czwartek, 13 września 2012

Upominek od GlossyBox

GlossyBox z okazji 10 000 fanów na fanpage nagrodziło 10 najbardziej aktywnych fanek. Wśród nich znalazłam się i ja:) Nie spodziewałam się takiego wyróżnienia i wyobraźcie sobie jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam swoje nazwisko na liście:)


W paczuszce znalazło się:
- Bardzo miły list od Zespołu GlossyBox
- Suchy szampon Rene Furterer
- Płyn micelarny Avene
- Pogrubiający tusz do rzęs Yves Rocher
- Relaksujące masło do ciała Pat&Rub
- Żel pod prysznic L'Occitane
oraz Kupon rabatowy -20% na pierwsze pudełko


Ze wszystkich produktów jestem bardzo zadowolona i wszystkie z pewnością się przydadzą:)

Serdecznie dziękuję Zespołowi GlossyBox za tak miły upominek:*


23 komentarze:

  1. Ale fajna niespodzianka, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak pięknie pachnie!
    Nigdzie nie ma opinii o tej masce, będę królikiem doświadczalnym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna paczuszka :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:))) Świetna paczuszka!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo miło z ich strony ;)
    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, bardzo fajna niespodzianka. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, więc czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje kochana...bardzo mily gest:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ! ;D
    Takie wyróżnienie ... eh ... Mi się nigdy takie coś nie zdarzyło xD

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, jaki fajny gest! To się nazywa dbanie o klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne gratulacje, super produkty i świetne wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw, gratulacje ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie :) Ale miałam ten tusz i był kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję, świetne wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! A myślałam, że to podpuszka była strony Glossy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, fajne wyróżnienie:) Aktywne uczestnictwo opłaciło Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to miłego testowania zycze, bo widze ze bedzie owocne :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń