wtorek, 13 listopada 2012

Uwaga! Szukam testerki:-) cz. 4

Dziewczyny!
Zapraszam na kolejną część zabawy pt. "Szukam testerki". Tym razem zgłaszając się pod tym postem macie szansę na przetestowanie pomadki do ust firmy KOBO w kolorze 105 Velvet Rose;-)



Zasady są takie same jak w poprzednich edycjach:
Produkt ten otrzyma tylko ta z Was, która jest moim obserwatorem, zobowiąże się do przetestowania i zrecenzowania tej pomadki w wyznaczonym terminie u siebie na blogu.





W niedzielę wylosuję jedną osobę, która będzie miała dwa tygodnie na przetestowanie tego kosmetyku, a następnie będzie zobowiązana do napisania jej recenzji.
 


Jeśli jesteście chętne aby przetestować tą pomadkę, to zapraszam:)
Zgłaszajcie się pod tym postem.


Pozdrawiam,
Glamourka89

36 komentarzy:

  1. Jestem zainteresowana :)
    Zobowiązuję się do jej przetestowania i zrecenzowania na moim blogu w wyznaczonym terminie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja, ja, ja! ja jeszcze niczego nie testowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się i zobowiązuję do przetestowania i zrecenzowania pomadki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny ma kolor, ale ja wolę błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! :) Przetestuję, zrecenzuję :) Może w końcu mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się, chętnie przetestuję i opiszę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor. Zgłaszam się aby przetestować a następnie opisać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolorek ! jestem bardzo chętna, aby przetestować tą pomadkę i jeśli ją dostanę to oczywiście zobowiązuje się do zrecenzowania jej w określonym czasie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny ma kolorek, także z chęcią przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, jaki ładny kolorek. ZGŁASZAM SIĘ, jakżeby inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A pewnie, że się zgłaszam :)
    Nic z KOBO nie miałam, więc chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zainteresowana :) kolor idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się !!!:))))))
    z chęcią opiszę

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie mój kolorek.
    Zgłaszam się, tym bardziej, że jeszcze nie miałam żadnego produktu tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jupii zgłaszam się z wilką radością!;)))
    Zgadzam się przetestować pomadkę z Kobo i przedstawić całemu światu jej recenzję!
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie !:D
    Zgłaszam się i oczywiście zobowiązuję się do napisania recenzji !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się z paluszkiem w górze ! Z przyjemnością zobowiązuje się do wszystkich obowiązków i powinności które wynikają z rzetelnego prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękny kolor! :) zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo chętnie bym ją przetestowała :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. też jestem chętna, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem chętna przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. o ja nie moge...co za szminka !!!!!!! też się zgłaszam bo u mnie KOBO nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :D Z chęcią przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń