sobota, 24 listopada 2012

Uwaga! Szukam testerek podkładów mineralnych!:-)

Witajcie!
Na wstępie chciałabym Wam gorąco podziękować za gratulacje, którymi wczoraj zostałam przez Was 'zasypana':-), jak i oczywiście za wszelkie rady. Dziękuję bardzo za wsparcie! Całuję mocno każdą w Was:***


A teraz przejdźmy do rzeczy. Tak, jak obiecała, tak też robię:-)

Dziewczyny, chcę się z Wami podzielić próbkami podkładów mineralnych które otrzymałam od Annabelle Minerals. Jak zapewne wiecie otrzymałam aż 15 różnych odcieni. Dla siebie zostawiłam te, które najlepiej pasują do mojej buźki, a z resztą chciałabym się z Wami podzielić:-)

Spośród niżej przedstawionych odcieni podkładów wybierzcie sobie proszę jeden odcień, który chciałybyście przetestować. Swatche każdego z nich znajdziecie w tym POŚCIE.

Do wyboru macie:


Natural light
Natural medium
Natural dark


Golden fairest
Golden fair
Golden light
Golden medium
Golden dark


Beige fair
Beige medium
Beige dark



Oczywiście żeby otrzymać próbkę podkładu należy być moim obserwatorem oraz zobowiązać się do napisania recenzji tego kosmetyku u siebie na blogu.

W przypadku, gdy będzie sporo chętnych na dany odcień w wyborze testerki pomoże mi maszyna losująca.

Swoje zgłoszenia proszę zostawiać pod tym postem do środy, czyli do 28 listopada. Wyniki ogłoszę najpóźniej do piątku.

Uwaga! Podkłady wysyłam zwykłym listem priorytetowym, więc jeśli komuś nie odpowiada ta forma wysyłki proszę się nie zgłaszać do testów.


Pozdrawiam,
Glamourka89

44 komentarze:

  1. nigdy nie miałam mineralnych, chętnie wypróbowałabym golden fair;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zgłaszam po natural light i natural medium

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mojej buźki powinny pasować natural light, golden fairest i beige fair,óregoś z tych ;) więc ucieszę się z któregoś z tych, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż podskoczyłam bo myślę o zakupie podkładu z Annnabelle Minerals ( słyszałam że podobno są lepsze niż LL):D
    Ostatnio przerzuciłam się na minerały ze względu na kurację z TriAcnealem, niestety zwykłe podkłady sprawiają, że wyglądam jak strach na wróble :D
    mam co prawda Lily Lolo ale niestety troszkę za jasny(China Doll) bardzo chętnie wypróbowałabym może kolorek Beige fair / Natural light lub Golden fair w każdym razie coś dla "białasa" ale nieco ciemniejsze niż China Doll ;)

    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, wybieram natural light, natural medium lub beige fair

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się po Golden Light i oczywiście zobowiązuję się do zrecenzowania go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciała któryś z serii beżowych odcieni, beige medium albo beige dark :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym odcień beige fair i z przyjemnością napiszę recenzję o nim na blogu :)! Nigdy nie miałam podkładu mineralnego i chętnie bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Natural light albo medium - się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo chciałabym wypróbować Beige medium lub Natural medium :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również się zgłaszam- natural light i natural medium.

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie przetestowałabym jakiś odcień Light, bo od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako adia 1988:*
    gratulacje, że zostaniesz mamą rewelacja:D
    a chciałabym przetestować natural light:D

    i zapraszam do obserwowania mnie:*

    jeszcze raz gratulacje:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią przygarnę, któryś z tych odcieni dla bladziochów: golden fair lub golden light :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie by było je przetestować ;)
    Kurczę nie wiem, co by pasowało do takiego bladziocha jak ja, może Golden Fair :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym chętnie przetestowała Golden medium ♥ nigdy nie miałam styczności z tego typu podkładami więc mogłoby być dla mnie to miłym zaskoczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja chętnie przetestuję beige fair:) oczywiście zobowiązuję się do napisania recenzji na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Camille
    Chętnie bym przetestowała Golden light :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hej :) zgłaszam się :) Jestem nowym obserwatorem :* mogę przetestować MEDIUM i chętnie napiszę o nim na moim blogu jak mnie wybierzesz :)
    całusski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodziło mi natural medium :) przepraszam, umknęło mi :)

      Usuń
  21. oo chciałabym przetestować odcień: Golden fairest
    i oczywiście zrecenzowałabym na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  22. ja chętnie przetestowałabym natural light lub beige fair. ciężko określić kolor po zdjęciach :P nawet w sklepie mam z tym problem a co dopiero tutaj hehe :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią przetestuję Natural light

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się :)
    natural light lub beige fair

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie bym przetestowała Golden Fairest lub Golden Light

    OdpowiedzUsuń
  26. Przetestowałabym Golden fairest

    Najbardziej pasuje do mojej cery

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Glamourko, z wielką przyjemnością przetestuję kolor Golden Fairest lub Golden Light i oczywiście opiszę wynik testów na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :) chętnie wypróbuję golden medium:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przetestowałam, ale jestem ciekawa efektu :)

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)

    Natural light :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się Natural light ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Natural light - jestem za ;) zgłaszam się i zobowiązuję do recenzji!:)
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję ;)))!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bardzo chciałabym Beige Light :) Recenzję oczywiście umieszczę, i przy okazji kupie pędzel do minerałów ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. z chęcią wypróbuję beige medium :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chętnie przetestuję, któryś z nich ;)
    Natural light lub golden light.

    Pozdrawiam, mleczna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój chłopak też jest o dwa lata starszy ode mnie:D A my jak widzę chyba jesteśmy w tym samym wieku. Rocznik 1990, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie tak dawno dostałam od Ciebie róż do testowania, ale te minerałki tak bardzo mnie ciekawią, że czuje nieodpartą chęć zgłoszenia się do wypróbowania ich. Ciekawi mnie odcień Golden fairest.

    OdpowiedzUsuń
  38. z wielką przyjemnością zgłaszam się:)))))

    OdpowiedzUsuń
  39. Z chęcią wyprubuję Natural medium

    OdpowiedzUsuń
  40. golden light mi się marzy, jeżeli byłoby to możliwe byłabym uszczęśliwiona

    OdpowiedzUsuń