sobota, 15 września 2012

Zakupy wrześniowe 3

Poszła baba do......no właśnie...
Poszłam do Rossmanna by odebrać wygraną z konkursu Rossnetu- Żel do mycia twarzy Bourjois...

 

... i tak się złożyło, że nie mogłam przejść obojętnie koło promocji z nowej gazetki...:)


Skusiłam się na:
- Farbę do włosów Natural & Easy 522 Srebrzysty jasny blond. 16,99zł
Farbowałam nią już włosy, EFEKT mi się podobał więc postanowiłam skorzystać z promocji zwłaszcza, że do farby jako gratis dołączony był Gliss Kur Satin Relax szampon do włosów suchych i niesfornych.
- Gąbki Calypso Demake-up. 3,99zł
Widziałam je na jednym z Waszych blogów i pomyślałam sobie, że warto je wypróbować zwłaszcza że cena jest zachęcająca. Ponad to stwierdziłam, że już czas wysłać moją gąbkę konjac na emeryturę:)
Oczywiście przytuliłam także nowy numer magazynu SKARB:)



Pozdrawiam cieplutko:*


27 komentarzy:

  1. Gratuluję, tez poluję na te gąbeczki, ale u mnie słuch po nich zaginął póki co;/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej ;] te gąbeczki też kiedyś będą moje

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba skuszę się na te gąbeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też gratuluję wygranej :* No pewnie, jak to kobiety, nie możemy po prostu wejść do drogerii i wyjść, to przeciwne naszej naturze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też myślę o gąbeczkach. Dotychczas używałam tych z Oriflame, ale chyba przerzucę się na te :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten sam żel i bardzo go lubię :) delikatny, ładnie pachnie, niepodrażnia :) a odkąd zakupiłam gąbeczki to nie mogę bez nich funkcjonować :)
    obserwuję i liczę na to samo :)
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak się sprawdzi żel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję prezentu i nowych, bardzo ciekawych zakupów. Ale oni wszędzie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam dzisiaj w rossmanie, i wlasnie wzielam sobie poogladac te nowe gazetki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja od paru miesięcy biorę udział praktycznie w każdym konkursie na rossnet.pl i nic na razie nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wygranej, też sama wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie te gąbeczki. Wielokrotnie lądowały w moim koszyku, ale jakoś je w końcu stamtąd wyjmowałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie skarba, czesto sa swietne artykuly :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej ;)
    Co ciekawego piszą w SKARBIE ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszę i polecam, jako totalnie zaskoczona i bardzo ale to bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe, u mnie z tymi balsamami to zależy od nastroju w sumie, bo każdy ma inny zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka nasza natura, że dajemy się kusić (ja się nawet specjalnie nie opieram- ot słaba wola) i też interesują mnie gąbeczki :P

    OdpowiedzUsuń
  18. No tak, miało być tylko odebranie nagrody a tu zakupy :)
    Szalona kobietka :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się na te gąbeczki skusiłam, ale jeszcze nie użyłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Też wygrałam ten żel w Rossmannie, ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiście śliczny efekt daje ta farba :) te gąbeczki wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o gabeczki nie mialam i powiem ze jestem ich ciekawa
    obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Kochana za to słodkie wyróżnienie:**

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe jakie sa te gabeczki :) Moze sie skusze przy kolejnych zakupach :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń