piątek, 9 listopada 2012

Nowa współpraca: BioCosmetics

Witajcie!
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym BioCosmetics.
Bardzo lubię naturalne kosmetyki, dlatego cieszę się niezmiernie z możliwości przetestowania właśnie jednego z takich kosmetyków:-)


Do testów otrzymałam Kokosowy peeling polinezyjski z ziarenkami pisku z wysp Bora-Bora.




Firma BioCosmetics oferuje w swojej sprzedaży profesjonalne kosmetyki naturalne, jak i również surowce kosmetyczne.  Na ich stronie możemy kupić głównie: kremy, sera, maseczki algowe, glinki, toniki i mleczka oraz peelingi.



Znacie firmę BioCosmetics? Używałyście ich produktów?


Pozdrawiam,
Glamourka89

30 komentarzy:

  1. nie znam ale weszłam teraz na ich stronkę i chętnie się poznam:-) Zwłaszcza że ceny bardzo zachęcają:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mojej skóry takie właśnie naturalne kosmetyki są jedynym wyjściem ;) muszę wypróbować także z tej firmy;)
    pozdrawiam,zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusisz :) na razie nic z tego, nic nie kupuję w listopadzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, chętnie poczytam o tym:)
    Pozdrawiam ciepło i życzę udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kosmetyk:) peeling z oryginalnym piaskiem;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Brzmi baardzo egzotycznie :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzywałam kilku kosmetyków tej firmy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zostalas otagowana

    http://anuszka1979.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nazwa intrygująca, ciekawe jak działanie - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam ale muszę zapoznać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piasek z Bora Bora, to ja to muszę mieć! Taka prywatna porcja piaseczku i marzenia o lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! ♥ Zapraszam na nową akcję "Zainspiruj się gwiazdą!" Makijaż, fryzura, paznokcie a może cała stylizacja?! Do koloru do wyboru! Ściągamy z gwiazd ;) wszystkie chwyty dozwolone ;p Czekam własnie na twoje zgłoszenie! Dołącz już teraz pod ta notką:
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/11/nowa-akcja-zainspiruj-sie-gwiazda.html

    OdpowiedzUsuń
  13. no to teraz czekam na recenzję i życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo nie znam ich ;) wiec czekam na recenzje ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda bardzo zachęcająco:) Z niecierpliwością czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nominowałam Cię do liebster blog, zobacz koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bora Bora - wow, brzmi egzotycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale peeling brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam BioCosmetics, ale czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń