piątek, 30 listopada 2012

Wyniki, wyniki:-)

Witam!
Zapraszam do zapoznania się z wynikami losowania na testerki podkładów mineralnych od Annabelle Minerals:-)



Najwięcej chętnych było na odcień NATURAL LIGHT, bo aż 16 dziewczyn.
Jednak zaszczy przetestowania tego odcienia przypada:



  NATURAL MEDIUM otrzymuje:



Odcień GOLDEN FAIREST testować będzie: 



 Podkład w kolorze GOLDEN FAIR maszyna wylosowała dla:



Odcień GOLDEN LIGHT testować będzie: 



Na podkład w kolorze GOLDEN MEDIUM było chętne tylko 2 dziewczyny, 
a szczęściarą która go otrzyma jest: 



BEIGE FAIR natomiast otrzymuje:



Na odcień BEIGE MEDIUM były chętne 3 dziewczyny,
a szczęście uśmiechnęło się do:




Na odcień NATURAL DARK oraz GOLDEN DARK nie było chętnych.
Natomiast na odcień BEIGE DARK była chętna tylko mentoska
więc ją również chciałabym obdarować właśnie tym podkładem:-)


Dziewczyny gratuluję serdecznie!:-)

Prześlijcie mi proszę swoje dane adresowe na maila:
glamourka@op.pl



Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu,
Glamourka89

28 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wszystkich dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:) a byłam tak blisko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, znów się nie udało;) Gratulacje dla zwyciężczyń!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie dziękuję! ;)
    Dane już wysłałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko.... wygrałam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) ale czaaaaad..... dzięki maszyno losująca, wiszę Ci bronxa;) już wysyłam dane z miłą chęcią... o rany, ale super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulejszyn :) mam te podkłady i są świetne. Miłego używania :D

      Usuń
  6. ojej i ja też:D zaraz napiszę e-maile:D dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super:D mam nadzieję, że email doszedł:D

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! :) dziękuję :) bardzo się cieszę :D :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wszystkich dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A idź Ty, nie napisała wprost, tylko na bloga zaprasza! :D
    Dziękuję, dane już wysłane :* :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję, znowu byłam blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!!! ;)
    Może teraz tobie się poszczęści ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale extra!!! :D:D:D:D kolejny minerałek do sprawdzenia, strasznie się cieszę dziekuję! :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. oh jaka szkoda że się nie załapałam ale ostatnio blogowanie troche poszło w odstawkę, zaczynam studia, pochłania mnie praca, dziecko choruje eh zycie

    kocham minerały może jeszcze kiedyś sie załapię
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ajj :D byłam blisko :( ale Gratuluję innym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń