niedziela, 4 listopada 2012

TAG - Moje włosy w pigułce

Witajcie!
Większość z Was odpowiedziała już na ten TAG,  a teraz przyszedł czas także i na mnie:-)


Zaproszenie dostałam od womanadvice, za co bardzo serdecznie dziękuję:***


1. Twój naturalny kolor włosów.
Szaro-bury, nijaki, mysi... a tak na poważnie to ciemny blond.

2. Twój obecny kolor włosów.
Mój obecny kolor włosów możecie podziwiać TUTAJ.

3. Aktualna długość Twoich włosów.
Ciut, ciut za ramiona:)

4. Długość, na jaką chciałabyś zapuścić włosy.
Marzą mi się włosy do pasa, ale przy moim obecnym stanie (ciągle wypadają) jest to niemożliwe.

5  Jak często podcinasz końcówki?
Staram się robić to regularnie, ale średnio mi to wychodzi. Podcinam końcówki mniej więcej raz na pół roku.

6. Twoje włosy są proste, falowane czy kręcone?
Proste, choć lubią się czasem lekko falować:)

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Hmm...a co to takiego ta porowatość? :)

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itd.)?
 Moje włosy są cienkie, farbowane, są suche na końcach i przetłuszczające się u nasady.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
Włosy myję co drugi dzień, obowiązkowo nakładam odżywkę. Obecnie po myciu nakładam ampułki  Revitacell Stem Cells Hair Therapy ( o efektach tej kuracji już wkrótce) nie suszę ich suszarką, nie prostuję i nie stylizuję.

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
Na pewno wilgoci, zbyt częstego dotykania, no i wydaje mi się, że farbowania...ups...

11. Co lubią Twoje włosy? (np. olejowanie, długie spacery przy blasku księżyca itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
Jeszcze nigdy nie olejowałam włosów, więc nie wiem czy to lubią:P  Ale wiem, że zdecydowanie lubią Maskę intensywnie regenerującą marki ÜBER. Są po niej niesamowicie miękkie i sypkie!:)

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Lubię po prostu rozpuszczone włosy. Od czasu do czasu spinam je spinką typu raczek.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały?
Nie mam pojęcia co by mi powiedziały...



Nie będę TAGować wybranych osób, bo większość z Was już ten TAG zrobiła, dlatego zapraszam do udziału wszystkich, tych którzy nie brali jeszcze udziału w tym TAGu i mają oczywiście na to ochotę:-)

Pozdrawiam,
Glamourka89

20 komentarzy:

  1. ten tag jest bardzo fajny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie czytać odpowiedzi na ten tag :) podziwiam Cię, ze w ogóle nie używasz suszarki czy prostownicy, ja sobie nie wyobrażam bez tego swojej fryzury :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny tag ;) chyba też muszę pomyśleć o nim na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety musiałam rozstać się z prostownicą bo ją spaliłam ale może wyjdzie mi to na dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie ten tag :) tez go zrobilam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za komentarz :)

    Już widziałam ten TaG gdzieś : P

    Najbardziej podoba mi sie pytanie co by powiedziały Twoje włosy ;)


    Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam do pasa włosy :D
    Ciężkie w utrzymaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem Twojej recenzji tej kuracji Revitacell Stem Cells Hair Therapy, bo też szukam czegoś co wzmocni wypadające włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie włosy nie przepadają za farbowaniem, ale jak trudno się powstrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym mieć lekko falowane włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny masz teraz kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w wolnej chwili też wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym nie dała rady żyć bez suszarki, moje włosy są bez niej smętne, posklejane w strąki i oklapnięte :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Również nie używam suszarki i prostownicy. To wszystko w ramach doprowadzenia ich do lepszego stanu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety ja bez suszarki, nie bardzo...;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny tak, wiele odpowiedzi mam podobnych :D.

    OdpowiedzUsuń