wtorek, 3 lipca 2012

My Secret Nail Polish

Mani na dziś to my Secret w kolorze 158 Sky Blue.


Opis:
Lakier o nowoczesnej, lekkiej formule, która zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug.




 Lubię ten lakier. Jest trwały, ładnie się nim maluje, ma bardzo intensywny i mocny kolor.
Nakładam go zawsze dwie warstwy. Pierwsza warstwa cieńsza schnie błyskawicznie, druga grubsza raczej standardowo.
Jedyne co mnie w nim denerwuje, to to że delikatnie odbarwia płytkę. Muszę się porządnie na szorować, żeby zmyć lakier z paznokcia.



  
Cena: 10ml / ok. 5,5zł 

Ocena: 4 / 5


Szukam jakiejś dobrej bazy pod lakier, która zabezpieczy moje paznokcie przed odbarwianiem, bo lakier jest fantastyczny i na pewno z niego nie zrezygnuję:-)


Jakich baz używacie? Co możecie mi polecić?



P.S. Już wkrótce zapraszam na moje pierwsze rozdanie:-)

6 komentarzy:

  1. Ładny kolor! ja ostatnio zakochałam się w golden rose matte velvet który mam na blogu - też piekne niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój typ kolorów, ale ładny - odbarwia nawet kładziony na bazę?

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie nie posiadam żadnej bazy. Maluję lakierem bezpośrednio na paznokieć, więc lekko barwi. Ale myślę, że jak wreszcie kupię i nałożę bazę to nie będzie tego efektu.

      Usuń
  3. Kolor świetny ! :) bardzo mi się podoba taki na opalonych stopach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich lakiery nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń