poniedziałek, 3 grudnia 2012

Dzień Darmowej Dostawy

Dziewczyny!
Tylko dziś, tzn. dnia 3 grudnia, w 1829 polskich e-sklepach będzie można zrobić zakupy on-line bez ponoszenia kosztów przesyłki!

Więcej informacji oraz pełna listę sklepów biorących udział w akcji znajdziecie na tej stronie:




Ja już skorzystałam z promocji i zamówiłam na weltbild.pl książkę dla mojego maleństwa, która aktualnie znajduje się na mojej wishliście:-)


Dajcie koniecznie znać czy macie zamiar skorzystać z okazji:-)


19 komentarzy:

  1. :-)Muszę też coś poszukać. Prezenty Mikołajkowe już mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie powinnam korzystać z tej okazji... ale od godziny przeglądam oferty. Doszłam d wniosku, że powwinnam być bogata! :D jak samopoczucie? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. duży plus za taką akcję!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam prezent dla mamy, a dla siebie najnowszą książkę autorki przygód o Harrym Potterze i portfel Mohito:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a my nie skorzystamy raczej;):)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedzialam. ;)
    zapraszam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. pamiętamy pamiętamy :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nic nie kupuję :D Ciułam kasę na prezenty na święta ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, grzechem byłoby nie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A u Maliny w klubie jest odwrotnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja oczywiście też się skusiłam na sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziś dotarła do mnie ostatnia paczka z poniedziałkowych zamówień! Genialna sprawa. Dobrze, że tylko raz w roku,bo inaczej zostałabym bankrutem.

    OdpowiedzUsuń