wtorek, 17 lipca 2012

Rexona, Physiogel + mani na dziś

Nie chcę żebyście pomyśleli sobie, że się tylko chwalę i chwalę, ale...akurat tak się złożyło że od początku tygodnia jestem "zasypywana" paczkami :)

W zeszłym tygodniu zostałam poproszona przez ekipę Rexony o adres do wysyłki. Bardzo spodobała im się recenzja antyperspirantu Rexona Linen Dry, którą zamieściłam na swoim blogu i chcieli mi wysłać z tej okazji niespodziankę.  Recenzję możecie zobaczyć  TUTAJ.

Jak otworzyłam paczuszkę to aż  mi się gęba uśmiechnęła. 
Zobaczcie dlaczego:


Dostałam dwa antyperspiranty w kulce i dwa w sprayu. Do tego dołączony był bardzo miły list, który był przewiązany wstążeczką. Całość była udekorowana czerwonymi kokardkami. 

 Zamieszczając posta na temat mojego ulubionego antyperspirantu nie miałam pojęcia, że zostanę dostrzeżona i nagrodzona przez ekipę Rexony:)  

Dziękuję bardzo Rexonie za tak miłą niespodziankę!:-)



Drugą paczuszkę otrzymałam ze strony  http://wizaz.pl/ z kosmetykami Physiogel.
Jakiś czas temu można było ma stronie wizażu zgłosić się do testowania tych kosmetyków.
Po raz pierwszy udało mi się wygrać coś na tym portalu. Do tej pory nie miałam szczęścia jeśli chodzi o testowanie.

Zawartość paczki:
- Żel po prysznic, 
- Krem intensywnie nawilżający,
- Balsam łagodzący do ciała.




Kosmetyki te są przeznaczone dla osób o suchej, wrażliwej i alergicznej skórze. Mają one unikalną strukturę DMS (Derma-Membrane-Structure) naśladującą budowę naskórka. Dzięki temu zawarte w nim lecytyna, ochraniająca skórę przed działaniem czynników zewnętrznych oraz ceramidy, wiążące wodę w naskórku, wnikają głęboko. W efekcie skóra jest nawilżona i gładka w dotyku.


Zmieniając temat. 
Mój mani na dziś to lakier z Sensique Strong&Trendy nails nr 139.


 Lakier jest bez toluenu i formaldehydu. Dostępnych jest 30 kolorków.
Lakier ma bardzo wygodny pędzelek, schnie raczej standardowo, wystarczą dwie warstwy by uzyskać intensywny kolor. Kupiłam go skuszona ceną. Teraz w Drogerii Natura jest promocja na wybrane odcienie. Cena to 2,99zł. Nie wiem jak będzie z jego trwałością i czy nie zabarwi płytki, ale jak na razie jestem zadowolona z zakupu.

Na zdjęciu poniżej prezentuję swój kciuk:) wymalowany  topperem z Essence nr 01.
Również kupiłam go w Naturze za 7,99zł. Jest to lakier nawierzchniowy nadający specjalny efekt.
Jest to mój pierwszy tego typu lakier.
Topper nakłada się łatwo, choć denerwują mnie te duże drobinki brokatu. Trzeba parę razy pomazać paznokieć żeby równo rozłożyć te większe drobinki. 
Lakier nie nadaje się na co dzień (chyba że ktoś lubi świecić:) , ale na jakieś większe wyjścia, dyskoteki.




Jak Wam się podoba taki efekt na paznokciach?

12 komentarzy:

  1. gratuluję nawiązania tylu współpracy, ładnie wygląda prezent od rexony ;) PS: zapraszam na rozdanie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna czern;) i gratuluje produktow do testow;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor lakieru to brąz, ale jest dość ciemny i wygląda czasami jak czerń.

      Usuń
  3. gratuluję super paczuszki :) lakier faktycznie śliczny a topper mam taki sam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, fajnie paczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak zmywa sie ten lakier.? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem. Użyłam go dziś po raz pierwszy, więc za kilka dni, jak będę go zmywać, to Ci powiem:)

      Usuń
  6. Zapas dezodorantów na pół roku:)
    Czekam na recenzję tych kosmetyków z Wizażu:)

    OdpowiedzUsuń