środa, 6 listopada 2013

Soraya, Hot Chocolate, Czekoladowy żel pod prysznic


Po zachwycie nad Czekoladową maseczką do twarzy przyszedł czas na kolejny kosmetyk z serii Hot Chocolate, a mianowicie żel pod prysznic. Jeśli jesteście ciekawi czy jest tak samo smakowity jak jego poprzedniczka maseczka. Zapraszam do lektury:-)



Opis produktu:
Czekoladowy żel pod prysznic o obłędnie zmysłowym zapachu mlecznej czekolady, słodkiej wanilii i pudrowej nucie bazy zamienia zwykły prysznic w chwilę aromatycznej przyjemności. Otula zmysły ciepłem i słodyczą niczym kubek gorącej czekolady. Pozostawia skórę czystą, odświeżoną i cudownie pachnącą.
Wyjątkowy nastrój w Twojej łazience? Hot Chocolate sprawdzi się w relaksującej kąpieli po męczącym dniu oraz jako energetyzujący żel pod prysznic, który pobudzi Cię do działania.

Składniki:


 W białej, zamykanej na zatrzask butli kryje się 300ml rozkosznie pachnącego kosmetyku. Zapach żelu pod prysznic Hot Chocolate jest taki sam jak w przypadku Czekoladowej maseczki do twarzy z tej samej serii. Jest słodki, niezwykle intensywny i jednocześnie pobudzający zmysły. Mi on kojarzy się z budyniem czekoladowym:) Najlepsze w tym wszystkim jest jednak to, że aromat ten nie jest sztuczny czy chemiczny. Bardzo wiernie oddaje zapach tego czekoladowego deseru. Mówię Wam, aż ślinka cieknie gdy się go używa:-)



Konsystencja jest odpowiednia. Jest gęsta i kremowa. Żel dobrze rozprowadza się na skórze, a w połączeniu z wodą wytwarza sporą ilość piany. Ja używam go wylewając jego niewielką ilość na gąbkę, bo wtedy kosmetyk jest najbardziej wydajny, a ja mogę się nim dłużej cieszyć.
Żel pod prysznic Hot Chocolate dobrze spełnia swoje podstawowe zadanie, a mianowicie doskonale oczyszcza ciało. Skóra natychmiast po jego użyciu staje się czysta, miękka, gładka i przyjemnie pachnąca bez jakichkolwiek oznak wysuszenia czy też ściągnięcia.



Podsumowując, Producent na opakowaniu żelu napisał, że jego kosmetyk pozostawia skórę czystą, odświeżoną i cudownie pachnącą. I rzeczywiście tak jest! Choć mimo wszystko ubolewam trochę nad tym, że ten wspaniały, czekoladowy zapach nie utrzymuje się na ciele odrobinę dłużej... dlatego na zakończenie mam małą prośbę do producenta. Bardzo proszę o masełko o tym samym aromacie. Plisss, plisss:-)



Cena: 300ml / 7,99zł

Dostępność: Żel kupiłam w Lidlu podczas trwania tygodnia kawy, herbaty i czekolady. Nie widziałam go wcześniej w żadnej drogerii.


Lubicie czekoladowe kosmetyki?

22 komentarze:

  1. ja go widziałam w tesco o ile dobrze kojarzę;) Super,że pachnie budyniem,a nie jak ten żel z joanny chemią:(

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach czekolady z nutą wanilii to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś uwielbiałam takie zapachy, ostatnio mnie odrzuciło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że jest taki żel. Wiem, ze mają czekoladowy z serii So Pretty! ale ten pierwszy raz na oczy widzę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dano nie miałam nic z czekoladowych kosmetyków, ale właśnie czekam na taką serię od Farmona, to się może porozkoszuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Soraya ma teraz balsam o zapachu czekolady tylko z innej serii, może warto go zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam samą czekoladkę, ale czeka w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go nigdzie nie widziałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście musi obłędnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za kosmetykami z czekolada wiec raczej bym się nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam. W biedronce jest Pinio czekoladowy - super sprawdza sie jako zel pod prysznic :D Podoba mi sie wiec obserwuje :)

    Pozdrawiam, PiszącDniem : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zapachy w żelach pod prysznic, więc muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego żelu nie spotkałam, ale mam czekoladowy z serii So Pretty. Też jestem zachwycona jego zapachem.W tej serii jest też balsam czekoladowy, którego nie mogłam sobie nie kupić :). I połaczenie tych dwóch przepięknie pachnących kosmetyków, sprawia, że zapach na ciele utrzymuje sie dość długo. Balsamik fajnie nawilża i wygładza. I jeszcze dodatkowo olbrzymi plus. Bardzo ważne jest dla mnie, żeby szybko się wchłaniał, bo rano zupełnie nie mam czasu na oczekiwanie. I ten balsamik spełnia ten warunek. Wchłania sie jak błyskawica. Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jak jest dużo piany! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest balsam do ciała czekoladowy sorayi z takiej nowej serii - so fresh! Nie wiem jak pachnie ten żel, o którym piszesz, ale tamten balsam jest boski! Jak budyń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety zele prawie nigdy nie utrzymuja sie na skorze, ale przynajmniej kapiel jest przyjemnoscia i o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny żel na cieple zimowe kąpiele . Zel ma fajna gęsta konsystencje dobrze się rozprowadza no i przepięknie pachnie.. zapach jest rewelacyjny - nie pachnie chemia na naprawdę pięknie, czekoladowo, waniliowo naprawdę jak pyszny budyń.
    Zel super oczyszcza i odświeża skore. Nie wysusza jej a sprawia za to ze jest pięknie zregenerowana i gładka. Po takiej kąpieli cala łazienka no i ciało pięknie pachną czekolada ! Polecam

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekoladowy żel pod prysznic Soraya, z serii piękne ciało, do tego balsam do ciała ten sam zapach... prawie smak.. Czekolada działa kojąco na zmysły i nerwy a i rewelacyjnie na cellulit. Żel i balsam dają mi dużo pozytywnej energii na cały dzień. A jego zapach.... cóż rozbudza wszelkie możliwe zmysły na tych lubieżnych kończąc. Ale pomijając cudny zapach, przy którym ciężko powstrzymać się od konsumpcji a wracając do samego balsamu to muszę powiedzieć, że jest delikatny, świetnie się wchłania i faktycznie spełnia zakładane 3 role. regeneruje, , nawilża i wygładza

    OdpowiedzUsuń