środa, 7 listopada 2012

Glossybox Listopad 2012

Witajcie!
Uchylam rąbka tajemnicy i pokazuję co w tym miesiącu znalazło się w moim różowym pudełeczku:-)




Karteczka z opisem produktów



1. CASHMERE Utrwalająca baza pod cienie 7g
Pełny produkt 27zł / 7g



2. CHLOE Woda perfumowana Chloe 5ml
Pełny produkt ok.230zł / 30ml , 320zł / 50ml , 395zł / 75ml



3. GLYSKINCARE Hydrating Eye Cream 15ml
Pełny produkt 40zł / 15ml



4. HAPPYMORE SKIN CARE Happy More BB 5ml
Pełny produkt 203zł / 30ml



5. LIERAC Luminescence Serum 8ml
Pełny produkt 246zł / 30ml



+ Karteczka z opisem zapachów CHLOE




oraz kupon z kodem rabatowym do Answear




To już wszystko. Jak widzicie nie poszczęściło mi się i nie dostałam LUCKY BOXA z ręcznie wykonaną biżuterią od  firmy KoTo. No nic, mówi się trudno...


Z bazy jestem zadowolona, już od jakiegoś czasu planowałam jej zakup, więc z pewnością się przyda:) Perfumki Chloe świetny zapach! Jestem zadowolona z ich obecności w pudełku:) Krem pod oczy nie kosztuje 15zł (tak jak wcześniej napisałam) tylko 40zł. Na karteczce z opisem produktów znajduje się błąd. Nie przepadam za kremami BB, ale mimo to z chęcią wypróbuję ten produkt. Natomiast serum od Lierac, które ma za zadanie niwelować niedoskonałości skóry - przebarwienia i rozszerzone naczynka , to coś dla mnie, więc tu ekipa GB trafiła idealnie!

Jak się Wam podoba zawartość?


P.S. więcej o subskrypcji Glossyboxa dowiedzie się ze strony:  www.glossybox.pl/

28 komentarzy:

  1. szczerze takie średnie pudełeczko chyba ze względu na to, że perfumy chloe mi nie podchodzą, ale lubię takie maleńkie buteleczki. Jestem ciekawa tego kremu BB oraz produktu Lierac gdyż podobnie jak ty mam problem z niedoskonałościami skóry a raczej przebarwieniami.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem perfum chloe, jeszcze nigdy nie miałam okazji powąchać :) zazdroszczę Lierac'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pudełeczko raczej średnie, ja byłabym zadowolona tylko z bazy pod cienie i z serum ;) ale może akurat kosmetyki okażą się dobre.

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki co widzę, że wszyscy mają inne pudełko niż ja :P Ja zamiast kremu BB i kremu pod oczy mam żel do skórek jako produkt pełnowymiarowy i minisłoiczek kremu pod oczy Clinique ;) Chyba bym wolała krem BB zamiast żelu do skórek, ale zdecydowanie wolę miniaturę kremu Clinique niż ten Twój pełnowymiarowy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym wolała miniaturkę kremu Clinique zamiast tego kremu pod oczy nieznanej mi firmy...

      Usuń
    2. Malrosa To był Twój pierwszy GlossyBox? Bo taki zestaw jak Twój otrzymują nowiklienci.

      Usuń
  5. Chloe - podoba mi się:) Do mnie jeszcze pudełeczko nie dotarło, a kurier dzwonił przed siódmą, aby mi powiedzieć, że będzie pomiędzy 12-14:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również jestem zachwycona pudełkiem... bardzo fajne produkty :) szkoda tylko że nie udało się trafić na bransoletkę ani Tobie ani mi :(

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się zawartość :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. do mnie najbardziej przemawia baza i Chloe:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawartość jak dla mnie średnia, ale mały flakonik Chloe uroczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jak się baza sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jak ją przetestuję, to pojawi się jej recenzja:)

      Usuń
  11. Najbardziej mi się podoba miniatura Chloe- uroczy drobiazg, po prostu prześliczny! I ten zapach, hmmm... :)
    Szkoda tylko, że to jedynie 5 ml :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem przyjemne pudełeczko zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  13. baza ciekawa i serum tez. szkoda ze taka mala probka

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się podoba baza i minniaturka perfumek ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie ;) zapraszam serdecznie, im nas więcej, tym będzie ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. To widać znowu miałam farta :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Jupi! Właśnie otworzyłam mojego Glossybox'a i od razu niespodzianka...bransoletka :D A 2 kosmetyki inne niż Twoje, w tym miesiącu jestem bardzo zadowolona z mojego gb :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na recenzję bazy pod cienie, tej jeszcze nie widziałam i chętnie poczytam ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się miniaturka Chloe:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tobie taż powiem, że bardzo mi się podoba opakowanie kremu BB :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :) fajny blog i glossy :) czy masz może zniżkę na boxy?tak żebyś dostała za to punkty? Jeśli tak to mogłabyś mi przesłać mailem ? Pzdr, MM krolewnafiona@o2.pl

    OdpowiedzUsuń