wtorek, 25 września 2012

Wszyscy mają JANTAR mam i ja:-)

Po przeczytaniu na Waszych blogach wielu pozytywnych opinii na temat tej odżywki postanowiłam, że i ja spróbuję zawalczyć o swoje wypadające garściami włosy.
Otóż w niedzielę późnym wieczorem zamówiłam na stronie internetowej apteki Dbam o Zdrowie dwie Odżywki do włosów i skóry głowy Jantar firmy Farmona. Kosztowało mnie to 20,18zł, czyli 10,09zł za jedną sztukę. Przyznam szczerze, że to całkiem niedużo.
Na odbiór zamówienia nie musiałam długo czekać, bo już następnego dnia po godzinie 11 otrzymałam sms'a że moje zamówienie jest już gotowe do odbioru w aptece.

Wczoraj wieczorem rozpoczęłam kurację. Za 3 tygodnie spodziewajcie się recenzji:)




Stosowałyście już tą odżywkę? Jakie są Wasze wrażenia?

33 komentarze:

  1. ja już kilka razy jej użyłam, ale na razie nic nie mogę powiedzieć oprócz tego, że zapach jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem rezultatu. Zastanawiam się czy to nie jest taka samonapędzająca się machina zachwytu. Pewnie sama musiałabym się przekonać na własnej skórze i włosach czy działa ;) Czekam z niecierpliwością na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie wiem czy jest to samonapędzająca się machina zachwytu:) ale za tak niewielkie pieniądze postanowiłam się przekonać na własnej skórze (głowie) czy rzeczywiście ta odżywka działa.

      Usuń
    2. To tym bardziej czekam na Twoją opinię. Słyszałam tylko, że dostępność Jantaru jest też niezbyt duża...

      Usuń
  3. ja się od miesiąca wybieram po jantara do apteki i dość nie mogę ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze,ale jestem ciekawa jak zadziała u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. też słyszałam dużo dobrego na temat tej odżywki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciągle słyszę na temat tej odżywki, chyba również muszę ja wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie stosowałam, ale słyszałam o niej dużo dobrego ;]
    ciekawe jaka będzie Twoja opinia na jej temat

    OdpowiedzUsuń
  8. Też słyszałam o niej dużo dobrego :) Czekam na twoją opinie. Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie używałam tej odżywki. Jak na razie to tylko dużo o niej czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za życzenia:) Na Jantara poczekam, ciekawe co napiszesz. Jak będzie OK, to sama się skusze.

    OdpowiedzUsuń
  11. moja ukochana cudowna odżywka ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja stosowałam, ale niestety u mnie nic nie zdziałała. Trzymam kciuki, aby u Ciebie się jednak sprawdzila :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle już dobrego wysłuchałam o niej, że chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyscy tak zachwalają, a ja nie znam i nie miałam. Żal, a na razie oszczędzam...

    OdpowiedzUsuń
  15. O ja pierwszy raz o niej słyszę :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam jeszcze jej nigdzie ;)
    Czekam na recenzje, bo jestem ciekawa czy działa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno będziesz zadowolona ja już używam 4 butelkę i zawsze mnie ratuję gdy mam problemy z wypadającymi włosami :) Trzeba być tylko systematycznym.Mi jedno opakowanie wystarcza na 3 tygodnie stosowania i trzeba na pewno około 10 minut wmasowywać go w skórę głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie robię. Nakładam ją na skórę głowy i opuszkami palców dokładnie wmasowuję, a wczoraj nawet nałożyłam ją na całą długość włosów:)Już nie mogę się doczekać jakichś rezultatów:-)

      Usuń
  18. A ja nie mam, ale zamierzam kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też mam w planach jej zakup, ciekawa jestem czy poradzi sobie u mnie z moimi jakby zakolami hehe. Ciekawe ile kosztuje bez wcześniejszego zamówienia, bo chyba wtedy jest troszkę drożej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ile kosztuje ta odżywka bez wcześniejszego zamawiania, ale to pewnie wszystko zależy od apteki, bo każda przecież może mieć inne ceny. Na allegro też są dostępne te odżywki w cenie ok. 12zł razem z przesyłką. Ja zamawiałam w aptece, bo chciałam jak najszybciej rozpocząć kurację:)

      Usuń
    2. Pozazdrościłam i dziś w jednej aptece była możliwość jej zamówienia. Jutro mam odebrać :) Ma kosztować 10-11zł, zobaczymy jak będzie.

      Usuń
  20. I ja miałam też sobie ją kupić i wypróbować :)
    Czekam na efekty testowania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałaś przeczytać recenzję fluidu z Pharmacerisu, który ostatnio kupiłam. Pojawiła się ona dziś na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam jej przez jakiś tydzień i widziałam efekty, ale teraz chwilowo przestałam, bo ciągle zapominałam o niej:( Dziś wznawiam kurację;-)

    OdpowiedzUsuń