piątek, 23 listopada 2012

Będę mamą☺

Witajcie!
Dzisiaj odrobina prywaty:-)
Miałam o tym nie pisać, by nie zapeszyć, by przeczekać ten najbardziej niepewny okres, ale jak na razie ciąża rozwija się prawidłowo, więc się chwalę...Tak, tak...jestem w ciąży:-)
Dwa tygodnie temu w środę zrobiłam test i moim oczom ukazały się dwie kreseczki. Pomyślałam wtedy no pięknie i co ja teraz zrobię. W mojej głowie kołatało się tysiące myśli na sekundę. Teraz po dwóch tygodniach nieco się uspokoiłam i oswoiłam z myślą, że czekają mnie zmiany, ale nadal mam mnóstwo obaw...czy dziecko urodzi się zdrowe, czy sobie poradzę w nowej roli, i czy damy sobie radę finansowo...


A jaka była reakcja mojego partnera na wynik testu? "Będę miał Wojtusia!"- wykrzykną:-) Mój M. cieszy się ogromnie, że będzie tatusiem:-) I chodzi dumny jak paw! Nie muszę chyba dodawać, że marzy mu się chłopak:-) Ja natomiast wolałabym dziewczynkę:P


Jestem już po pierwszym badaniu USG. W zeszłą sobotę widziałam po raz pierwszy na monitorze swoje dzieciątko i jego bijące serduszko:-) Obecnie jestem w 8 tygodniu więc dopiero wszystko przede mną:-) Niestety już pojawiły się pierwsze ciążowe objawy...nie mogę jeść, ciągle mnie mdli i mam lekkie bóle brzucha, ale podobno to normalne i na szczęście przejściowe:-)
Termin mam wyznaczony na 1 lipca, więc dzidzia urodzi się w wakacje;-)


W poniedziałek wybieram się do przychodni by zrobić podstawowe badania z krwi i moczu. Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku.



Macie jakieś rady dla przyszłej młodej mamy?:-)

Pozdrawiam,
Glamourka89

83 komentarze:

  1. gratuluję:) Życzę Ci aby dzieciątko urodziło się zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki zeby wszystko bylo ok! Na pewno dasz rade!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super, gratuluję! :) Wszystko będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! dużo zdrówka dla Ciebie i dzieciaczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje :) Dbaj o siebie :) Dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję! :) dużo zdrowia dla Ciebie i maleństwa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Glamurko gratulacje wielkie:-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje! Na pewno wszystko będzie ok i będziesz fantastyczną mamusią :)
    Super mieć takiego faceta.
    Trzymaj się i dbaj o siebie i dzidzię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!:) Miej mnóstwo zachcianek, w końcu kiedy, jak nie teraz? :D Moja babcia uważa, że jak się ma ochotę na słodkie to na pewno będzie dziewczynka, jak na ostre - to chłopczyk. Dużo, dużo zdrowia i szczęścia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne gratulacje!!! Dbaj o siebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ;) i życzę powodzenia;) wszystko się ułoży!!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wooow...GRATULUJE!!!!!!!!!!calym serduchem jestem z Toba...trzymaj sie kochana bo przed Toba ciezki pietwszy trymestr:)))
    buziaki dla Ciebie i oczywiscie dla SPRAWCY tego calego zamieszania:)))))heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* Oczywiście przekażę buziaki sprawcy całego zamieszania:-D

      Usuń
  13. Serdeczne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :)

    Rada: uprzedź rodzinę i znajomych, ze możesz mieć humorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,rodzinka już dobrze wie o moich humorkach, bo już ich doświadczyła...ha ha:-)

      Usuń
    2. Mój mąż do tej pory nie może tego pojąć, bo ja nie byłam humorzasta ani odrobinkę. Więc jak idziemy gdzieś do "brzuchatej" kobitki i ona stroi fochy, to on to przyjmuje do siebie i jeszcze bardziej potrafi taką kobitkę rozzłościć.

      Usuń
  15. Jak będziesz mieć dłużej mdłości i wymiony to poproś ginekologa o tabletki, aby tych objaw uniknąć - bo to nie jest przyjemne w ogóle jak się gdzieś jedzie, jest itp. :) Niech Ci lekarz zrobi zdj USG na pamiątkę, bo nie którzy nie robią i nie dają ;( Dbaj o siebie, jedz zdrowo, nie denerwuj się (wszystko będzie oki :)) i pewnie kwas foliowy będziesz brać, aby dziecko dobrze się rozwijało itp .. :) No i gratuluję przyszłym Rodzicom :) Życzę chłopca i dziewczynki ;D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady! Będę miała na uwadze te tabletki na mdłości. Jeśli chodzi o pamiątkowe zdjęcie USG to już je otrzymałam od lekarza:-)Oczywiście biorę odpowiednie witaminy, które zawierają kwas foliowy:)

      Usuń
  16. Gratuluję! :) Mojemu też marzy się właśnie Wojtuś, a mi Martynka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje Kochana Glamourko:-) Dbaj o siebie i maleństwo. Termin masz wspaniały, to będzie niezapomniane lato! Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję :) oby dzidzia rosła zdrowa i teraz jak jest jeszcze w Twoim brzuszku i jak się już urodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję kochana ! ! :***
    Cieszę się razem z Tobą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję, czeka cię wielka przygoda

    mam w domu 3 latka, cudny okres przed Tobą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka przygoda powiadasz? Na razie to ja mam wielkie oczy...ha ha;-)

      Usuń
  21. No i ogromne gratulacje również ode mnie :D Ale dzidzia będzie miała blogowych cioć :]

    OdpowiedzUsuń
  22. O proszę!:D A jeszcze wczoraj to Ty się mnie pytałaś czy grudniowy maluch to mój. ;)
    Serdecznie gratuluję! Uważaj na siebie i na dziecko, nie denerwuj się bo na pewno sobie poradzisz! :)Na pewno wszystko będzie dobrze! Zobaczysz! Maluch będzie zdrów jak rybka. Lipiec to bardzo fajny miesiąc :) A jak rodzice wiedzą już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zgadza się, pytałam się:-)
      Czy rodzice wiedzą? Pewnie, że tak! Moja mam jako druga w kolejności została poinformowana o tym, że babcią zostanie:-)

      Usuń
    2. Jestem ciekawa reakcji, jak to przyjeła? ;D

      Ps. Przepraszam, że tak wypytuję. :)

      Usuń
  23. Z całego serca gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej gratuluję, będzie dobrze, czas wszystko pokaże więc się nie martw na zapas, a obawy są do końca, a teraz to będziesz je mieć cały czas:) taki los matek:)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje dla Ciebie i dla Twojego partnera ;) nie ważne czy chłopiec, czy dziewczynka i tak przyniesie Wam wiele szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejeu jeju, gratuluję Wam i życzę dużo radości - coś nowego zaczęło się w Waszym życiu :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję Kochana ;) Proszę mi się tu o nic nie martwić tylko cieszyć,że nie długo będziesz miała małe szczęście ;)Ja z Mężem jeszcze nie panujemy dzieci może za 2-3 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No i dobra wiadomosc! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję, mój facet też wolałby chłopca a ja dziewczynkę hehe ;) ale życzę Ci aby wszystko poszło pomyślnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak Ci gratuluję ooooh! :*:* Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia!
    U nas jest na odwrót, ja chcę chłopca, a P. dziewczynkę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję, wszystko na pewno będzie dobrze :)

    też jestem w ciąży, z tym, że ja już 16 tydzień :)

    u nas jest na odwrót, ja wolę chłopca, a mąż dziewczynkę i z niecierpliwością czekamy na usg w którym będzie można stwierdzić płeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! To jeszcze 2-3 tygodnie i będziesz wiedziała jakiej płci będzie dzidzia:-) Ja jeszcze na ten moment będę musiała nieco poczekać:-)

      Usuń
  32. kolejna blogowa mama! :)
    Gratuluję :***

    OdpowiedzUsuń
  33. ęGratuluję, jak tylko urodzi się dzieciątko, życie zmieni si o 180o i będzie jeszcze piękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje! Wszystkie dobrego dla Ciebie i żeby ciąża rozwijała się prawidłowo i dziecko urodziło się zdrowe. To najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej, trzymam kciuki, żeby z maleństwem było wszystko w porządku no i najszczersze gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje Kochana! :)) niech Dzidziuś rośnie zdrowy i śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje maleństwa :)
    Na pewno sobie poradzisz, nie martw się !

    OdpowiedzUsuń
  38. Serdeczne gratulacje!!!
    Dużo radości, a organizm sam Ci podpowie, czego potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju, wielkie gratulacje!!! No i jestem pełna podziwu dla Twojego partnera, nie każdy w tak młodym wieku cieszy się z dziecka (a zakładam, że jest w podobnym wieku co Ty ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój partner jest ode mnie starszy o dwa lata, więc można powiedzieć, że jesteśmy w podobnym wieku:-)

      Usuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniała wiadomość- to świetnie, że wszystko przebiega pomyślnie :D

      Przesyłam serdeczne pozdrowienia oraz życzenia spełnienia i szczęścia w macierzyństwie!

      Podwójny buziak (dla Ciebie i Maleństwa ;) )

      :* :*

      Usuń
  41. GRATULACJE! na pewno wszystko będzie cudownie i poradzisz sobie ze wszystkim śpiewająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje :) Mam nadzieje ze jak juz bedziesz wiedziec jaka płec to pochwalisz sie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. super, gratuluję !!! :) Dbaj o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. kochana gratuluję !!! wiem jak się teraz czujesz bo przechodziłam przez to samo , obawy ? oczywiście że są ale po urodzeniu instynkt macierzyński mówi nam co mamy robic więc się nie martw, na mdłości pomagał mi imbir jadłam przeważnie ciastka imbirowe i piłam herbatę ze świeżym imbirem , jeśli masz jakieś pytania wal śmiało postaram się odpowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje!!!!!!!!!!!:*:*:*:*:**:*:*

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja przegapiłąm ten post?!
    Gratulacje Kochana!
    Trzymam kciuki i wierzę, że wszystko będzie OK. Finansowo się nie martw - na początku to tylko koszt pieluszek ;)
    Dużo , dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba będziemy miały wspólne tematy, jestem w 7 tyg ciąży. Dzisiaj byłam na pierwszym USG i widziałam jak bije serduszko:)

    OdpowiedzUsuń