sobota, 9 listopada 2013

Moje nowości kosmetyczne:-)


W ostatnim czasie dotarło do mnie sporo paczuszek, dlatego dziś przychodzę do Was z typowo 'chwalipięckim' postem:-)


Zacznijmy od paczuszki która przeszły do mnie najwcześniej.
Była to wygrana w rozdaniu u Sandy Osman.
Udało mi się wygrać wspaniałe kosmetyki Balea:
 dwa żele pod prysznic i szampon, a także dwa lakiery Golden Rose
i zestaw cieni do powiek Avon.



 Zestaw kosmetyków marki Ingrid Cosmetics otrzymałam do testów 
od firmy Verona za pośrednictwem portalu MamaNaZakupach.
O lakierze do paznokci miałyście okazję już poczytać. 
Recenzja reszty kosmetyków pojawi się wkrótce.



Ta ślicznie zapakowana paczuszka jest od Laboratorium Pilomax. 
To nowa współpraca. 


Do testów dostałam dwa zestawy kosmetyków do włosów jasnych:
 Pielęgnacja - składający się z szamponu i odżywki oraz
Regeneracja  - składający się z szamponu i maski.
   


W przesyłce od Bielendy znalazłam olejki do kąpieli i pod prysznic Aromatherapy.
Wiedziałyście że olejki te 4 listopada podczas 19 edycji plebiscytu 
Doskonałość Roku organizowanego przez redakcję Twój Styl, 
otrzymały właśnie ten zaszczytny tytuł ?;-)



Maseczki marki Exclusive Cosmetics od firmy Świt Pharma.
Otrzymałam je w ramach akcji Październik miesiącem maseczek
zorganizowanej przez Malinę.



Wygrana w konkursie na blogu u Kasi http://kasias1980.blogspot.com.
Zestaw 5-ciu kosmetyków Eveline:
- Arganowy suchy olejek do ciała
- 100% kwas hialuronowy, Serum nawilżająco-wygładzające
- Młode dłonie, Nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z wanilii
- Młode dłonie, Odmładzający krem do rąk
 - Slim Extreme 4D, Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową



Ostatnia przesyłka jest od portalu Rekomenduj.to


Są to 4 opakowania suplementu diety Jeliton 
- naturalnego błonnika poprawiającego pracę jelit.
 


Zainteresowało Was coś?
O czym chciałybyście poczytać najpierw?

39 komentarzy:

  1. Gratuluję nowości! Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo zaje****** nowości :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te nowości. Wkrótce do mnie dotrze do mnie moje "Baleowe zamówienie" ... już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nawiązałam współpracę z Bielendą, poprzez agencję PR. Czekam na paczuszkę, we wtorek powinna być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne paczuszki! Będziesz miała co testować. :)
    Chciałabym poczytać o olejku z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten olejek z eveline wydaje się być ciekawy :) chętnie przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, gratulacje:)
    ja uwielbiam kosmetyki eveline:) dlatego czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://swiatdzikuski26.blogspot.com/ zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje Kochana, ale fajne rzeczy! Miłego stosowania/testowania ;)
    Buziam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, sporo tego :) życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cuda! :) Gratuluję wygranych i niech Ci dobrze wszystko służy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne paczki, aż oko cieszy
    gratuluję Eveline lubię tę firmę

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, olejki Bielenda ja też dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile świetnych produktów ;) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same świetne nowości, miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejki z Bielendy wyglądają całkiem ciekawie, a Jeliton mam też.

    OdpowiedzUsuń
  17. no no no ale u Ciebie dobrodziejstw!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo masz nowych produktów do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile przyjemnego testowania przed Tobą...:-)
    ________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję świetnych paczek :) Balea <3

    OdpowiedzUsuń
  21. wooooow gratuluję tylu wspaniałości:))))

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie można kupić kosmetyki marki Ingrid?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd widziałam je tylko na tej stronie: http://www.mikase.pl/

      Usuń
  23. Dużo nowości. Olejki Bielenda mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  24. ile nowości ;) czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne nowości ! ;) Szczególnie Balea ! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super nowości, miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję, miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to gratuluję i życzę miłego testowania! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję, świetne kosmetyki, Jeliton też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. super, że wszystko doszło całe! :)

    OdpowiedzUsuń