czwartek, 20 września 2012

Essence Colour&Go

To, że bardzo lubię lakiery z Essence większość z Was już pewnie wie;-) Są tanie, dobre i mają ogromny wybór kolorów, więc każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie.

Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, więc postawiłam dziś na mani w kolorze wiśniowej czerwieni, ot by poprawić sobie humor w ten pochmurny dzień;p


Wiśniowy polepszacz humoru to:   
Essence Colour&Go nr. 60 Fateful desire :-)



Buteleczka o pojemności 5ml. Bardzo takie lubię, a to ze względu na to, że mogę wykorzystać lakier do samego końca, nie martwiąc się o to, że mi zgęstnieje.  Lakier rozprowadza się idealnie, a to za sprawą niezbyt szerokiego pędzelka, który według mnie jest w sam raz:)  Lakier nie smuży i w miarę szybko wysycha. Zawsze nakładam dwie warstwy, bo tak zresztą lubię. Jeśli chodzi o trwałość, to lakier spokojnie utrzymuje się na moich krótkich pazurkach do 4 dni, więc jest to dla mnie wystarczająco długo.



Jak się Wam podoba ten kolorek?:)

39 komentarzy:

  1. Ładny, ale ja wolę inne firmy niż essence, chociaż uwielbiam ich topu brokatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o clakiem w moim smaku. obadam go na zywo

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, jestem pozytywnie zaskoczona trwałością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor podoba mi się średnio, w sumie ciężko określić jaki to tak naprawdę odcień. ja wolałabym ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor podoba mi się ogromnie - właśnie poluję na taki płaszczyk, dokładnie taki, a nie krwisty czy "zaburaczony" (jak mawia mój syn)...

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie odwyk od lakierów i nie maluję ;( Tylko odżywki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor :D mega kobiecy :) dziękuję za odwiedziny i komentarz pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam klika lakierów z tej serii, a Twój kolorek jest idealny na zbliżającą się jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię essence. Mają duży wybór kolorów i są tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po 3 użyciach bardzo polubiłam ten peeling i z tego co dziewczyny pisały to wszyscy go polecają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba się ;) ja zazwyczaj trafiam na czerwienie, które albo są za ciemne albo tak lejące, że ciężko się nimi pracuje brr... a że wiśnie lubię to akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny kolorek :) uwielbiam czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor na każdą okazję, zawsze jest trendy i na czas.

    OdpowiedzUsuń
  14. ladny kolor, nawet troche jesienny :) a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet ładny kolor:) O ile te stare Essence mnie kusiły,to te nowe szczerze mówiąc mnie nie...

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny :) lubię takie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kolor ;]
    ja ostatnio dopiero przekonałam się do tych lakierów ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor nie mój nie podoba mi się a w ogóle takie ciemne kolory ciężko mi jest zmyć

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor kojazy mi sie z baza pod wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubie takie kolorki. ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi Essence zafarbował paznokcie na piękny siny kolor :P Mam uraz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten sam problem ,ale z lakierem My Secret. Odkąd zaczęłam nakładać bazę pod lakier już nie mam "kolorowych" paznokci:)

      Usuń
  23. Dziękuję pięknie za wyróżnienie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny kolorek :). Mi lakiery z tej serii niestety baaardzo szybko gęstnieją. Szkoda, bo jest wiele kolorów,które mi sie bardzo podobają a tu taki psikus :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie troszkę za ciemny....

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny ten kolor, ja bym taki odcień spodni chciała:P

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny kolorek :) dostałaś ode mnie nominacje do so sweet blog award :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubie czerwienie, ale mam ich zdecydowanie za duzo i juz sie ograniczam w ich kupnie :D

    OdpowiedzUsuń