czwartek, 29 listopada 2012

Zakuposki + ogłoszenia parafialne:-)

Witajcie!
W ciągu ostatnich kilku dni poczyniłam drobne zakupy, więc wypadało by się nimi pochwalić, prawda?:-)
Dużo tego nie ma, bo kupiłam tylko to co jest mi właściwie niezbędne, no bo tak się składa, że odkładam każdą złotówkę na... zresztą same dobrze wiecie na co:-)


Długo nosiłam się z zamiarem kupienia jakichś kosmetyków z Green Pharmacy, a mój wybór w ostatnich dniach padła na: Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych Rumianek lekarski oraz  Eliksir ziołowy do włosów, który działa wzmacniająco oraz przeciwdziała ich wypadaniu.
Na razie jednego i drugiego kosmetyku użyłam dwa razy. Na pewno jak je skończę, to pojawi się jakaś recenzja.
Kupiłam także Odmładzającą mgiełkę do twarzy na bazie złota z Invex Remedies. Ma ona dobroczynny wpływ na moją cerę, więc nie mogło jej zabraknąć w mojej szafeczce z kosmetykami:-)
Chusteczki do demakijażu z Alterry oraz Antyperspirant z Rexony, to stali goście w mojej łazience, więc ich również nie mogło zabraknąć:-) A czarny Precyzyjny ołówek do kresek z Avonu jest obecnie moją ulubioną kredką do oczu. Jest miękka, daje się łatwo rozmazać, ale mimo tego jest trwała i trzyma się na oku przez cały dzień. Jest moim ulubieńcem jeśli chodzi o kosmetyki do makijażu.



 ◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘


Kochane, chciałabym Was poinformować, że stworzyłam nową zakładkę Wymianka. 

Będę tam na bieżąco wrzucać kosmetyki, książki lub inne rzeczy, które chętnie wymienię , bądź też sprzedam. 
Kosmetyki, które tam znajdziecie nie do końca mi pasują, a mają niewielkie zużycie. Trochę szkoda, żeby u mnie leżały i się marnowały, bo być może przydadzą się komuś innemu:)

Zapraszam serdecznie do oglądania!:-)




◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘


Dziewczyny! 
Dzisiejszego dnia z ogromną satysfakcją odnotowałem fakt, iż mój blog przekroczył  20 000 wejść!  Z tej okazji pragnę podziękować wszystkim moim Czytelnikom  za zainteresowanie moim blogiem i tematami na nim prezentowanymi. Dziękuję Wam serdecznie!
Przesyłam buziaczka:-D




Życzę miłego dnia!
Glamourka89

33 komentarze:

  1. Gratulacje :) mam tą kredkę z Avonu, jest bardzo dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny buziak :D mam ten eliksir z green pharmacy - fajny jest, a chusteczki alterry też stanowią u mnie standardowe wyposażenie ;) ciekawa jestem tej mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusteczki z Alterry też już używałam spodobały mi się, może sobie je jeszcze zakupie :) Gratuluje takiego wyniku, to powód do dumy ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupy,
    lecę do zakładki
    gratuluje osiągnięć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ta kredka z Avonu też dobrze się spisuje:-)
    a ja odsyłam buziaczka;-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię kredki do oczu z Avonu, są naprawdę porządne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że niedługo zakupię ten szampon, bo żeń-szeń sprawuje się dość dobrze (możesz przeczytać u mnie), a są nie drogie i wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic z Green Pharmacy.
    Na prawdę są takie fajne?
    teraz używam Timotei z avocado i są całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zakupiłam ostatnio Rexonę, bo skończyła mi się w spray'u, a wiem jak zachwalasz tę firmę:) Kupiłam w sztyfcie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się nad zakupem szamponu z Green Pharmacy, ale na razie się na żaden nie skusiłam. Gratuluję 20 000 wejść :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio oglądałam te kosmetyki Green Pharmacy w Rossmannie, z chęcią przeczytam recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyświetleń :) Ja też myślę o takiej zakładce ale ciągle nie mam czasu na baner i cokolwiek coby mogło upiększyć mojego bloga ;/
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam balsam do włosów z green pharmacy, ale jeszcze czeka na swoją kolej
    a po kulkę z rexony też muszę się wybrać - bardzo lubię te antyperspiranty

    OdpowiedzUsuń
  14. zaciekawiła mnie ta mgiełka... można wiedzieć gdzie ją kupiłaś? :) przydałaby mi się taka kredka która się dobrze rozmazuje bo ja mam pecha i zawsze trafię na twarde :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją na tej stronie: http://www.invexremedies.pl/pl/sklep.html

      Usuń
  15. Gratuluję !:D
    Zaraz zaglądam w wymiankę . :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i również chętnie pozaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ Ty całujesz ;) Gratulacje :) Daj znać, jak sprawują się produkty Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię te chusteczki z Alterry;) Z Green Pharmacy mam na razie tylko olejek z czerwoną papryką, jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje :D Też muszę w końcu zabrać się za taką zakładkę..

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam jeden szampon z green pharmacy. niestety u mnie się nie sprawdził,bo podrażnił moją wrażliwą skórę głowy :( i oddałam go tacie :P co do kredki z Avonu to też moja ulubiona ;)
    odsyłam buziaka i gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje włosy ostatnio wypadają garściami i wołają o ratunek..:( Daj znać jak sprawuje się eliksir ziołowy.
    Gratuluję tylu wyświetleń :)

    3majcie się ciepło. :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam krem do stóp z Green Pharmacy i byłam zadowolona ;) Gratuluję wyswietleń !:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :) Masz dużo czytelniczek :) jestem ciekawa co to za Odmładzająca mgiełka do twarzy ?? nigdy o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzję tej mgiełki możesz przeczytać tutaj: http://glamourka89.blogspot.com/2012/09/invex-remedies-mgieka-odmadzajaca-do.html

      Usuń
  24. Gratuluję tak dużej czytelności Twojego bloga, to bardzo cieszy ;-)
    Czekam na recenzję kosmetyków z Green Pharmacy...

    OdpowiedzUsuń
  25. gratki, kiedy mój tyle będzie miał:d

    OdpowiedzUsuń
  26. Kuszą mnie eliksiry z Green Pharmacy bo słyszałam, że dobrze działają w roli wcierki.

    OdpowiedzUsuń