca...


Pytania od Dagusi: 

1. Trzy cechy charakteru, które powinien posiadać idealny partner ?
Kochający, pracowity i uczynny.

2. Na bezludną wyspę zabiorę - wymień 5 rzeczy ...
moich bliskich i torbę pełną kosmetyków:)

3. Piosenka, którą kochasz...
Rihanna "We found love"

4. Ulubiony rodzaj obuwia ( np. klapki, kozaki... ) 
balerinki i adidasy

5. Włosy blond, brąz, rudość, czerń ?
blond:)

6. Długość Twoich włosów i czy jest to wymarzona długość ?
Obecnie moje włosy sięgają nieco za ramiona.
Wymarzona długość to taka prawie do pasa.

7. Ulubiona firma kosmetyczna ?
Już odpowiadałam na to pytanie;P

8. Ulubiony serial ?
The Walking Dead

9. Jaką książkę ostatnio czytałaś ?
"Salon piękności" K.Carlos i K.Bosackiej

10. Twoja popisowa potrawa ?
Spaghetti:)

11. Jesteś singielką, w związku czy mężatką ?
 W nieformalnym związku



 Pytania od anuszki:


1. Wychodzisz z domu bez makijażu?
Tak

2.Kogo znanego bys chciała poznać?
Nie mam potrzeby by poznać kogoś znanego.

3.Essie prosi Cie o  pomoc przy nowego lakierze. Jak by wyglądał? Masz już może jego nazwę?
Ulala...cóż za wyzwanie:)

4.Szpilka czy koturna?
Szpilki, choć i tak w niech nie chodzę...

5.Domatorka czy Party Queen?
Domatorka

6. Maluje paznokcie u stóp zimą?
Nie:P

7.Dekoracje: Shabby Chic czy moderny chłód?
To pierwsze

8.Czym nakładasz podkład? Pędzle czy palce?
I tak i tak, to zależy od nastroju.

9.Gdańsk czy Warszawa?
Warszawa

10.Na widok czego serce ci bije szybciej...Buty czy Torebka?
Torebka:)

11.Jeden ukochany zapach czy 10 różnych?
Nie mam ukochanego zapachu, więc wybieram 10 rożnych:P


Pytania od Balsamowo:


1. Jak wygląda Twój codzienny makijaż?
Zupełnie zwyczajnie: podkład, puder, cienie, tusz, kredka, pomadka ochronna
 
2. Ulubiony podkład, który możesz z czystym sercem polecić?
Maybelline Dream Matte Mouse

3. Kiedy byłaś mała, to kim chciałaś zostać?
Dawno to było, nie pamiętam:P

4. Jaki kosmetyk określiłabyś mianem "kosmetycznego odkrycia tego roku"?
 Płyn micelarny z Bourjois

5. Czy często zdarza Ci się wyrzucać kosmetyki?
Raczej rzadko mi się to zdarza
Dla kosmetyku który mi nie przypasował szukam zawsze innego domu.
 
6. Czy korzystasz z zabiegów w salonach kosmetycznych? Jakich?
Rzadko korzystam, ale zdarza mi się czasem pójść na oczyszczanie twarzy czy regulację brwi.

7. Twój ulubiony serial? 
 The Walking Dead

8. Gdybyś mogła być mężczyzną 1 dzień, byłabyś...? :)
...Supermenem:P

9. Ile masz lat? (jestem ciekawa, czy się przyznacie, choćby w przybliżeniu :))
22, choć już niedługo to się zmieni...

10. Kot czy pies?
Już wiecie co:-)

11. Ulubione perfumy?
Nie mam ulubionych


Pytania od Variable Monika:

 1. Szminka czy tusz? 
Tusz
 
2. Jaki jeden (!) kosmetyk zabrałabyś na bezludną wyspę? 
 Jakieś mazidło do ciała:)
 
3. Książka czy film?
Już odpowiadałam na to pytanie:P
 
4. Twoja ulubiona piosenka, z którą masz wiele wspomnień?
 Nirvana "Smells Like Teen Spirit"

5.  Prostownica czy lokówka? 
 Nie używam tych narzędzi tortur:P
 
6.  Szpilki czy buty na koturnie?
Baleriny:P
 
7.  Twoje ulubione kwiaty?
Konwalie i bez
 
8. Wino czerwone, białe czy szampan? ;)
Nie lubię alkoholu
 
9. Ulubiona książka? 
 Już odpowiadałam na to pytanie:P
 
10. Na jakim filmie płakałaś? 
"P.S. I Love You"
 
11. Gadu-Gadu czy Skype?
Nie używam ani jednego ani drugiego:P


Pytania od kobietki:

1) Co najbardziej w sobie lubisz
 Już odpowiadałam na to pytanie:P

2) Czy osoby z Twojego otoczenia (rodzina, znajomi z pracy lub uczelni) wiedzą, 
że prowadzisz blog
Tak

3) Masz tatuaż
Mam:-)

4) Najpiękniejsze wspomnienie
Sporo jest takich wspomnień...
 
5) Masz jakieś zwierzątko
Mam i to całkiem sporo:-) 
3 koty, 16 ptaszników i kameleon:-) 
 
6) Gdzie planujesz spędzić Sylwestra
Nieważne gdzie, ważne z kim:)
 
7) Czy martwi Cię to, co ludzie o Tobie myślą lub powiedzą
 Raczej nie

8) Szpilki czy balerinki 
Balerin

9) Ulubiony serial
 Już odpowiadałam na to pytanie:P
 
10) Lubisz słuchać muzyki - jakiej?
 Już odpowiadałam na to pytanie:P
 
11) Na jaki prezent czekasz od Mikołaja
 Nie powiem:P


Pytania od bunialook:

1. Podkreślone oczy czy usta?
Oczy 

2.Ważniejsze włosy czy paznokcie?
Jedno i drugie jest ważne

3.Nie wyszłabym z domu bez...
 Stanika...ha ha:-)

4.Lato czy zima?
Lato
5.Jeden drogi kosmetyk czy parę tańszych?
Wolę parę tańszych równie dobrych kosmetyków jak ten jeden drogi.
 
6.Denko czy ulubieńcy?
Denko

7.Dlaczego bloggujesz?
 Bo to kocham!:-)

8.Co lubisz w prowadzeniu bloga a czego nie znosisz?
Lubię wiedzieć, że ktoś czyta, odwiedza i komentuje mojego bloga, nie znoszę złośliwych komentarzy.

9.Wydawać czy zbierać?
Wydawać, wydawać...

10.Czego brakuje w Twojej kosmetyczce?
 Beauty Blendera

11. Jaki jest Twój blog?
Jak go czytacie, to dobrze wiecie jaki jest:) 


Pytania od szminko mania:

1.      Bez jakiego kosmetyku nie umiałabyś się obejść?
Balsam, mleczko, krem, masło do ciała.
 
2.      Kim chciałaś zostać, gdy byłaś dzieckiem?
  Już odpowiadałam na to pytanie:P
 
3.      Swoje ulubione miejsce gdzie lubisz spędzać czas?
 Miejsce nie jest ważne, ważni są ludzie którzy są obok.

4.      Szalona rzecz, jaką zrobiłaś w życiu?
 Staram się nie szaleć:)

5.      Kawa czy herbata?
Herbata, a zwłaszcza zielona:)
 
6.      Ulubiony deser?
Lody:)
 
7.      Twój sposób na chandrę?
Moje kocury, ulubiona muzyka i baton Lion

8.      Największa wpadka w twoim życiu?
 Ciii....nie powiem:P
 
9.      Ulubiony kolor paznokci?
 nude
 
10.  Ulubiona piosenka?
O, sporo ich jest...
 
11.  Kosmetyki marzeń?
Moim kosmetycznym marzeniem jest krem który w 100% 
zredukuje naczynka na mojej buzi.
  


Ufffff....to już wszystko....:-)


Pozdrawiam,
Glamourka89

18 komentarzy:

  1. Oj, gratulacje Kochana. Mnie też wystarcza z rana kwadrans na makijaż. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w zabawie i odpowiedzi na pytania :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ile osób cię otagowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie mogę w ogóle wejść na Twojego bloga, więc nie jestem także w stanie odpowiedzieć na Twoje pytania...:(

      Usuń
    2. http://www.szminko-mania.blogspot.com/

      Usuń
    3. O, teraz będę mogła odpowiedzieć na pytania:-)

      Usuń
  5. ojej, miałaś trochę roboty z tymi pytankami :P

    OdpowiedzUsuń
  6. czarny tusz, inne nie mają szans :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo za odpowiedzi;) nie tylko na swoje, ale na pytania innych dziewczyn. Ale dużo się o Tobie dowiedzieliśmy;) Super! BArdzo lubie czytać Twojego bloga;))) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już wiem, że kochasz kociaki :))) Także lubię takie tańsze lakiery do paznokci ;]
    Gratuluję tylu wyróżnień :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie posty :)) Przyjemnie sie czyta :))
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń