sobota, 23 listopada 2013

Ingrid Cosmetics, Wielofunkcyjny krem BB do twarzy


Kremy BB są bardzo modne. W swojej ofercie ma je już prawie każda marka kosmetyczna. Niestety z przykrością musze stwierdzić, że ja nie jestem ich wielką fanką. Dlaczego? Nie przekonuje mnie ich wielozadaniowa formuła. Wychodzę z założenia, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Tym razem nie było inaczej...



Opis produktu:
Wielofunkcyjny krem do twarzy nowej generacji. Posiada właściwości nawilżające i odżywcze, niweluje oznaki zmęczenia. Lekka konsystencja kremu zapewnia idealne dopasowanie do skóry. Zawarte w kremie pigmenty wyrównują koloryt cery ukrywając niewielkie niedoskonałości i zaczerwienienia. Zawarty w kremie filtr UV chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Krem można stosować jako samodzielny podkład.



Od firmy Verona za pośrednictwem portalu MamaNaZakupach.pl dostałam wielofunkcyjny krem BB do twarzy w odcieniu 01. Mimo, że jest to najjaśniejszy kolorek spośród trzech dostępnych na rynku odcieni, okazał się on być i tak dla mnie odrobinę za ciemny. Mieszam go zatem z innym podkładem lub kremem (w zależności od humoru) i tak aplikuję na buźkę. Co do opakowania to jest to klasyczna, mała tubka o pojemności 30ml zamykana na nakrętkę.



Krem ma lekką i delikatną konsystencję. Świetnie się rozprowadza i szybko wchłania. Ładnie stapia się ze skórą, delikatnie wyrównuje kolor, jednak krycie ma bardzo słabe. Osoby takie jak ja, borykające się z różnymi niedoskonałościami cery (naczynka, wypryski) nie będą z niego zadowolone. Na gładkiej cerze kosmetyk ten zapewne będzie prezentował się o wiele lepiej. Krem nie podkreśla suchych skórek, nie zatyka porów i nie ciemnieje w ciągu dnia, ale powiedzmy sobie szczerze, nie jest zbyt trwały. Nakładany solo utrzymuje się max. 5godzin, po przypudrowaniu trzyma się na buźce znacznie dłużej. Myślę, że krem idealnie sprawdzi się latem, gdy chcemy ochronić skórę przed słońcem (kosmetyk posiada filtr UV), a nie chcemy jej obciążać wieloma warstwami kosmetyków.




Produkt dostępny jest w 3 odcieniach:


Podsumowując, Wielofunkcyjny krem BB Ingrid Cosmetics to idealny kosmetyk dla osób z nienaganną cerą. Zapewnia bardzo naturalny look bez efektu maski. Dla mnie krem okazał się nieco za słaby  (tak jak zresztą większość kremów BB). Potrzebuję zdecydowanie czegoś bardziej kryjącego, dlatego chyba zostanę przy podkładach.



Cena: 30ml / 7,99zł

Dostępność:  http://www.mikase.pl


Lubicie kremy BB? Jaki jest Wasz ulubiony?


23 komentarze:

  1. moja cera niestety nie jest nienaganna a kremy bb nie sprawdzają się najlepiej .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie te kosmetyki są takie a bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kremów BB moge polecić SkinFood, Mushroom BB, a te które ostatnio pojawiły się tak licznie w drogeriach z różnych firm, np. z Garniera czy Nivei z prawdziwym kremem BB raczej maja mało wspólnego. ;)
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej też nie dla mojej cery. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie raczej by nie zdał egzaminu, gdyż lubię coś bardziej kryjącego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie używam Garniera BB. Jestem z niego zadowolona pomimo różnych recenzji na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy produkt aczkolwiek ja juz mam sporo podobnych

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że jedynym BB Kremem, jakiego używałam to był ten z Avonu. Innych jakoś nie chcę próbować, bo boję się, że kurcze mogą mnie zapchać ;D A poza tym wolę chyba jednak fluidy niż BB kremy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja osobiście nie lubię kremów BB bo za słabo kryją zaczerwienienia :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go, jakoś dobrze u mnie się nie sprawują BB:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale jest całkiem ciekawy, szczególnie w takiej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na rynek polski powinien być większy wybór jasnych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  13. To może mi by przypasował, bo na razie używam z AA.

    OdpowiedzUsuń
  14. wypróbuj może krem BB z apteki? ja używam i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubię kremów BB wgl się nie sprawdzają jak dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie dla mnie, ale mojej siostrze mógłby się spodobać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że słabo kryje, chociaż nie mam problemowej twarzy ale zdarza mi się kogoś malować i krycie się już przydaje;) Ja z tych co miałam jestem najbardziej przekonana do Maybelline, odpowiada mi i jak na BB spełnia oczekiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze żadnego BB. Chciałam spróbować w lato, ale jakoś nie wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor ma dość jasny, u mnie pewnie by się dobrze spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie chyba by nie podpasował! :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze żadnego BB :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też nie przepadam za BB, wolę podkłady, zwłaszcza jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak już wiesz ja też mam złe doświadczenia z kremami BB

    OdpowiedzUsuń