wtorek, 29 stycznia 2013

Eveline MiniMAX quick dry & long lasting

Dziś chciałabym Wam pokazać dwa kolorki lakierów które dostałam od Eveline za pośrednictwem serwisu http://urodaizdrowie.pl, a są to odcienie 759 i 782.


Opis producenta:
Nigdy nie mamy dość klasyki.
Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu. Szeroka paleta szybkoschnących kolorów dostępna jest w linii lakierów do paznokci MiniMAX quick dry & long lasting.


Numer 759 to śliczny perłowy róż. 
Ja się zakochałam w tym kolorze od pierwszego pomalowania:)



Oba lakiery zamknięte są w buteleczce o pojemności 5ml. Pędzelek jest standardowy, prosty, łatwo się nim operuje i rozprowadza lakier na płytce paznokcia, bez tworzenia się smug czy grudek. Jedna warstwy daje ładne krycie, jednak ja zawsze nakładam dwie, bo tak lubię:-)  Lakier ma idealną konsystencję. Nie jest za gęsty, ani za rzadki. Jest w sam raz:) Wysycha w miarę szybko, więc można po kilku minutach wrócić do swoich codziennych zajęć/obowiązków, nie martwiąc się, że coś przypadkiem odciśnie się na paznokciu (co bardzo często zdarzało mi się w przypadku innych lakierów). Na moich pazurkach lakiery trzymają się 3 dni, natomiast w czwartym zaczynają się delikatnie ścierać na końcach i jestem zmuszona je zmyć. Nie mniej i tak jestem bardzo zadowolona z ich trwałości, bo miewałam już takie lakiery co po jednym dniu na paznokciach wyglądały strasznie...


Numer 782 to piękny szaro- zielony kolor.
Równie uroczy co różowy, ale już nie tak:P



Cena: 5ml / ok. 5zł

Mi osobiście do gustu przypadł lakier w kolorze różowym, ze względu na perłowe wykończenie, które strasznie mi się podoba:) Jednak na stronie producenta widziałam także inne ciekawe odcienie, które z miłą chęcią zobaczyłabym w swojej kolekcji lakierów:-)


A Wam który kolorek podoba się bardziej?:)


Pozdrawiam,
Glamourka89

27 komentarzy:

  1. nie lubię perłowego wykończenia tak jak przy tym różu,a ten drugi jakoś nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten "szaro-zielony" jest ładny.:) Fajnie wygląda na paznokciach..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Eveline są fajne lakiery, nie odpryskują tak szybko.:)

      Usuń
  3. mi właśnie ten drugi kolor bardziej wpadł w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie różowy.
    Drugi całkowicie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. rozowy mi sie nie podoba jakos... ale ten drugi bardzo ladny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten drugi zdecydowanie lepszy od pierwszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obydwa mi sie podobaja! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne kolorki ale pierwszy bardziej przypadł mi do gustu ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. różowy w sam raz dla mnie :) subtelny, jasny, nie rzucający się w oczy, dziewczęcy :) W sam raz do szkoły ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielony mi się podoba:D róż już niekoniecznie..

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że wytrzymują więcej niż dzień. Drugi:) Lubię perłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :P
    Szaro- zielony <3 Najlepszy *.*
    +Obserwuję, liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolorki, na prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  14. mi tez podoba się różowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba kolory sa bardzo ładne, ale chyba tez skłaniam się ku różowi. Miałam podobny z miss sporty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię takich perłowych odcieni, ale ten różowy jest ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej serii, ale kolorki bardzo sympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń