piątek, 2 listopada 2012

Nowy nabytek: pędzle SUNSHADE MINERALS

Witajcie!
Dziś chciałabym się Wam pochwalić swoim nowym nabytkiem, a mianowicie zestawem pędzli Sunshade Minerals marki LancrOne, który kupiłam w zeszłym tygodniu na allegro.


Kompaktowy zestaw profesjonalnych pędzli do makijażu „Sunshade Minerals” stworzony przez markę LancrOne jest idealny dla kobiet ceniących wysoką jakość i naturalność makijażu. Najwyższej jakości syntetyczne włosie HD nie podrażnia skóry, dzięki czemu jest zalecane dla najbardziej wrażliwej i skłonnej do uczuleń cery. Struktura włosia nie pozwala na osypywanie się czy wchłanianie kosmetyków. Co więcej, włosie nie wymaga specjalistycznego płynu do mycia, jak ma to miejsce przy pędzlach z naturalnego włosia. Dodatkową zaletą jest również nowoczesny design pędzli pasujący do każdej eleganckiej kobiety. Piękne czerwone rączki mają kształty sprawiające, iż dłoń nie męczy się podczas nakładania kolejnych warstw makijażu, a pędzle niemal same ją prowadzą. Praktyczne i efektowne srebrne etui z łatwością zmieści się w torebce. 

  
 Pędzelki osadzone są w srebrnych matowych skuwkach, na drewnianych, lakierowanych trzonkach, wykonane z delikatnego, syntetycznego włosia, które jest niesamowicie mięciutkie i miłe w dotyku, nie podrażnia nawet wrażliwej i skłonnej do alergii cery.

 Długość pędzli od 14,5 cm do 15,5 cm.


Pędzel nr1
Pędzel do nanoszenia pudru sypkiego, mineralnego lub brązującego, ułożony owalnie i parabolicznie, co pozwala na równomierne nałożenie pudru, wykonany z syntetycznego włosia najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne
Pędzel nr2 
owalny, średniej wielkości pędzel do precyzyjnego nakładania podkładów płynnych i mineralnych, korektorów, cieni ,wykonany z syntetycznego włosia najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne
Pędzel nr3
pędzel do cieniowania powiek, płaski, skośnie ścięty, idealny do aplikowania i rozcierania cieni powyżej powieki ruchomej, w kącikach powiek, wykonany z syntetycznego włosia najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne
Pędzel nr4 
pędzel do nakładania kosmetyków kremowych, płynnych i mineralnych, wielofunkcyjny, nadaje się zarówno do nakładania cieni jak i korektora czy bazy pod cienie, wykonany z syntetycznego włosia najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne
Pędzel nr 5
owalny pędzel do nakładania cieni na całą powierzchnię powieki ruchomej, do cieniowania i blendowania, wykonany z syntetycznego włosia najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne
Pędzel nr6 
idealny pędzel do wykonania perfekcyjnych kresek na dolnej i górnej linii rzęs, do stosowania z cieniami oraz eyelinerem kremowym i w żelu, płaski, równo ucięty, wykonany z syntetycznego włosia najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne
Pędzel nr7 
kompaktowy grzebyk do rozczesywania rzęs wraz ze szczoteczką do tuszowania; szczoteczka z syntetycznej szczeciny



Kompletnie nie podoba mi się srebrne etui, ale zdecydowałam się na zakup tego zestawu, właściwie tylko dla samych pędzli. Moją uwagę zwróciły czerwone lakierowane trzonki pędzli:)

Za zestaw ten dałam 35,90zł + koszty przesyłki. Pędzle wyglądają solidnie, mają milutkie włosie, krótkie trzonki,a zapakowane w etui zajmują mało miejsca, więc z łatwością zmieszczą się w torebce:-)
Mam nadzieję, że jakiś czas mi posłużą. Oczywiście po przetestowaniu tych pędzli zamieszczę ich recenzję:-)



Znacie tę firmę? A może używacie tych pędzli? Co o nich myślicie?


Pozdrawiam,
Glamourka89

39 komentarzy:

  1. ojeeeja <3 mam obsesję na pędzle, i zawsze chce mieć wszystkie ;) zazdroszczę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na opinię, bo pędzle wyglądają bardzo fajnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzję ;-) ja mam pędzle tej firmy i fakt - służą mi do dziś ( a mają już około 2 lat ) i jedynie pędzel do podkładu się nie nadaje. Chociaż muszę przyznać, że włosie wypada..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to mnie trochę zmartwiłaś tym wypadającym włosiem...ale zobaczymy, wszystko się okaże w tzw. praniu:)

      Usuń
  4. Bardzo fajny zestaw, sama właśnie 'dumam' nad nowymi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się. I cena ok. Ładnie zapakowane są.

    OdpowiedzUsuń
  6. same pedzle wygladaja dobrze
    ja uzywam hakuro, ale coraz mnie jestem zadowolona..wlosie wychodzi..bede musial tez poszukac cos innego..daj znac jak ci sie spisuja.- jak je myjesz i jak sie trzymaja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA mam Hakuro przy odpowiednim myciu żaden wlosek nie wychodzi ;) plus odpowiednią pielęgnacja ;) są to najlepsze pedzle a miałam ich wiele służą mi już 4 lata

      Usuń
  7. Fajne pędzelki, wyglądają na solidne :)
    Etui moim zdaniem lekko kiczowate ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się chociaż kilka pędzli byłoby mi zbędnych i jak dla mnie brakuje pędzla do różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja różu nie używam, więc pędzel do niego jest mi zbędny:P

      Usuń
  9. Wyglądają świetnie :) jak je przetestujesz, to również o tym napisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty musisz troche postawić chopa na nogi :)
      W takim razie nie moge sie dczekac :*

      Usuń
  10. Wyglądają sympatycznie, nie mogę się doczekać ich recenzji, bo i wygląd i cena zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają zachęcająco, sama bym się na nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje pędzle właśnie są na wykończeniu, jak recenzja będzie pozytywna też się na nie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw. Napisz później wrażenia z używania. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przydałyby mi się takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi! Im Fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    NEW OUTFIT. A VINTAGE SWEATSHIRT!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/miami-top.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezentują się bardzo solidnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo sympatyczny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie jestem w trakcie poszukiwania jakiegoś fajnego zestawu , na ten bym sie skusiła , jak najbardziej :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie znam tej firmy. Moją ulubioną jest Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę w końcu zainwestować w jakieś porządne pędzelki :) chętnie przeczytam recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kompletnie nie znam się na pędzlach... te wyglądają zachęcająco...czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. 240 fanka wita !;)
    Pędzelki faktycznie wyglądają na solidne, no i ta cena! Sama ostatnio rozglądałam się za jakimiś pędzlami do cieni, bo moje wołają o pomstę do nieba... ;))
    Pozdrawiam i dzięki za wizytę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jako pedzlomaniaczka -czekam na recenzje:)
    A osobiscie kocham pedzle marki Hakuro ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jeszcze pędzli tej firmy, dlatego chętnie poczytam ich recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  25. super, chcialabym takie, piekne opakowanie

    zapraszam do mnie przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja czekam z niecierpliwością na recenzję tych pędzli ;) wyglądają obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądają cudnie! nie znam tej firmy ja mam od paru lat pędzle z allegro ale będę chyba powoli wymieniać na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. niestety nie znam tej firmy ale pędzle prezentuja sie elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak Ci się sprawują te pędzle. Pytam bo mam je zamiar kupić,a nie mogę znaleźć o nich opinii. Warto kupić?

    OdpowiedzUsuń
  30. byc moze jakosc tych pedzli zmieniła sie od czasu zamieszczenia tego postu ponieważ do mnie przyszły tydzien temu i niestety nie jest to najprzyjemniejsze włoscie. pedzel do pudru jest bardzo rzadki ale do bronzera sie nada.
    pedzel do podkładu jest za mały i za sztywny wiec pozostawia smugi ale wykorzystam go do rozswietlacza.
    pedzle do oczu wszystkie płaskie ale prawdopodobnie adekwatne do takiego przypisanemu im zastosowania. są troszeczke za duze moim zdaniem ale da sie nimi malowac, z powodzeniem mozna wykonac proste makijaże.
    najlepszy jest pedzelek do kresek, ktorego ja używam do brwi, ideał :)

    OdpowiedzUsuń