poniedziałek, 10 września 2012

Zakupy wrześniowe 2


Miałam dziś zabiegany dzień... Do załatwienia mnóstwo spraw...ale mimo to, znalazłam chwilę by udać się na małe kosmetyczne zakupy:)

W Rossmannie kupiłam:
- Syoss Suchy szampon 15,99zł
- Luksja Active Vitamins żel pod prysznic, duża butla 500ml  - ceny nie pamiętam:)
- Head&Shoulders Szampon przeciw wypadaniu włosów dla mężczyzn -się ma rozumieć dla mojego chłopa:) Cena 16zł z groszami.

W Naturze kupiłam:
- topper z Essence nr 08 night in vegas za 7,99zł. Chodził za mną już od dawna. Wreszcie jest mój :-D
- Paloma Intensywnie wygładzający balsam do stóp za 3,99zł. Miałam ochotę jeszcze na cukrowy peeling do stóp z tej firmy, ale akurat go nie było:/
- Masło do ciała o zapachu karmelowego jabłka ( mmmm...cudnie pachnie:) ) w słodziutkim słoiczku z krówką za 10,99zł


29 komentarzy:

  1. Karmelowe jabłko zdecydowanie brzmi smakowicie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam ten balsam Palomy i chciałam jeszcze peeling i żel, a nie było :( ale muszę to kupic i na pewno znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tego karmelowego jabłka, pewnie pachnie nieziemsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo po to maslo sie wybiore jak wykoncze swoje mleczko, zauroczylo mnie opakowanie, a zapach na pewno obledny!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy.Tą Luksję także nie tak dawno kupiłam tylko w Carrefour była w jakiejś promocji, jestem nawet fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy, a zwłaszcza masło do ciała. Tak za mną chodzi ta krówka, że normalnie, chyba pójdę (a to tak daleko) i wreszcie sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sam słoiczek z krówką kusi :D ciekawa jestem opinii o jego zawartości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. myślałam, że to lakier z Syoss a to suchy szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na jakąś opinię o Syoss'ie ;] słoiczek z masła jest świetny
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzję suchego szamponu Syoss możesz przeczytać tutaj--> http://glamourka89.blogspot.com/2012/07/syoss-suchy-szampon-anti-grease.html :)

      Usuń
  10. Dawno temu zraziłam się do Luksji. Może czas najwyższy o zmienić. Super zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tego jabłuszka :D
    Hi
    A więc zbieraj siły na to aby za jakiś czas je opisać hi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko spoko oprocz syossu, nie bedziesz zadowolona bo za 15zl starcza na 2 uzycia... niestety ;/
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moje drugie opakowanie tego szamponu i jak na razie jestem z niego zadowolona. Przydaje się w tzw. awaryjnych sytuacjach:)

      Usuń
  13. Jabłuszko? Karmelowe? Cudnie! U nas są jeszcze inne (niż pokazałam na blogu), ale nie przyglądałam się. Widziałam także większe opakowanie.
    Szampon na sucho mam - dokładnie ten sam. Awaryjnie się przydaje:)
    Oj, ciekawa jestem tego masełka:) Cena naprawdę zachęca...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam to masło do ciała. Jeszcze nie kupiłam a już je lubię ;) Czytałam o nim na kilku blogach. Jutro kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. polecam Ci Head&Shoulders z mięta jest świetny nie ma nic lepszego :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam http://niusia20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja kocham to masło do ciała <3 mam w domu tez słoiczek i nie zastąpiła bym go na zadne inne

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się wybrać do Natury obadać to masełko do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polubiłam ostatnio produkty z Palomy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się wybrać do Natury, bo bardzo lubię ten krem do stóp z Palomy, moim zdaniem używany regularnie daje widoczne efekty. :) a skoro jest na promocji grzechem byłoby się w niego ponownie nie zaopatrzyć... :) Poza tym kusisz tym masłem do ciała, chyba będę musiała wypróbować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja gazetka z Natury spoczywa sobie na drukarce razem z innymi gazetkami i rękami i nogami się przed nimi zapieram, zeby nie obejrzeć, bo zaraz zechcę coś kupić :P
    Widzę, że dokupiłaś suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie pachnie ta luksja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tak ten topper muszę kupić, kupiłam dziś glorious aquarius

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja we wrzesniu nie zbiednieje, bo mam cała szafe dobroci i niczego mi na chwilę obecną nie brakuje :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń