niedziela, 3 listopada 2013

Ingrid Cosmetics, Estetic, Lakier do paznokci nr 399


Verona Products Professional to trzy marki, mające w swoim asortymencie kosmetyki kolorowe. INGRID, VOLLARE i BUTTERFLY są odpowiedzią na różnorodne potrzeby produktowe klientek. W każdej z nich znaleźć można bogactwo nasyconych kolorami cieni do powiek, niezwykle trwałych mascar, pielęgnacyjnych podkładów czy pudrów pozwalających na perfekcyjne wykończenie makijażu.
Ja dziś przedstawię Wam lakier do paznokci Ingrid w iście letnim kolorze, kolorze intensywnej zieleni (niestety zdjęcia nie oddają w pełni jego uroku), który otrzymałam do testów od Verona za pośrednictwem portalu MamaNaZakupach.



Opis produktu:
Lakiery ESTETIC marki INGRID to połączenie nowej, najwyższej klasy składników z unikalną, absolutnie fantastyczną gamą kolorystyczną – od cukierkowych odcieni pastelowych, poprzez bogatą paletę czerwieni, aż po intensywne i soczyste barwy lata. Lakiery posiadają płaski pędzelek, który gwarantuje precyzyjną, równomierną aplikację kosmetyku, już za pierwszym pociągnięciem. Szybkoschnąca formuła lakieru zapewnia perfekcyjny manicure przez kilka dni.



W  buteleczce znajduje się 10ml rzadkiego lakieru. Lakier po nałożeniu na paznokcie lubi rozlewać się na skórki, więc trzeba zwracać uwagę na to ile nabieramy produktu na pędzelek.



Pędzelek jest płaski, więc aplikacja kosmetyku jest wygodna i jak najbardziej równomierna. Lakier nie robi smug. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstw. Zresztą, nawet jeśli po jednej było by wszystko ok, to i tak nałożyłabym dwie, bo tak lubię:P



Lakier schnie raczej standardowo. Już po kilku minutach można wracać do swoich zajęć. Na moich krótkich pazurkach lakier utrzymuje się dwa dni. Trzeciego dnia zaczynają się pojawiać odpryski, więc jestem zmuszona go zmyć.




 A tak lakier prezentuje się w pełnym słońcu.


Niestety żadne ze zdjęć nie oddaje w pełni jego koloru. W rzeczywistości jest on dużo bardziej intensywny i zielony:)



Cena: 10ml / 3,99zł

Dostępność:  http://www.mikase.pl/


Podoba Wam się ten odcień? A może nie podoba?:-)
Piszcie co o nim myślicie.


36 komentarzy:

  1. Nie przepadam za zielonym kolorem na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie w moim stylu :) nie lubię zieleni

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej lubię typową miętę na pazurkach, albo turkus ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor naprawdę ładny ;) szkoda tylko, że tak krótko się trzyma

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kolorek - całe lato biegałam z podobnymi pazurkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, znam te lakiery :) Niestety przy jasnych kolorach krycie jest słabe nawet po 3 warstwach a szkoda :( Natomiast przy ciemniejszych tak jak w tym poście dwie wystarczają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy lakier z tej firmy, więc nie mam porównania.

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się ten kolor :>

    OdpowiedzUsuń
  8. mam teraz na paznokciach podobny z marizy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny kolor , podobają mi się takie na paznokciach! sama mam podobny z alkemiki

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki trochę miętowy, więc mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się kolorek, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek śliczny ;)) Przypomniałaś mi tym postem, że muszę pomalować sobie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie pastele! Zapraszam do mnie na konkursik:) do wygrania świetne kosmetyki do włosów włoskiej marki Sanotint - w tym naturalne farby do włosów!! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. O i proszę znów mój ulubiony kolorek - choć teraz trochę go odstawiałam bo mnie jesienne tony dopadły :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor bardzo ładny, zieleń wada w mięte

    OdpowiedzUsuń