piątek, 14 września 2012

Invex Remedies Mgiełka odmładzająca do twarzy Au100 i Tonik antybakteryjny Ag123

Witam,
Dziś chciałabym przedstawić dwa produkty do twarzy, które dostałam w ramach współpracy od firmy Invex Remedies.


Linia Golden Touch 

 Dzięki zawartości złota, znanego ze swoich cennych właściwości odmładzających i regenerujących, jest przeznaczona dla każdego rodzaju skóry, w szczególności jednak polecana dla cery dojrzałej. Innowacyjność i dermokosmetyków firmy INVEX REMEDIES polega na zastosowaniu cząsteczek złota, które są kilkadziesiąt razy mniejsze od dotychczas stosowanych w preparatach tego typu, dzięki czemu bardzo łatwo przenikają przez błony komórkowe a następnie spełniają wiele funkcji: łączą się z ludzkim DNA i skutecznie je regenerują, zabezpieczają organizm przed działaniem wolnych rodników, oraz stymulują syntezę kolagenu. Preparaty z serii GOLDEN TOUCH działają kompleksowo tzn. opóźniają procesy starzenia skóry, skutecznie likwidują drobne zmarszczki, niedoskonałości czy inne zmiany skórne a ponadto tworzą barierę- chronią skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Stworzyliśmy również doskonały zabieg odmładzająco-liftingujący na bazie kosmetyków z linii Golden Touch Professional. 

 

 

Mgiełka do twarzy Au100

Mgiełka Au 100 z linii Golden Touch posiada doskonałe właściwości odmładzające jak również odświeżające. Dzięki zawartości monoatomowych cząsteczek złota, które przenikają przez komórki skóry, mgiełka doskonale nawilża, regeneruje skórę, stymuluje syntezę kolagenu przez co przeciwdziała powstawaniu zmarszczek oraz koryguje już istniejące. Innowacyjny produkt firmy INVEX REMEDIES jest łagodny dla skóry, może być stosowany nawet kilka razy w ciągu dnia. Przywraca skórze blask, jędrność oraz gładkość.
Skuteczność została potwierdzona testami in vivo.
Testowany dermatologicznie.
Nie zawiera parabenów.


Skład:


Otrzymałam mgiełkę o pojemności 100ml. Opakowanie jest proste, a zarazem eleganckie. Aplikacja w formie sprayu ułatwia nakładanie produktu. Mgiełka jest bezzapachowa, a w swojej konsystencji przypomina poprostu wodę.

Pierwszy raz użyłam mgiełki jak tylko otrzymałam paczkę, czyli 1 sierpnia. Od tamtej pory używam jej 1-2 razy dziennie. Rozpylam ją zawsze rano na oczyszczoną buzię ( 3 psiknięcia), czekam aż mgiełka się wchłonie ( trwa to tylko kilka sekund)  i nakładam swój ulubiony krem.
Buzia po aplikacji mgiełki nie klei się, jest wyjątkowo miękka i nawilżona. Po kilku dniach zauważyłam znaczną poprawę stanu mojej cery. Przede wszystkim poprawiło się nawilżenie mojej buzi. Nie mam już problemu z przesuszonymi skórkami czy uczuciem ściągnięcia.

Mgiełka idealnie nadaje się w upalne dni. Odświeża i tonizuje naszą skórę. Musimy tylko pamiętać by aplikować ją na buzię bez makijażu. Wtedy sprawdza się najlepiej.

Wydajność. Przez 1,5 miesiąca zużyłam połowę opakowania. Myślę, że w takim wypadku możemy śmiało stwierdzić, że mgiełka jest wydajna.



Produkt jest naturalny przez co jego data ważności to tylko 6 miesięcy od daty produkcji.

Cena: 100ml / 59zł , 200ml / 99zł  

Produkt można nabyć w sklepie firmowym  KLIK

 

***********************************

Linia Silver Touch

Jest oparta na bazie srebra, które od wieków znane jest ze swoich właściwości antybakteryjnych. Kosmetyki z linii Silver Touch pielęgnują skórę z problemami: trądzikiem, łuszczycą, itd. Od niedawna znane są inne właściwości srebra, które okazały się bardzo pomocne w dbaniu o młody wygląd skóry- srebro posiada zdolność regeneracji ludzkiego DNA. Opracowaliśmy innowacyjny zabieg przeciwtrądzikowy z linii Silver Touch Professional, który pozwala zwalczyć trądzik raz na zawsze.

 

 

Antybakteryjny tonik Ag 123 na trądzik 

Antybakteryjny tonik Ag 123 z linii SILVER TOUCH doskonale oczyszcza i chroni skórę, przywracając jej naturalny zdrowy wygląd. Innowacyjność i równocześnie skuteczność tego dermokosmetyku polega na zastosowaniu srebra jonowego. Dzięki czemu tonik doskonale oczyszcza skórę, wspomaga leczenie chorób grzybiczych, bakteryjnych zmian skórnych, chorób łojotokowych. Rewelacyjnie łagodzi i redukuje podrażnienia, przyśpiesza ich gojenie. Szczególnie zalecany dla cery trądzikowej. Nie zawiera alkoholu. 
Skuteczność została potwierdzona testami in vivo.
Testowany dermatologicznie.
Nie zawiera parabenów.



Tak jak w przypadku mgiełki otrzymałam opakowanie o pojemności 100ml. Tonik w formie sprayu? Czemu nie:) Nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką formą aplikacji, ale muszę przyznać, że ta forma jest niezwykle poręczna i praktyczna.

Toniku używałam psikając kilkakrotnie na wacik po czym z dokładną starannością przemywałam miejsca w których najczęściej pojawiają mi się "niespodzianki". Przecierałam nim oczyszczoną twarz, a następnie używałam odmładzającej mgiełki.

Produkt ten jest bezzapachowy, jest bardzo łagodny dla skóry, nie powoduje ściągnięcia, nie wysusza i nie podrażnia. Co prawda nie posiadam cery trądzikowej, ale mam cerę mieszaną. Swego czasu po odstawieniu pewnych tabletek na mojej twarzy, za sprawą zmian hormonalnych, z dnia na dzień pojawiały się nowe wypryski. Pomyślałam sobie wtedy, że może ten tonik pomoże mi choć odrobinę złagodzić stan zapalny skóry. Owszem tonik złagodził zaczerwienienia i podrażnienia, zadziałał także kojąco na cerę, ale nie pomógł mi niestety przyśpieszyć czasu gojenia się wyprysków.


 Wydajność. Przez 1,5 miesiąca zużyłam 2/3 opakowania. Ubytek ten jest spowodowany tym, że produkt nakładałam na wacik, a potem dopiero przemywałam nim twarz. W ten sposób zużywałam więcej produktu.


 Skład:


Tak jak w przypadku mgiełki tonik jest produktem naturalnym i jego data ważności również wynosi 6 miesięcy od daty produkcji.



Cena: 100ml / 35zł ,  200ml / 54zł

Produkt można nabyć w sklepie firmowym  KLIK



Podsumowując:

Oba produkty warte są wypróbowania, oba spełniają swoją funkcję zarówno pod względem jakości jak i skuteczności. Na pewno, gdy tylko skończy mi się Odmładzająca mgiełka, kupię sobie drugie opakowanie. Tonik w moim przypadku nie sprawdził się na wypryski, ale być może sprawdzi się na Wasze problemy skórne. Niemniej jednak warto zwrócić uwagę na kosmetyki firmy Invex Remedies, ponieważ jest to Polska firma oferująca naturalne kosmetyki, które mają zbawienny wpływ na naszą skórę.



 Więcej o produktach możecie przeczytać na stronie producenta.


 Dziękuję serdecznie firmie Invex Remedies  
za udostępnienie mi tych produktu do testów 
oraz za miły kontakt mailowy.

17 komentarzy:

  1. Tak złoto i srebro, to co każda kobieta kochać potrafi. A zwłaszcza złoto (w moim przypadku).
    Niesamowite są te preparaty, poczytałam, pomyślałam i też chcę być piękna i młoda!

    OdpowiedzUsuń
  2. preparaty muszą być fantastyczne a opakowania już mają boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wejdę na ich stronkę, bo kosmetyki wydaja się być ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem w trakcie testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobały mi się te kosmetyki ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi zachecajaco :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o wyglada kusząco moze spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to masz szczęście - świetne rzeczy , może je kupię ? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. spodobały mi się ;] ale może bardziej druga seria, ze srebrem, do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem fajnie :)
    mi najbardziej podobał się lipcowy Glossy Box, chociaż sierpniowy też był niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mialam okazji uzywac tych kosmetykow... ale moze sie to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz niedlugo i na moim blogu rowniez ich recenzja :) Zapraszam !
    Zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń