poniedziałek, 17 grudnia 2012

Urodzinowo ☺

Witajcie!
Dzisiaj świętuje swoje 23 urodziny:-) Tak, tak wiem...stara już jestem:P



Z tej okazji, oraz zbliżającej się małej rocznicy - pół roku istnienia mojego bloga (dokładnie 21 czerwca dodałam swój pierwszy post), mam dla Was moje drogie czytelniczki skromny prezent;-)
Wśród osób które są moim obserwatorem i które zostawią pod tym postem komentarz -mile widziane jakieś ładne życzenia urodzinowe:-) wylosuję 10 osób do których wyślę próbkę perfum oraz pomadki:-)


Pozdrawiam urodzinowo,
Glamourka89

48 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj ;* Spełnienia marzeń! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stara ?! to co ja mam powiedzieć :D wszystkiego najlepszego i aby ten dzień była dla Ciebie nader wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie Grecja ,to nie Chiny,

    to są Twoje urodziny.

    Zawsze zdrowa z lekarstw kpij

    i beztrosko sobie śpij.

    Chleb na stole, mleko w dzbanku,

    dobry humor, konto w banku,

    niepsujący się samochód

    i rosnący stale dochód.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepsujący się samochód i zdrówko...tak, tego mi trzeba:-) Dziękuję:*

      Usuń
  4. Witam w gronie 23 latek ;)!!
    Wszystkiego naj naj najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla przyszłej Mamy:-) Szczęścia, Zdrowia, Spełnienia Marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat kochana !!!!!! ja w marcu koncze 23 wiesz jaka ja stara jestem :)
    Więc coż moge Ci życzyć :)
    Dużo udanych postów,
    wiele obserwatorów
    milion nowych współprac
    i wiele przyjemności z prowadzenia bloga.
    A w życiu osobistym wszystkiego co zapragniesz :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia najskrytszych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, 23 to ładny wiek ;) Ja w marcu świętować.
    Życzę Ci :
    *żeby zawsze na Twojej buźce pojawiał się piękny i szczery uśmiech
    *cudownych chwil spędzonych z prawdziwymi przyjaciółmi
    *zdrowej kruszynki ;)
    *zawsze ciepłej herbaty w kubku ;D
    *żeby Twój samochód nigdy nie odmawiał Ci posłuszeństwa!
    *miliony kokosów ;D
    *wciąż nowych paczek z kosmetykami ;)

    Dziś Twój dzień! Wszystkiego Najlepszego! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. O kochana jaka stara, w takim razie ja bym była podwójnie stara bo jestem od Ciebie starsza o 2 lata. Leci ten czas.
    Wszystkiego najlepszego! Niech Ci się spełnią wszystkie marzenia, niech uśmiech Cie nie opuszcza, kosmetyków ciągle przybywa a dzidzia zdrowa rośnie. Buziaki :* 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, czas leci nie ubłagalnie...
      Dziękuję za życzenia:*

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :) Ja miałam urodziny wczoraj :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowia, szczescia, pomyslnosci!
      Cudnie 23lata:-) pozdrawiam:-)

      Usuń
    2. Wiesz, w moim wieku już się nie ma czym chwalić. 23 lata kończyłam daaawno temu.

      Usuń
  11. Życzę Ci zdrowia,spełnienia najskrytszych marzeń oraz wspaniałego zdrowego maluszka :))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze , spełnienia najskrytszych marzeń, samych radosnych chwil w towarzystwie najbliższych Ci osób :*
    i przede wszystkim szczęśliwego rozwiązania i zdrowego malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego Kochana :*:*:* widzę że jesteś w moim wieku :P już nie przesadzajmy nie jesteśmy przecież takie stare :D buziaki :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty stara??to co ja mam powiedziec??hehe
    wszystkiego co najpiekniejsze kochana...duzo zdrowka przede wszystkim...teraz jest Ci ono szczegolnie potrzebne:); duzo milosci i kasy na kupowanie nowych kosmetykow do recenzji hehe:)))

    gratuluje pol roczku bloga , zycze wytrwalosci i dalszych sukcesow:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O proszę! No to spełnienia marzeń, zdrówka i wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym wyjątkowym dniu życzę Ci:
    Radości, która dostrzega piękno małych rzeczy...
    Nadziei, która nie gaśnie, kiedy marzenia wydają się zbyt dalekie...
    Pokoju, który koi, kiedy wszystko wyprowadza z równowagi...
    Wiary, która daje oparcie, kiedy bezradność przeraża...

    I niech się spełni niespełnione...

    OdpowiedzUsuń
  17. Urodziłaś się w ten sam dzień co moja ukochana rodzona siostra:)
    więc tą datę mam wyraźnie podkreśloną w kalendarzu:)
    wszystkiego naj:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ech, chciałabym być w Twoim wieku ...:/ Ja miałam urodziny równo tydzień temu, tyle, że 28 ;) Starość nie radość ;) A Tobie życzę zdrowia (za dwoje!), pogody ducha, uśmiechu na twarzy, żebyś miała wszystko, co Ci się zamarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w mojej najbliższej rodzinie dwie osoby również urodziły się 17 grudnia. wszystkiego naaaaaaaajlepszego i spełnienia najskrytszych marzeń :* żeby dzidziuś nie dokuczał i mocno nie kopał mamy i urodził się zdrowy. oraz żeby przyniósł w Waszym domu wiele radości i miłych chwil :* (co do ostatniego to na pewno tak będzie ;))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 23 latek już na karku
    już szampan stoi w barku.
    Bo dziś są twoje urodziny
    zbierze się grono rodziny
    by uczcić Twoją rocznicę złotą
    więc czas powiedzieć „pa” kłopotom
    i niech bąbelki zakręcą im w głowie
    jak wypiją Twoje zdrowie.
    Żyj tak by żadnego dnia nie żałować
    i problemami się nie przejmować,bo
    dzień dziś szczęśliwy, dzień dziś jedyny
    dziś są Twoje 23-cie urodziny
    więc składam Ci te życzenia
    zdrowia, szczęścia, snów spełnienia
    żyj sto lat w radości bez kłopotów w przyszłości!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stara ?!hehehe wszystkiego najlepszego ;) jestem tu pierwszy raz ale bardzo mi się podoba ,prowadzisz ciawego bloga ;)pozdrawiam i zapraszm do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sto lat , sto lat!<3
    Wszystkiego najlepszego Kochana !:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że dzidziuś zdrowy!<3
      Aż mnie ciekawość zjada czy chłopczyk czy dziewczynka !:D

      Usuń
  23. Dziękuję dziewczyny!
    Przysyłam dla Was buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego naj.
    Piękny wiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja będę mało oryginalna, a może wręcz przeciwnie? :) Nie będę wklejać wierszyka, napiszę coś od siebie, z głębi serca.
    Też jestem z grudnia i wiem, jaka to udręka, czekać na urodziny cały rok, by potem móc ten dzień celebrować, gdy za oknem szaro i buro... Więc, aby ożywić trochę Twoje śwęto i sprawić, by zarówno na dworze, jak i w naszych serduszkach, zapanowało lato, chciałabym Ci złożyć najserdeczniejsze życzenia! Dużo zdrówka, przede wszystkim dla Ciebie, jak i dla nowego członka rodziny, którego nosisz w sobie, wielu sukcesów, mało stresu, duuuużo radości i uśmiechu na codzień, bo to chyba jest najważniejsze :) Wszystkiego najlepszego! :* A korzystając już z okazji, życzę Tobie i całej Twojej rodzinie Wesołych Świąt, a w nowym roku wielu kosmetycznych inspiracji i częstych odwiedzin listonosza :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana! a ja życzę Ci :)

    ♥ pociechy ze swoich bliskich ;)
    ♥ dużo zdrówka :)
    ♥ dużo miłości i szczęścia ;)
    ♥ tony kosmetyków :D
    ♥ i tego czego sama sobie zapragniesz i czego sobie wymarzysz ♥

    buziam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę Ci, żebyś była jeszcze bardziej "Glamour" niż jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z okazji urodzin dużo zdrówka,szczęścia,pomyślności w twoim sercu niech zagości , a szczególnie z tej okazji życzę Ci spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzymy Ci byś zawsze byłą taka fajna jaka jesteś:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego, zdrówka i spełnienia marzeń:) I pięknego, zdrowego bobaska:]

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego grudniowa dziewczyno :) A też jako Strzelec, który świętuje jutro, dokładam życzenie spełnienia marzeń tych wielkich i tych maleńkich :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie pozostaje mi w takim razie nic innego jak tylko czekać i trzymać kciuki :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Samych cudownych chwil w życiu, dużo słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie umiem składać życzeń, toteż standardowo: wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i czego tylko sobie życzysz :)

    OdpowiedzUsuń