poniedziałek, 3 grudnia 2012

Projekt denko listopad 2012

Witajcie!
Zapraszam do zapoznania się z moimi listopadowymi zużyciami:-)

Produkty do włosów



1. REVITACELL Stem Cells Hair Therapy
W miesiącu listopadzie zużyłam 6 ampułek.
O efektach kuracji możecie przeczytać TUTAJ.

2. ÜBER Maska intensywnie regenerująca do włosów 
Świetna maska. Moje włosy ją kochają! :-)
Pisałam o niej TUTAJ.

3. TIMOTEI with Jericho Rose Szampon Intensywna odbudowa
Bardzo przeciętny szampon. Pewnie już więcej po niego nie sięgnę.
A poczytacie o nim TUTAJ.

4. ALTERRA Szampon nadający połysk Morela i Pszenica do włosów pozbawionych blasku i łamliwych
Szampon ślicznie pachnie owocowymi żelkami:-) i dobrze 'pierze' włosy. Jedyne co mi się w nim nie podobało to to, że ma taką galaretowatą konsystencję i trochę trudno wydobyć go z butelki. Na pewno skuszę się na niego w przyszłości.


Produkty do ciała

 

5. BELL Chusteczki do higieny intymnej o działaniu antybakteryjnym
Dostałam je kiedyś jako gratis do podpasek.

6. THE SECRET SOAP STORE Mydełko Argan & Goats 
Recenzja TUTAJ.
 
7. NIVEA Regenerujący balsam do ciała SOS
Polecam go dla osób o bardzo suchej skórze. Świetnie nawilża spierzchniętą skórę i zabezpiecza ją przed utratą wilgoci pozostawiając taki tłuściutki film.

8. EVELINE Odżywczy balsam do ciała bioOlejek Arganowy i słodka pomarańcza
O balsamie możecie poczytać TUTAJ.


 Produkty do twarzy




9. CLINIQUE All about eyes
Próbka z sierpniowego Glossyboxa. Cudowny krem o jeszcze cudowniejszych właściwościach- zmniejsza opuchnięcia, wygładza i pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu! ♥ Gdyby nie jego cena (165zł za 15ml), to kupiłabym go bez wahania!

10. CLARENA Luksusowy krem mikrokolagenowy z peptydami
Ta próbka również pochodzi z Glossyboxa, a krem jest również wart uwagi.

11. BE BEAUTY Peelingujący żel do mycia twarzy
Jeden z moich ulubionych produktów do mycia twarzy. Jest tani i wyjątkowo skuteczny. Dobrze oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń, a drobinki peelingujące delikatnie usuwają martwe komórki naskórka. Na pewno kupię go ponownie.

12. BOURJOIS Witaminizowany, bezalkoholowy tonik 
Tonikiem tym przecierałam sobie zawsze rano twarz by się rozbudzić.
Tak jak płyn micelarny z tej firmy jest moim niekwestionowanym faworytem jeśli chodzi o demakijaż, to tak ten tonik jest mi raczej obojętny. Raczej nie kupię go ponownie.


 Próbki, próbeczki i maseczki...



13. RIVAL DE LOOP Hydro Maseczka nawilżająca
Druga część maseczki zaginęła w akcji:-)

14. BIELENDA Kasztan Cera naczynkowa Serum+maseczka
Niestety maseczka ta nie pomogła na moje rumieńce:/

15. FARMONA Kawowy suflet do ciała

16. FARMONA Czekoladowe masło do ciała
Zapach obu tych próbeczek jest niesamowity! Aż ma się ochotę je schrupać:-)

17. YVES ROCHER Hydra Vegetal

Kolorówka




18. L'OREAL Volume Million Lashes
Moja ukochana maskara! ♥


I na koniec...

Wszystkie 'śmieci' razem:-)




To już wszystko:-)
Jak się w tym miesiącu prezentują Wasze zużycia?
Pochwalcie się koniecznie!


Pozdrawiam,
Glamourka89

14 komentarzy:

  1. Spore denko :) ja w tym miesiacu mam male, nadal jestem w fazie wykanczania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze poszło, a chciałam kupić ten szampon z Timotei

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Glamourko !
    Widzę, że bardzo lubisz maskarę z L'Oreala.
    Mi ona nie podpasowała za bardzo.
    Nie jest zła, ale to nie mój typ :)
    Mam ten sam szampon z Timomtei i w połączeniu z odżywką z tej samej serii daje bardzo fajne rezultaty.
    Mam też tonik z Bourjois, ale dopiero zaczęłam go używać. Pierwsze wrażenia są na plus

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nivea SOS - bardzo dobry balsam dla suchej skóry:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię żele z biedronki do mycia twarzy, szamponów alterry nie znoszę, bardzo mi obciążają włosy

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tego, w porównaniu do mnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie ten żel z biedronki jakoś nie za dobrze się sprawdził, fajnie,że jest tani aczkolwiek na pewno go nie kupię ponownie.
    Poluję od dłuższego czasu na maseczkę z Alterry, tą co Ty masz szampon, niestety NIGDY jej nie ma w żadnym rossmannie :/

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://samatonazwij.blogspot.com/

    dodaję również do obserowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze mam ochotę kupić sobie ten balsam z Eveline ale wielkość butelki skutecznie mnie odstrasza ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy przegapiałam test maski Dr Irena Eris, czy jeszcze nie pisałaś recenzji?

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że ten kremik pod oczy z CLINIQUE jest taki drogi - nie słyszałam jeszcze żadnej złej opinii na jego temat!

    OdpowiedzUsuń