piątek, 21 grudnia 2012

Przegląd poczty + prezenty od koleżanki

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam zaprezentować przesyłki jakie w ostatnim czasie dostałam:-)


Zupełnie nie spodziewana przesyłka od Annabelle Minerals:-)


Dostałam śliczną kartkę z życzeniami świątecznymi 
i trzy testery Różu mineralnego.

Dziękuję ślicznie Annabelle Minerals za tak miły gest:*



W środę dostałam krem pod oczy od GlySkinCare.
Jestem jedną z dwustu szczęściar, które dzięki akcji na FB 
zostały testerkami ich kosmetyków.

Szkoda tylko, że dostałam akurat krem pod oczy, bo już taki posiadam 




A poniżej dobroci jakie dostałam od koleżanki:-)

3 kalendarze kulinarne Philips


2 duże, piękne kalendarze. 
Na zdjęciu jest tylko jedne z nich, 
bo drugi powędrował już do teściowej:-)


Notes Avon


oraz 3 poradniki dla rodziców




A jak się prezentuje Wasza skrzynka pocztowa przed świętami?:-)


Pozdrawiam,
Glamourka89

24 komentarze:

  1. fajne te twoje prezenciki :-)
    kalendarz muszę kupić bo zapomniałam echhhh

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo trochę tego jest. Świetnie. Kalendarzami to chyba wszystkie ściany wytapetujesz :P

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie przed Świętami tylko jednak paczuszka była. :(
    Miły gest ze strony Annabelle Minerals :)
    Fajne paczuchy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wysłali c te róże, to bardzo miłe!
    Moja skrzynka pocztowa pękała w szwach, ale chyba dobroć się skończyła, bo od 2 dni nie ma listonosza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dzisiaj pokazuję paczuszki :)
    A Tobie gratuluję i miłego testowania życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem bardzo ciekawa tych minerałków bo nigdy jeszcze tego typu kosmetyków nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no własnie, przypomniałaś mi o kupnie kalendarza na nowy rok! haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Notes świetny, a paczuszka od Annabelle kusząca

    OdpowiedzUsuń
  9. też dostałam te róże i nawet te same kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! Moje gratulacje:-)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba dość mizernie. zamówiona paletka sleeka i wygrany olejek goździkowy. czekałam jeszcze na paczke ambasadorki carmex i jakoś się nie doczekałam :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dostałam 3 pocztówki świąteczne, z których się niesamowicie cieszę.

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też dostałam róże, gratki
    kalendarz Avon, a skąd to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka pracuje w drukarni, więc ma dostęp do różnych fajnych rzeczy:-)

      Usuń
  14. Chętnie poczytam o tych różach. ;-)

    Prezenty fajne. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Glamourko i jak te produkty z GreenPharmacy? Godne polecenia?

    Dotarło może Matricium już do CIebie?
    Wysłany był niestety dopiero w środę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj... Szkoda, że nie doszło, bo u jednej dziewczyny było już w czwartek.
      Zobaczymy jakie będą te kosmetyki, na pewno o nich napiszę :)

      Usuń
  16. Bardzo mily gest ze strony Anabele Minerals:)

    OdpowiedzUsuń