środa, 12 grudnia 2012

Granatapfel Handpflegecreme Krem pielęgnacyjny do rąk

Witajcie!
Pamiętacie jak jakiś czas temu dostałam ślicznie zapakowaną przesyłkę od marki  Pharmatheiss Cosmetics? Dziś chciałabym Wam napisać o jednym z kosmetyków który znajdował się w środku, a mianowicie o moim ulubieńcu, czyli kremie pielęgnacyjnym do rąk.


Klika słów o marce:

Marka Pharmatheiss Cosmetics jest własnością firmy Dr. Theiss Naturwaren GmbH z siedzibą w Homburgu nad Saarą.
Od tysięcy lat ludzie wszystkich kultur wykorzystują dary matki natury do pielęgnacji i upiększania. Ta wielowiekowa wiedza, w połączeniu z najnowszymi osiągnięciami naukowymi stanowi podstawę serii pielęgnacyjnych pharmatheiss cosmetics. Nasze produkty zawierają to, co najlepsze z natury.
Drogocenne olejki, wyciągi, a nawet opatentowane substancje czynne uzyskane z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć fitoinżynierii - wszystko to znajdujemy w naszych produktach.


Kilka słów o serii pielęgnacyjnej Granatapfel:

U podstaw kosmetyków pielęgnacyjnych firmy Pharmatheiss Cosmetics leży wiedza o skuteczności naturalnych składników oraz najnowocześniejsze osiągnięcia naukowe. Seria pielęgnacyjna Granatapfel to kolejne udane produkty ekspertów z Pharmatheiss Cosmetics, przekonujące pod względem wyjątkowej jakość i skuteczności potwierdzonej badaniami.
Kombinacja najlepszych składników z owocu granatu, drogocennej toskańskiej oliwy z oliwek tłoczonej na zimno oraz innych składników czynnych zapewnia skórze odpowiednią warstwę lipidową, nawilża ją, łagodząc oznaki przedwczesnego starzenia.

 Źródło: http://granatapfel.pl



Opis producenta:
Szorstkie, zniszczone dłonie wymagają specjalnej pielęgnacji. Drogocenna kombinacja olejku z pestek granatu, olejku z awokado oraz oliwy z oliwek tłoczonej na zimno chroni skórę przed przedwczesnym starzeniem i czyni ją jedwabistą i delikatną.
Nie zawiera parabenów, oleju silikonowego i parafinowego.

Sposób użycia: W zależności od potrzeby wcierać krem kilka razy dziennie.

 

Ważne składniki:

Wyciąg z owoców granatu:- Dzięki wysokiej zawartości rzadkiego kwasu punikowego (OMEGA – 5), który występuje w naturze wyłącznie w owocach granatu, stymuluje regenerację skóry
- Zawiera ponad 20 bioaktywnych polifenoli, więcej niż np. winogrona
- Chroni naczynia i komórki skóry przed wolnymi rodnikami
- Przeciwdziała oznakom przedwczesnego starzenia się skóry
Oliwa z oliwek extra vergine:- Bogata w oleokantal, oleuropeinę, witaminę E oraz skwalen
- Działa przeciwzapalnie, wzmacnia tkankę łączną, poprawia nawilżenie
Olejek z awokado:- Zapobiega utracie wilgoci i intensywnie pielęgnuje


Składniki:


Opakowanie kremu to metalowa tubka o pojemności 75ml. Za każdym razem gdy po nią sięgam przypominają mi się szkolne czasy, gdy na lekcji malarstwa używaliśmy farb olejnych właśnie w takich opakowaniach:-) Mi ta forma opakowania bardzo się podoba. Można w łatwy sposób wycisnąć z niej porcję kremu.
Zapach kremu jest bardzo zbliżony do reszty kosmetyków z tej serii. Jest słodki, świeży, czuć wyraźnie aromat owocu granatu, który na dłoniach utrzymuje się około godziny.


Lekka, niezbyt gęsta konsystencja kremu wchłania się bardzo szybko i nie pozostawia na dłoniach tłustego, lepkiego filmu. Dzięki temu możemy niemalże natychmiast wrócić do swoich codziennych czynności nie brudząc niczego w koło.




Mi osobiście krem bardzo przypadł do gustu. Jest niesamowicie wydajny. Wystarczy niewielka ilość, by wysmarować całe dłonie. Wchłania się bardzo szybko, natłuszczając, nawilżając i pozostawiając moje dłonie miękkie i miłe w dotyku.


Cena: 75ml / ok.30zł

Dostępność: drogerie internetowe / apteki




Znacie kosmetyki Pharmatheiss Granatapfel? Co o nich myślicie?


Pozdrawiam,
Glamourka89

22 komentarze:

  1. Nie znam tych kosmetyków, ja na razie zostanę przy Kamill i Isanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowanie ma cudowne więc i musi być cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ta cena jednak odstrasza :P za małą tubkę 30 zł... mi w zupełności wystarczają drogeryjne kremy. na zimę zawsze Neutrogena i Garnier, a w lecie jakieś lżejsze kremy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zwrócić uwagę na to, że ta mała tubka jest niesamowicie wydajna i zawiera bardzo dobrej jakości działający produkt, więc uważam, że warto za nią dać 30zł:-)

      Usuń
  4. Takie srebrne opakowanie trochę L'Occitane mi przypomina...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, jestem ciekawa kosmetyków tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy ten krem. Nie używałam jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również dostałam ten zestaw do testów i akurat krem zachwycił mnie najmniej. Jest całkiem niezły, ale mam po nim dziwne uczucie na dłoniach, są takie nieco tępe w dotyku... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się takie opakowania kremów do rąk <3!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kosmetyki pachnące granatem i uwielbiam kremy do rąk - jak dla mnie idealne połączenie i chętnie bym go wypróbowała, tylko szkoda, że drogi jest

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto wypróbować....
    Dołączam do obserwatorów - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam marki a opakowania kojarza mi się z loccitane

    OdpowiedzUsuń
  12. Marke kojarzę, ale nic nie miałam.
    Lubię takie kremy do rąk, ale prędzej kupiłąbym właśnie L'Occitane

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych kosmetyków, ale opakowanie i Twój opis bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda świetnie, teraz na zimę przydałby mi się taki 'treściwy' kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Samego kremu nie używałam, ale ma bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam po dłuższej przerwie :* miło zajrzeć do Ciebie- znowu "wygrzebałaś" fajne kosmetyki :D niestety nie słyszałam o tej firmie- ale opakowanie wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten krem jest stworzony dla mnie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego kremu, ciekawe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie zaciekawił, nawet samym opakowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy produkt, pięknie opakowany.:D:);)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moją uwagę również przykuło to śliczne opakowanie ;)
    I w dodatku super nawilża.

    OdpowiedzUsuń