piątek, 27 września 2013

Wszyscy mają woski Yankee Candle mam i ja!☺


Już od dobrych kilku miesięcy czytam na blogach posty o woskach Yankee Candle. 
Pamiętam, że początkowo w ogóle nie byłam nimi zainteresowana. 
Ot, zwykłe pachnące woski myślałam sobie. Jednocześnie zadawałam sobie także 
jedno pytanie: co jest w nich takiego niezwykłego, że wszyscy je tak namiętnie kupują?
Z dnia na dzień jednak moja ciekawość w stosunku do nich rosła, no i w końcu 
przyszedł taki dzień, że sama, z nieprzymuszonej woli;) zapragnęłam je 
wypróbować i przekonać się czemu są tak popularne w blogosferze.



Swoją przygodę z paleniem wosków rozpoczęłam od kupna kominka.
W zeszłym tygodniu kupiłam zwykły, prosty, czarny kominek.
Dałam za niego przysłowiowe grosze, ale uważam, że jak
na taką niewielką sumę prezentuje się on całkiem nieźle.

 

Natomiast w środę w sklepie internetowym http://www.goodies.pl/ 
kupiłam kilka pachnących woskowych tart:-)

W moim posiadaniu znalazły się następujące zapachy:


- Salted Caramel z jesiennej edycji Q3


cztery świąteczno - zimowe zapachy z edycji Q4

- Snowflake Cookie
- Season of Peace
Merry Marshmallow
 - Christmas Memories



oraz dwa zapachy miesiąca września:

- Mandarin Cranberry
- Vanilla Lime


Po tym jak rozpakowałam paczkę i zapaliłam w kominku jeden z zamówionych 
wosków już chyba wiem na czym polega ich fenomen i czemu są one 
tak popularne:-) Przepadłam, przepadłam z kretesem...:-)


33 komentarze:

  1. też mnie blogosfera skusiła i też wybrałam goodies :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi kominek bardzo się podoba :) Ja jakiś czas temu z siostrą na spółkę zamówiłam kilka wosków. I ja przepadłam, na pewno kupię więcej, jak tylko wytopię te, które mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to teraz i ja zaszaleję z tymi woskami bo jestem miłośniczką i zbieraczką świec, olejków oraz kominków. Choć mam tylko jeden swój ulubiony kominek i zmieniam go co jakieś kilka lat to mianowicie kominek z the body shop z kamienia mydlanego. Polecam go bo nie przypala olejków i jest super oraz każdy z kominków ma inny niepowtarzalny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  4. mm....jeszcze tylko ja nie mam;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dziś kupiłam i właśnie rozkoszuję się zapachem Strawberry Buttercream :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze się twardo trzymam :D i nie kupilam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech jest już połowa października, chce też jakiś wosk (miałam 2 szt ;d)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak woski to super sprawa :) Mandarin cranberry totalnie mnie uwiodlo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez sie na nie czaje :) masz suuuper kominek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:* Kupiłam go w sklepie typu Wszystko po 5,99zł:)

      Usuń
  10. A mnie się te woski coraz mniej podobają ;/ Zapachy niektórych są okropne i strasznie duszące ; /

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie mam i nie miałam YC. Ale kominek masz piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w końcu tez musze je zamówic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ogolnie uwielbia woski, ale YC a dużo ciekawych polaczeń i chyba tym wygrywają

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie chce kupić te zimowe woski! Jak one pachną? Który polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najintensywniej pachnie Christmas Memories i właśnie on przypadł mi do gustu najbardziej. Jednak więcej na temat zimowych wosków będę mogła powiedzieć jak je wszystkie roztopię w kominku:)

      Usuń
  15. Mandarynka z żurawiną - idealne połączenie na jesienne wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. to widze ze tlko jeszcze ja nie mam :( w takim razie udaje sie na zakupy:D podoba mi sie twoj kominek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety ja jeszcze ich nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam tak sobie jak Ty dopóki cała nie zapaliłam sławnych tart YC ;)
    Zapaliłam - przepadłam

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam te woski :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam te woski, cudownie pachną, jestem już od nich chyba uzależniona bo co wyjdą nowe limitowane zapach to mam ochotę je kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja własnie jestem na etaoie zakupu. Już sie nie mogę aby sprarwdzić czy rzeczywiście te woski sa takie genialne jak wszyscy o nich mówią :)

    OdpowiedzUsuń