czwartek, 27 września 2012

Biedronkowe zakupy

Cześć Dziewczyny!
Pewnie część z Was już wie, że od 26 września w sklepach Biedronka miała obowiązywać gazetka pt."Piękno dla rodziny". Otóż tym razem zamiast kosmetyków Bell można nabyć w atrakcyjnych cenach kosmetyki Eveline.
Ja oczywiście nie potrafiłam przejść obojętnie koło tej promocji i wczoraj po południu zawitałam do Biedrony:-)



Tą razą skusiłam się na:
- Eveline Serum regenerujące do ust Extra Soft bio z SPF20 za 3,49zł
- Eveline Lakier do paznokci Colour Instant nr 496 12ml za 4,99zł
Wybrałam taki cielisty kolorek ponieważ mam już w swojej kolekcji odcienie czerwieni i różu, a właśnie takie kolorki były dostępne w ofercie ( 7odcieni).
- Oeparol Balance Pomadka do ust Owoce leśne 3,6g za 5,99zł
Do wyboru mamy jeszcze mango i malinę.
Tak na marginesie... mam teraz spory zapas mazideł do ust, więc nie pozostaje mi nic innego jak się tylko smarować:)
- Eveline Płyn micelarny Hydra Expert 3w1 100ml za 4,59zł
Trochę rozczarowała mnie pojemność tego płynu ( nie doczytałam widocznie tego w gazetce) ale ostatecznie postanowiłam go wypróbować.
- Eveline Odżywczy balsam do ciała bioOlejek arganowy i słodka pomarańcza. Duża butla o pojemności 500ml z pompką za 10,99zł.
Są jeszcze dwie wersje tego balsamu: bioOliwka i koktajl witaminowy oraz Kwiat lotosu i kofeina.
- Colgate Twister Szczoteczki do zębów każda po 4,99zł
Dla mnie i mojego M.

Myślałam jeszcze nad Eveline Advance Volumiere Skoncentrowanym serum do rzęs 3w1, ale ostatecznie się na nie nie zdecydowałam.
W planach miałam także zakup jeszcze jednej rzeczy, ale jak się później okazało nie została ani jedna sztuka:( a  chodzi o Organizer na kosmetyki i akcesoria za 7,99zł. Zajrzę może jeszcze do jednej Biedronki, która jest na drugim końcu mojego miasta, ale jak i tam tego nie będzie, to będę musiała to jakoś przeżyć:)


A Wy Dziewczyny wybieracie się do Biedronki? A może już coś kupiłyście? Pochwalcie się koniecznie:)

43 komentarze:

  1. tak tak tak, wczoraj się obkupiłam w biedronce:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, co Wy tak dzisiaj o Biedronce:)))) Jak zdążę to jeszcze pojadę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A pytałaś o te organizery? Bo ja wczoraj przekopałam całą Biedronkę i myślałam, że ich nie ma, ale okazało się, że były schowane za szamponami. :) a co do micela z Eveline...wczoraj było moje pierwsze podejście i średnio mi przypadł do gustu. Ale nie będę pochopnie oceniać, jeszcze się nim pobawię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałam, ale trafiłam na jakąś nierozgarniętą kasjerkę co nie wiedziała nawet, że mają coś takiego w sprzedaży. Dziś jeszcze raz zajdę do sklepu, bo będę w okolicy.
      Micela jeszcze nie używałam, bo zostało mi jeszcze na 1-2 razy starego płynu, więc chcę go najpierw skończyć zanim użyję nowego.

      Usuń
    2. W ogóle w Biedronkach pracuje więcej nieogarniętych osób. Dzisiaj w innej Biedronce pytałam o ten organizer [bo chciałam drugi], to mi kobieta powiedziała że to była 'jednodniowa promocja i już nie ma i nie będzie'. Przeszłam raz jeszcze i znalazłam dwa kartony tych organizerów. Szok.

      Usuń
    3. Czyli wychodzi na to, że trzeba samemu buszować po półkach aż się znajdzie to co się chciało, bo na obsługę to nie ma co liczyć...:/

      Usuń
    4. A u mnie normalnie w koszach leżą. Dziwne.

      Usuń
  4. Też kupiłam ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już drugi dzień poluję na te organizery i jeszcze nie dowieźli :(

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja biedronkę odpuszczam na rzecz nowej gazetki rossman :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam nową gazetkę Rossmanna, ale stwierdziłam, że już dosyć zakupów na ten miesiąc:P

      Usuń
  7. Ja kupiłam tylko odżywkę do rzęs i płyn micelarny.

    OdpowiedzUsuń
  8. też wzbogaciłam się o lakier i płyn miceralny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę o tym balsamie właśnie i serum do ust:)
    Ale nie wiem kiedy się wybiorę i czy jeszcze będą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chciałam organizer do kosmetyczki i... nie ma ani jednego! oO

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ten lakier jest perłowy lub ma drobiny ? Bo jeśli nie to biorę go !:)

    Zamierzam jeszcze kupić pomadkę do ust i pastę do zębów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier nie jest perłowy i nie ma drobin, więc śmiało leć po niego do Biedrony:-D

      Usuń
    2. To lecę w sobotę!:) Albo jutro !:)

      Usuń
  12. a ja dzis bylam, ale pomadki oeparol nie widzialam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej Biedronie pomadki Oeparol leżały w dziale z kosmetykami/chemią zupełnie gdzie indziej niż reszta oferty gazetkowej, więc może tam poszukaj.

      Usuń
    2. Fakt. W moich Biedronkach pomadki Oeparol również leżą na 'zwykłym' dziale kosmetycznym :)

      Usuń
  13. Ten płyn nawet tani :) Ale ja chce wypróbować z Soraya płyn micelarny jest teraz promocja kosztuje 9.99 zł ;) (u mnie w Aster). (SORAYA Nawilżanie&Dotlenianie - Nawilżający płyn micelarny do demakijażu twarzy i okolic oczu) chyba, że on jest jeszcze tańszy hehe :) super post! Pozdrawiam!! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też już sie zopatrzylam w to co chciałam. Organizery do mnie nie dojechały, a dziś nie chciało mi się iść sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  15. ohh już na którymś blogu widzę zakupy z biedry ;P ja jeszcze nigdy nic tam nie kupiłam :) narazie niczego nie potrzebuję więc nawet nei chcę tam zawitać :P Ale zakupy widze udane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie byłam w biedronce i na razie nie planuję się tam wybrać mam za daleko :( :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie byłam jeszcze, ale mam ochotę na tą pomadkę oeparol ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę po raz kolejny szał na Biedronkę ;] może też się skuszę ;p
    ta pomadka by mnie interesowała

    OdpowiedzUsuń
  19. oj takie fajne organizery to się rozchodzą w mgnieniu oka, ja się jeszcze nigdy nie załapałam. Fajne zakupy zrobiłaś, może też się skuszę na tą dużą butlę balsamu;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie robię takich zakupów w Biedronce. Może skusiłabym się na szczoteczki do zębów, ale już mam zapasy, więc...

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zakupy, jestem ciekawa tego płynu z Eveline

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się wybrałam, ale niestety w mojej biedronce już nie było produktów, na które polowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie byłam, ale jestem przed wypłatą i wolę tam nie wchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe oferty ma Biedronka ostatnimi czasy :)
    Zapraszam na nowe posty i do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń