środa, 19 września 2012

Safira - ALOE VERA nawilżający żel do ciała




Opis producenta:
Aloes działa terapeutycznie oraz stymuluje procesy regeneracyjne, które zachodzą w skórze. Te unikalne cechy pozwalają stosować żel między innymi do łagodzenia oparzeń, podrażnień skóry i ukąszeń owadów.
Aloe Vera Barbadensis zawiera także substancje o silnych właściwościach bakteriobójczych oraz grzybobójczych.
Żel z aloesem - doskonale nawilżający, przeznaczony do pielęgnacji twarzy, całego ciała i włosów.
Zawiera skoncentrowany wyciąg z Aloe Vera Barbadensis (aż 41 % czystego aloesu), rośliny od wielu wieków znanej ze swoich właściwości antyseptycznych i odżywczych, szeroko wykorzystywanej w przemyśle kosmetycznym.
Żel z aloesem nadaje się do każdego rodzaju cery w każdym wieku.
Doskonale nawilża, poprawia elastyczność, szybko się wchłania, koi podrażnienia i zaczerwienienia skóry. Jest również świetnym podkładem pod makijaż.
Koi skórę podrażnioną depilacją i goleniem. Zapobiega powstawaniu stanów zapalnych po użyciu wszelkiego typu maszynek do golenia. Natychmiast przywraca równowagę podrażnionej cerze.
Świetny do układania włosów, szczególnie przetłuszczających się i ze skłonnością do łupieżu.
Skutecznie łagodzi stany zapalne skóry, w tym skóry głowy. Jednocześnie chroni włosy przed niekorzystnym wpływem zanieczyszczonego środowiska.
Żel z aloesem jest niezastąpionym produktem, który można stosować przez cały rok do pielęgnacji skóry całego ciała i włosów.
Miąższ aloesu zawiera ponad 140 biologicznie czynnych składników m.in. aminokwasy (endogenne i egzogenne), enzymy (lipazę, amylazę, celulazę i inne), witaminy (z grupy B, kwas foliowy, C, A, cholinę oraz wszystkie rozpuszczalne w wodzie), związki mineralne: wapnia i magnezu, fosforu, sodu, cynku, żelaza, manganu, chromu, miedzi, germanu, nienasycone kwasy tłuszczowe (linolowy, linolenowy, stearynowy), naturalny kwas salicylowy.

Składniki:
Aqua, Aloe Vera Barbadensis Lear Juice, Glycerin, TEA, Carbomer, EDTA, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 47005, CI 42090.


Opakowanie żelu to okrągły, przeźroczysty pojemniczek o pojemności 300ml, który zabezpieczony jest sreberkiem. Konsystencja, tak jak sama nazwa wskazuje, jest typowo żelowa/ galaretowata. Kolor zielony. Zresztą bardzo ładny:) Zapach roślinny ( aloesowy?) jednak mimo wszystko bardzo słabo wyczuwalny.


Tak jak napisał producent, zastosowanie tego produktu jest wszechstronne. Można go używać do pielęgnacji twarzy, całego ciała czy nawet włosów. Ja żelu aloesowego używałam głównie do nawilżania ciała. Świetnie sprawdza się w upalne dni lub po opalaniu. Po nałożeniu daje takie przyjemne uczucie chłodzenia:-)
Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając na ciele tłustej czy lepiącej się warstwy. Skóra po użyciu tego żelu jest miękką i przyjemną w dotyku.
Żel nadaje się także po goleniu. Koi podrażnienia i zaczerwienienia. 
Produkt ten jest niesamowicie wydajny. Wystarczy niewielka ilość by wysmarować całe ciało.
Jeśli chodzi o włosy, jakoś nie mogę się przełamać, by go użyć właśnie w tym celu. Być może jest to spowodowane tym, że nie lubię i nie używam żeli czy past do układania włosów.


Podsumowując.:
Świetny produkt o uniwersalnym zastosowaniu. Nawilża, koi i pielęgnuje naszą skórę, a to wszystko za sprawą soku z aloesu, który już od wieków znany był jako źródło wielu cennych substancji mających dobroczynny wpływ na nasz organizm:) Polecam!

Cena: 300 ml / 23,80zł


Wszystkich zainteresowanych zakupem kosmetyków Safira zapraszam na stronę  http://www.safirazakupy.pl. Przy składaniu zamówienia proszę wpisać mój adres mailowy jako hasło rabatowe : glamourka@op.pl

29 komentarzy:

  1. recenzja brzmi bardzo zachęcająco:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zachęciłaś do wypróbowania tego specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A pewnie, chętnie taki post przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam aloesowe kosmetyki. A ten wygląda cudnie, kusi mnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Aloes bardzo nawilża, co pewnie niejedną z nas teraz skusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny u mnie:)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, ze do mnie dołączyłaś!:) Mam nadzieje, że będziesz zadowolona z odwiedzin.

      Usuń
  6. Aloesowy żel jest świetny! Idealnie sprawdza się latem, masz rację, że chłodzi. Ja dla lepszego efektu wkładałam go do lodówki. Ukoił poparzoną słońcem skórę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi się taki żel :) na pewno świetnie sprawdza się po depilacji czy na podrażnioną skórę, super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aloes jest genialny ;) moja babcia mi to zawsze powtarzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. konsystencja wygląda zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi przydałoby się coś łagodzącego po goleniu. na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Być może spróbuję! :D

    nie zapomnij o mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście ciekawy kosmetyk :) a aloes lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja w ogóle nie używam tego typu kosmetyków tj. żeli. chociaż z drugiej strony, po Twojej recenzji kusi mnie wydajność, o której piszesz.
    na razie mimo wszystko pozostanę przy masłach. one mają takie piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelowa konsystencja to zawsze jakaś odmiana po tych wszystkich masłach i kremach.

      Usuń
  14. recenzja brzmi zachęcająco, kolorek co prawda taki Shkrek'owy, ale da się przeżyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak wymyślają i człowiek zupełnie nie wie, co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie uzywałam żelu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Smarowałabym się tym chyba milion razy na sekundę:D
    Podoba mi się formuła . Nie miałam "mazidła"do ciała w formie żelu.

    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. czas się rozejrzeć za jakimś żelem aloesowym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, ze warto byłoby wypróbowac ten kosmetyk ze względu na konsystencję i zapach :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Aloes ostatnio bardzo modny w kosmetykach się zrobił.
    Zapraszam do mnie - wirtualne Ciacho czeka na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy produkt i aloes na 2 miejscu w składzie, cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie spotkałam się z kosmetykami tej firmy :). Widzę, że żel jest do wszystkiego, aż ciekawi mnie jakby się sprawował na mojej skórze! Bo szczerze mówiąc nie wiem jak to jest smarowac się żelem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Brzmi na prawde ciekawie a konsystencja zacheca w 100% :D

    OdpowiedzUsuń