poniedziałek, 10 grudnia 2012

Przesyłka od Agencji Werner i Wspólnicy

Witajcie!
Właśnie przed chwilą pan listonosz przyniósł mi słodziutką paczuszkę :-)


W ramach dalszej współpracy z Agencją Werner i Wspólnicy już po raz drugi będę miała możliwość testować niezwykłe 'słodkości' od firmy Farmona.

Do testów dostałam zestaw Sweet Secret, który składa się z:

- Kokosowego musu do ciała
- Kokosowego sorbetu do mycia ciała


Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków- a póki co mogę Wam tylko napisać, 
że pachną cuuudownie!:-)



Pozdrawiam,
Glamourka89

42 komentarze:

  1. Ja chciałabym szarlotkę!:D Ale gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam to, niestety zapach za słodki:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu. Ja jak na razie jestem zachwycona tym zapachem:-)

      Usuń
  3. ja mam ochotę wypróbować ten zestaw, chyba muszę go wypatrzeć w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dalej czekam na paczuszkę :) mam nadzieje że dziś ją dostanę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna paczka :-)
    zapach musi być obłędny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to jak zobaczyłam twoja paczuszkę to już nic nie powiem;-)
    Tylko jedno...Kokosek:-)))) Ehhh to moje uzależnienie:-P

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż wolałabym inną wersję zapachową, to i tak zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratki cudowności, ze mną nikt nie chce współpracować;( opisałam już podkład jest rewelacyjny, zapraszam do recenzji:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pachną świetnie - miałam je :))

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurde pozazdrościc te kosmetyki super pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj kuszące są te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam mus, jest świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Testowałam, pachną cuuuudownie!

    OdpowiedzUsuń
  15. mam krem z tej serii, zapach jest nieziemski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten zapach, ja także dostałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dostałam, a jakże :D
    Moja wersja jest kawowa *____* jak to cudnie pachnie !
    Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  18. kokos ostatnio mnie prześladuje

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja dostałam wersję czekolada-pistacje straszny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam oba produkty, i niestety zapach dla mnie po kilku użyciach był mega mdły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za kokosowym zapachem, jest zbyt intensywny i zaczyna mnie bolec głowa.
    Milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje, jakie urocze opakowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. och, ja i kokos się nie lubimy!
    Ale jeśli Ty masz ochotę na tropikalną wyspę w swojej łazience, to chyba jesteś na dobrej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzieś mi już te kosmetyki obiły się wzrokowo w jakimś sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kosmetyki ;)
    Widziałam je chyba w naturze albo rossmannie.
    Kokos ma śliczny zapach !

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ten zapach kokosa :D Mmmm!
    Zapraszam do mnie na konkurs: http://roses-and-chocolate.blogspot.com/2012/12/konkurs-u-milky-chocolate-z-marka.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie! gratuluję :)
    mam ten zestaw na mojej "wish liscie" :D

    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czeka Cię pachnące testowanie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ cudeńka! Gratuluję! A jutro pudełko.... pewnie znowu dostanę na końcu:) Nie wiem, czy zaglądać w ogóle na blogi. Mam przy okazji pytanie, czy zamawiałaś goldenbox? :)
    Pozdrawiam ciepło Glamourko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cuda! Nie możemy doczekacć się recenzji, bo ostatnio widzieliśmy w drogerii takie zestawy i kusz,ą, oj kuszą,,,

    OdpowiedzUsuń
  31. Trochę spóźniona paczka na mikołajki :)
    Testuj i daj znać jak się sprawują kokosowe kosmetyki ;D

    Buziak, dbaj o siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ooojj, alez ja bym chciala cos z farmony przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moja ulubiona seria, ten zapach jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie ma być pomiędzy 12a14, ale pewnie tak jak ostatnio, czyli później:) Teraz jeszcze gorzej z dojazdem, śnieg i ślisko.
    Miłego odpakowywania:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe połączenie banana z kokosem. Domyślam się, że zapach jest słodki i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń