czwartek, 24 stycznia 2013

Jedz, pij, żuj - ORBIT!

Witajcie!
Pamiętacie jak w zeszłym miesiącu otrzymałam paczuszkę od firmy Wrigley? Jeśli nie, to odsyłam Was do postu z 15 grudnia:-)

Na pewno większość z Was zna gumy Orbit, ma swoje ulubione smaki i chętnie po nie sięga, prawda?
Muszę Wam zdradzić, że Orbitki to moje ulubione gumy do żucia po które zawsze chętnie sięgam:-) W mojej torebce obowiązkowo znajduje się  przynajmniej jedna paczuszka moich ulubionych gum. Najczęściej sięgam po te miętowe, by szybko odświeżyć swój oddech, gdy tylko tego potrzebuję, a gdy mam ochotę poprostu coś sobie 'pożuć', to wybieram gumy owocowe, zwłaszcza wiśniową:)



 O firmie Wrigley Polska
Wrigley Polska Sp. z o.o. jest liderem na rynku słodyczy impulsowych obecnym w Polsce od 20 lat, z siedzibą w Poznaniu, gdzie również znajduje się jeden z największych zakładów produkcyjnych Wrigley na świecie. W Polsce produkowane są głównie bezcukrowe gumy do żucia i słodycze, które dostarczane są do ponad 30 krajów na terenie całego globu. Na polskim rynku dostępne są produkty pod markami Orbit®, Winterfresh®, Airwaves® oraz Skittles®.


Czym jest PH?
Poziom pH oznacza poziom zawartości kwasów i zasad w określonym środowisku. Różne części ludzkiego ciała charakteryzują się różnymi poziomami kwasowości, w zależności od swoich funkcji. Inny jest poziom pH w żołądku, gdzie agresywne kwasy rozpuszczają pokarm, inny na skórze, wreszcie inny w jamie ustnej.
Poziom pH śliny jest zbliżony do pH neutralnego (7), ponieważ składa się w 98% wody.
Po jedzeniu i piciu kwasy produkowane przez bakterie w osadzie nazębnym atakują powierzchnię zębów i mogą powodować demineralizację szkliwa, co zwiększa ryzyko ubytków.
Według badań żucie bezcukrowej gumy powoduje zwiększenie wydzielania śliny nawet do 10 razy. Taka dodatkowo wydzielona ślina zawiera ponadto więcej minerałów. Żucie bezcukrowej gumy Orbit przez 20 minut po jedzeniu i piciu pomaga neutralizować kwasy osadu nazębnego i obniżyć poziom demineralizacji zębów - czynniki ryzyka w rozwoju próchnicy.
Żucie bezcukrowej gumy po każdym posiłku pomaga neutralizować szkodliwe kwasy w jamie ustnej i lepiej zadbać o zęby!



Jak żucie bezcukrowej gumy pomaga?
Pobudzenie śliny
Badania dowiodły, że żucie bezcukrowej gumy, np. ORBIT®, pobudza produkcję śliny nawet 10-krotnie. W tym samym czasie skład śliny zmienia się, czyniąc ją bardziej skuteczną w neutralizowaniu kwasów osadu nazębnego i remineralizacji zębów.
Neutralizacja kwasów osadu nazębnego.
Częste przekąski pomiędzy posiłkami mogą prowadzić do obecności szkodliwych kwasów osadu nazębnego w jamie ustnej. Żucie bezcukrowej gumy ORBIT® przez 20 minut po jedzeniu i piciu zwiększa ilość dwuwęglanu w ślinie i pomaga pacjentom neutralizować te kwasy.
Zwiększona remineralizacja.
Żucie bezcukrowej gumy ORBIT® stymuluje ślinę, która jest źródłem tego samego rodzaju wapnia, fosforanów i grup wodorotlenowych, które występują naturalnie w zębach. Zwiększone wydzielanie śliny aktywnie zmniejsza demineralizację i poprawia stopień remineralizacji.
Żucie bezcukrowej gumy ORBIT® po jedzeniu i piciu:
  • stymuluje wydzielanie śliny
  • może pomóc neutralizować szkodliwe kwasy
  • pomaga utrzymać mineralizację zębów

Źródło: www.mojorbit.pl




 Rodzaje gum które miałam okazje testować:-)


Orbit White Strawberry
Guma do żucia bez cukru o smaku truskawkowym.
Guma zapakowana jest w zgrabną kopertę, która idealnie zmieści się 
w kieszeni spodni lub w kobiecej torebce. W środku 14 pasków.




Orbit Cherry
Guma do żucia bez cukru o smaku wiśniowym.
W wygodnym kartoniku znajduje się 12 listków.
Jedna z moich ulubionych owocowych gum:)




Orbit White Spearmint
Guma do żucia bez cukru o smaku łagodnej mięty.
W opakowaniu po 10 i 25 drażetek.
Pomaga zachować naturalną biel zębów.
Ma delikatny, odświeżający smak.




Orbit White Freshmint
Guma do żuciu bez cukru o smaku świeżej mięty.
W opakowaniu znajduje się 25 drażetek.
Pomaga zachować naturalną biel zębów i zdrowy uśmiech.
Doskonale odświeża oddech.




Orbit Peppermint
Guma do żucia bez cukru o smaku mocnej mięty.
W opakowaniu znajduje się 10 drażetek.
Mocno miętowa, doskonale odświeża oddech.


Orbit White Fruit
Guma do żucia bez cukru o smaku wieloowocowym.
W opakowaniu jest 10 drażetek.
Owocowa i słodka. Mniam!
Sięgam po nią zawsze gdy mam ochotę na coś słodkiego.


Orbit Apple
Guma do żucia bez cukru o smaku jabłkowym.
W opakowaniu znajduje się 10 drażetek.
Pyszna jabłuszkowa guma.


Orbit For Kids Classic
Guma do żucia bez cukru (nie tylko) dla dzieci.
W opakowaniu 5 listków.
Gumę tą bardzo chętnie żuje moja młodsza siostrzyczka:-)


Orbit Strong Mint
Guma do żucia bez cukru o smaku silnej mięty.
Opakowanie zawiera 15 listków.
Guma ta najbardziej do gustu przypadła mojemu chłopakowi,
bo jest strong:)




Ciekawostka:
Na stronie: www.jedz-pij-zuj.pl możecie bez wychodzenia z domu zamówić zapas ulubionych gum do żucia Orbit, Winterfresh, Airwaves czy cukierków Skittles oraz zaprojektować pudełko na nie ze zdjęciem własnym lub bliskiej osoby;-)


A Wy po jakie gumy sięgacie najchętniej?
Miętowe czy owocowe, w listkach czy drażetkach?


Pozdrawiam,
Glamourka89

16 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam nawet, że można je zamówić przez internet :)

    Ja wybieram drażetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale będzie żujka :)
    lubię ich gumy, szczególnie te smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię orbitki:) Owocowe najlepiej, bo dzieci też po nie sięgają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bez gum sie nigdzie nie ruszam :D
    Tyle smaków mmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Orbitki :) kupuję je od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Często sięgam po gumy orbit. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja głównie żuję te w drażetkach, i żuję dużooo, typowy gumo żujca ze mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam orbitki i zawsze mam przy sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. to jedyne gumy, jakie toleruje i zuje :D chociaz te truskawkowe i wisniowe to przesada, nie smakuja mi ;P cala reszta jest czadowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapas na kilka miesięcy już jest :P U mnie najczęściej są miętowe drażetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zazwyczaj sięgam po miętowe drażetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie gumy, zawsze mam je w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponoć gumy są dla nas b. niezdrowe, zwłaszcza jeśli żujemy je jak krowy :) Aczkolwiek sięgam chętnie po balonową, w listka mniam :)

    OdpowiedzUsuń