sobota, 8 grudnia 2012

Bio-Oil w walce o piękną skórę

Witajcie!
Przez ostatnie tygodnie byłam nieustanie kuszona reklamami pewnego kosmetyku, który zwie się Bio-Oil. Jest to specjalistyczny olejek do pielęgnacji skóry, który pomaga zmniejszyć możliwość występowania rozstępów towarzyszących ciąży poprzez zwiększenie elastyczności skóry.
Jako, że małymi kroczkami zbliżam się już do drugiego trymestru pomyślałam, że warto by było rozejrzeć się za jakimiś kosmetykami, które zapobiegną pojawianiu się rozstępów, gdy mój brzuch będzie już wieeeelki:-)

Reklamę tego kosmetyku znalazłam m.in. w takich gazetach jak:

Świat Kobiety



Mamo to ja

 
Twój maluszek


oraz w nowym numerze e-magazynu
Spa Magazine

 



Skuszona tymi wszystkimi reklamami udałam się do Rossmanna (gdzie akurat trwa promocja 29,99zł zamiast 36,99zł) i kupiłam jedną flaszeczkę o pojemności 60ml.
Pojemność nie jest zachwycająca, ale jak na pierwszy raz, by wypróbować ten kosmetyk myślę, że nadaje się idealnie.
Oczywiście, nie omieszkam się Wam pochwalić efektami kuracji:-)



Znacie ten olejek? A może któraś z Was go stosowała?
Piszcie!:-)


Pozdrawiam,
Glamourka89


P.S. Nowy numer Spa Magazine możecie znaleźć na stronie: http://www.spamagazine.pl/

23 komentarze:

  1. Nie znam, ale koniecznie daj znać jak sie spisze, może będzie godny polecenia innym;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę strasznie mało tego olejku jak za taką cenę. Mimo iż wiem, że oleje są wydajne i tak to dla mnie za drogo;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go w Rossmanie wiele razy, ale na szczęście nie zmagam się z rozstępami więc na razie nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara z Ciebie:-)
      Ja go będę stosować żeby zapobiec pojawieniu się nowych rozstępów.

      Usuń
  4. o ale fajnie, już nie mogę się doczekać Twojej recenzji:) kusi mnie ten olejek od dawna, ale teraz to już poczekam na Twoją opinię:]

    OdpowiedzUsuń
  5. recenzja na dnaich tylko musze naprawić aparat;/;/ przepraszam za opóźnienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz koniecznie przetestować i dać znać. ;)
    Ciekawa jestem jak działa na blizny. Ja mam jedną na kolanie, której nie lubię. :(

    Jak się czujesz? ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja bylam w ciazy to nie bylo takich specyfikow i wiesz co swietnie sobie poradzilo??zwykla oliwka dla dzieci, najtansza i najlatwiej dostepna:)trzeba tylko pamietac o regularnym masowaniu brzuszka i piersi...uelastyczni skore i zmniejszy ryzyko powstania rozstepow:)
    trzymaj sie kochana i dbaj o siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o nim nie słyszała, ale widziałam reklamy. Interesujący produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o kosmetyku, reklam też nie widziałam. Czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o nim ciekawa jestem co to takiego:D
    proszę wejdź na mój blog i w poście otagowana jest coś dla ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam, czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o nim;-) Czekam na Twoją opinię;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. czekamy w takim razie na recenzję produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie kojarzę tego produktu, czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja przyznam się szczerze że o nim nie słyszałam, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam tego olejku, ale ciekawi mnie on.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja stosowałaqm oliwkę dla dzieci i była skuteczna. Trzeba tylko pamiętać o systematyczności.

    OdpowiedzUsuń