niedziela, 2 września 2012

Zakupy wrześniowe

Było denko, więc przyszedł i czas na nowe zdobycze kosmetyczne:)



W Drogerii Cosmedica skusiłam się na:
- Timotei szampon Intensywna Odbudowa
W zasadzie to nie wiem po co go kupiłam... mam trzy szampony których aktualnie używam/ które czekają na swoją kolej...no tak...kolorowe opakowanie i kusząca cena ( 6,99zł ) zrobiły swoje:)

Do drogerii wybrałam się z zamiarem kupienia płynu micelarnego z Oeparol ( w gazetce promocyjnej widziałam że jest promocja -30% na ich kosmetyki z linii Hydrosense)  ale niestety już go nie było.

W Rossmannie kupiłam:
 - Alterra nawilżane chusteczki oczyszczające do skóry suchej i wrażliwej
To już moje drugie opakowanie. Bardzo je lubię. Są tanie (2,79zł), fajnie odświeżają i oczyszczają buzię.
- Eveline Profesjonalny zmywacz do paznokci 
Od dawna planowałam kupić ten zmywacz. Kupiłam go ze względu na praktyczny dozownik. Cena 10,99zł.
- Lirene Pianka myjąca do twarzy i oczu
Czytałam o niej wiele razy na blogach i bardzo chciałam ją wypróbować. Wreszcie jakimś cudem ( chyba dlatego że w drogerii zrobili małe przemeblowanie) wpadła w moje łapki:) Jestem już po pierwszych testach i jestem nią zachwycona. Kosztowała 15,69zł.
- Flos-Lek Krem maseczka do skóry z problemami naczyniowymi
Jedna z moich ulubionych maseczek. 2,99zł
- Perfecta Beauty Mask Maseczka odżywcza słodkie migdały+miód
- Perfecta Beauty Mask Maseczka głęboko nawilżająca sok aloesowy+kwiat pomarańczy
Nie znam tych maseczek. Kupiłam je po raz pierwszy. Ich cena to 1,49zł

Będąc już w domu przypomniałam sobie, że miałam kupić jeszcze suchy szampon z Syoss. Tak to jest, jak się nie weźmie ze sobą listy zakupów. Mówi się trudno. Kupię go innym razem:)

Buziaki:*

24 komentarze:

  1. Maseczka z aloesem jest bardzo fajna i wydajna, bo wystarcza na kilka użyc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero początek września i już zakupy!
    A co będzie pod koniec hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. też muszę kupić ten zmywacz, bo bardzo polubiłam produkty Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmywacz z Lidla ma taki same opakowanie i kosztuje 5,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero drugi dzień września a Glamourka już na zakupach ! nie ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no moja Lirena sie skonczyla...i kupie ja bo sie tak milo nia myje..i jest gesta! ta moja nowa z Pharmaceris jest tez fajna ..ma piekny zapach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą piankę z Lirene kupiłam poniekąd za sprawą twojej recenzji:)

      Usuń
  7. Ps. Zmywacz mam tez i jest swietny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię maseczki Perfecty, zwłaszcza wygładzającą z kwasami AHA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świeten zakupy! Naturalnie perfecta. Kocham kosmetyki z ich firmy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdobycze, jestem ciekawa tych nowych szamponów z timotei :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mnie zaciekawił zmywacz. Może się skuszę na kupno;)

    OdpowiedzUsuń
  12. tez jestem fanka maseczek :D
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zakupiłam - Alterra nawilżane chusteczki oczyszczające do skóry suchej i wrażliwej :) na razie dwie szt zużyłam ;) fajny blog :P :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę w końcu się skusić na te maseczki z Perfecty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Recenzja owszem będzie, ale pewnie nie prędko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. lista zakupów jest dobra aby nie zostać skuszonym przez te wszystkie pachnące produkty w kolorowych opakowaniach, ale i z tym bywa czasem trudno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się... Poszłam do sklepu z zamiarem kupienia konkretnych rzeczy, a wróciłam zupełnie z czym innym:)a i tak nie kupiłam tego co chciałam..hi hi

      Usuń
  17. O, ten zmywacz z Eveline jest dosyć popularny ostatnio - koniecznie daj znać, czy naprawdę jest taki fajny! :)

    OdpowiedzUsuń