środa, 13 listopada 2013

SYIS, Botoksujące płatki pod oczy Hexapeptide


Recenzja gościnna. Płatki pod oczy SYIS testowała moja mama. Ja ze względu na swój wiek nie mam potrzeby stosowania tego typu produktów:-)



Opis produktu: 
Płatki pod oczy z efektem botoxu likwidujące zmarszczki mimiczne. Kluczowym składnikiem płatków jest substancja syntetyczna o działaniu przeciwzmarszczkowym. Dodatkowo płatki zawierają rumianek, kwas mlekowy i glikolowy oraz wit. C dzięki czemu uzyskujemy efekt rozjaśnienia cieni pod oczami oraz zmniejszenia opuchnięć. Płatki idealnie nadają się do zastosowania przed “wielkim wyjściem”.

Składniki:


 Opakowanie płatków nie wyróżnia się niczym szczególnym. Ot zwykła, mała saszetka w kolorze białym z naklejkami z tyłu i przodu, na których znajdują się wszystkie informacje o produkcie: opis, sposób użycia, zawartość opakowania i skład. W środku znajdziemy plastikową podkładkę z trzema przyklejonymi do niej płatkami: dwoma pod oczy i jednym na tzw. "lwią zmarszczkę". Płatki przypominają mi bawełniane plasterki opatrunkowe, z tą różnicą, że te są delikatnie nasączone, no i warstwa kleją nie jest aż tak przylepna jak w przypadku tych 'normalnych' plasterków. Zapach jest dziwny, ciężki do opisania, mało przyjemny.


Sposób użycia: Otwórz opakowanie i delikatnie wyciągnij płatki. Nałóż je na dokładnie oczyszczoną i osuszoną skórę pod oczami: delikatnie przyciskając je do skóry, pozostaw na 10 min. Po usunięciu płatków wklep krem lub serum pod oczy. Płatki zaleca się stosować max.3 razy w tygodniu.



Płatki dokładnie przylegają do skóry. Nie odklejają się, więc można z nimi chodzić - nie trzeba leżeć. Płatki dają przyjemne uczucie chłodzenia, więc relaks z nimi jest murowany. Po ich usunięciu skóra pod oczami wygląda znacznie lepiej. Jest wyraźnie napięta i wygładzona, jest również rozjaśniona. "Lwia zmarszczka" natomiast pozostała bez zmian.



Podsumowując, Płatki botoksujące pod oczy faktycznie działają przeciwzmarszczkowo. Drobne zmarszczki są jakby rozprasowane, stają się mniej widoczne. Niestety, głębsza i bardziej widoczna "lwia zmarszczka" nie uległa poprawie. Oczywiście, efekt botoxu jest krótkotrwały, więc serwując sobie ten jednorazowy zabieg za kwotę 26zł(!) nie ma co liczyć na cuda.



Cena: opakowanie / 10zł, Cena regularna to 26zł.

Dostępność: https://sklep.syis.pl/shop/product/0/72,platki-botoksujace-pod-oczy---hexapeptide-botox-like.html


Stosujecie takie płatki? Co myślicie o tego typu produktach pod oczy?


18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe, choć nie lubię stosować takich płatków.

    OdpowiedzUsuń
  2. przymierzam się do tych płatków, ale chyba wiem jak się to skończy

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ps.patrzyłam na ich stronę i nie ma właśnie żadnej informacji odnośnie ceny:)

      Usuń
  4. Takie krótkotrwałe rozwiązania fajne są przed wielkimi wyjściami, na stałe pozbycie się zmarszczek bym nie liczyła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś ten niezbyt przyjemny zapach nie przekonuje mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubie swoj krem maske pod oczy:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy akurat takich płatków nie stosowałam, ale fajnie, że naprawdę działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nieodmiennie i niestrudzenie szukam pomysłu na zmarchy wokół oczu więc chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja muszę przyznać że jeszcze nigdy nie stosowałam żadnych płatków pod oczy, a przydałoby się coś na zmarszczki i cienie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie stosowałam i nie mam cieni ale lubię takie nowinki.

      Usuń
  10. Na moje szczęście jeszcze nie muszę stosować takich płatków. I staram się tak żyć, aby nie było cieni pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukałam czegoś dobrego w tym typie dla mamy, ale skoro to tak krótkotrwały efekt za nieprzyjazną cenę to szukam dalej! :)
    treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena spora, ale przynajmniej nie spadają przy chodzeniu i działają.
    Ps. miło zobaczyć swój banerek u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płatki są w cenie 10 zł za komplet, zwykłe płatki kolagenowe z drogerii które tylko chłodzą są droższe, dostępne są w tej cenie na www.syis.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy tego typu produktów, ale ciekawią mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hoho botoksowe :D chyba jednak się nie skuszę, chociaż ,,nigdy nie mów nigdy" :)

    OdpowiedzUsuń