sobota, 15 grudnia 2012

Paczuszka od Bielendy + Nowa współpraca z Wrigley

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam zaprezentować przesyłki, które otrzymałam wczoraj:-)


Pierwsza paczuszka jest od Bielendy.


Do testów miałam dostać kremik z nowej serii dla osoby w wieku 60+, czyli dla mojej babci:-) ale okazało się, że Pani Marta wysłała mi jeszcze kilka innych fajnych kosmetyków do przetestowania:-) Dziękuję Pani Marto:*


Do testów dostałam:
-  Kremy na bazie ciekłokrystalicznej 7D 60+
- AZJA SPA Dwufazowy olejek do kąpieli i pod prysznic IMBIR & KARDAMON
- AFRODYZJAK Olejek do kąpieli i pod prysznic YLANG-YLANG & RÓŻA
- GRANAT Peeling do Stóp + Krem do Stóp
- Kuracja Parafinowa Ręce i Nogi MASKA Noc
- 6 kalendarzyków na 2013rok




Druga paczuszka jest od firmy Wrigley.



Dzięki uprzejmości Pani Katarzyny i Pani Kingi do testów otrzymałam...


...przeróżne rodzaje gum Orbit :-)



Dostałam jeszcze przesyłkę z próbkami od Mustela, ale o tym napiszę w kolejnym poście:-)


Pozdrawiam,
Glamourka89

35 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego olejku z Bielendy, czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) wow same cudowności ;) kocham zarówno Bielendę jak i Orbitki

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już u kilku osób paczuszkę z Wrigleya i za każdym razem ślinię się na ich widok tak samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ciekawych współprac!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie mnie ciekawi ten olejek ;) a właściwie to olejki, bo oba zapowiadają się fajnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Bielendę :)
    Przesyłkę od Musteli mówisz?? to masz jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się właśnie zabieram za intensywne żucie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję
    Ciekawe kosmetyki od Bielendy, zastanawiałam się ostatnio nad tym olejkiem
    A Orbit także mam, uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) Paczka od bielendy- bardzo ciekawa, szczególnie olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ciekawe paczuszki ;)
    Uważaj na szczękę w trakcie testowania gum. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O bardzo fajne paczuszki. Będziesz miała co testować.

    OdpowiedzUsuń
  12. to widzę, że zapas do testowania dostałaś niezły. gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek Afrodyzjak jest boski, a zwłaszcza zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję nowej współpracy :) swoją drogą jak Ty to robisz że tyle ich nawiązujesz?? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nawiązuję nowe współprace? Hm...na prawdę nie robię nic nadzwyczajnego. Po prostu jeśli interesują mnie produkty danej firmy, to pisze do nich maila z zapytaniem o współpracę. Niektóre firmy się zgadzają od razu, inne mi odmawiają i tyle:-)

      Usuń
  15. Rany dziewczyno! Ile Ty masz już współprac?:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fantastyczne paczusie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. echhh zazdroszczę współpracy z Bielendą - fajne kosmetyki Ci się dostały
    ja właśnie używam kremu do twarzy z tej serii, ale 30+ i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też właśnie czekam na paczuszkę z gumami Orbit :) gratuluję współprac :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Firmę kosmetyczną znam i lubię jej produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszcze wspólpracy :)

    ps. Podoba mi sie tematyka Twojego bloga i pozwolę sobie obserwować i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Extra współprace! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem tych olejków, bo jeszcze nigdy nie miałam z nimi styczności. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Glamourko:)))) Same cudowności

    OdpowiedzUsuń
  24. też czekam na paczuszkę od Wrigley :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała przesyłka, bardzo lubię te olejki z Bielendy :) Poobserwuję sobie :)

    OdpowiedzUsuń