środa, 17 kwietnia 2013

Avon Planet Spa - Naprawcza maseczka do włosów z masłem shea



Opis produktu:
Naprawcza maseczka do włosów z tropikalnej linii African Shea Butter, skutecznie dba o piękny i zdrowy wygląd włosów. Błyskawicznie regeneruje włosy i poprawia ich kondycję. Dzięki formule opartej na bazie, bogatego w witaminy masła shea, kosmetyk szybko odbudowuje strukturę włosa, poprawiając jego stan i dogłębnie nawilżając od nasady, aż po same końce. Kosmetyk wyraźnie wzmacnia włosy. Po zastosowaniu włosy będą miękkie, gładkie i pełne blasku. Maseczka pozostawi po sobie przyjemny zapach.

Składniki:


Maseczka znajduje się w okrągłym, dosyć szerokim, plastikowym pudełeczku o pojemności 200ml. Opakowanie kosmetyku zabezpieczone jest folią ochronną. Po zerwaniu tego zabezpieczenia możemy poczuć baaaardzo przyjemny zapach. Jest on słodki, intensywny, po prostu cudowny:) Mogłabym go wąchać godzinami - tak strasznie mi się podoba!:)
Maska ma gęstą, budyniową konsystencję i jest koloru puddingu waniliowego:)



Sposób użycia:
Równomiernie nałożyć na włosy. Pozostawić na 1-10 minut zależnie od rodzaju włosów i potrzeb w zakresie regeneracji. Dokładnie spłukać. Wysuszyć i układać jak zwykle.



Maska ma całkiem konkretną konsystencję, która dobrze rozprowadza się na włosach i z nich nie spływa, dlatego na swoje włosy nie muszę nakładać jej w zbyt dużej ilości.
Włosy po jej użyciu są dobrze nawilżone, wygładzone, miłe w dotyku i błyszczące. Nie puszą się i nie ma problemu z ich rozczesaniem. Maska nie powoduje także ich obciążania. Jeśli chodzi o ten cudowny zapach, to pozostaje on na włosach dość długo, ale w nieco delikatniejszej wersji, więc czasami zdarza mi się przyłapać na tym, że je wącham:)


Podsumowując, Jak najbardziej polecam tę maseczkę. Ja osobiście jestem oczarowana jej działaniem, no i przede wszystkim zapachem:) Jest to moje drugie opakowanie i na pewno nie ostatnie:) Polecam jej kupno podczas promocji, bo wtedy można ją nabyć w całkiem atrakcyjnej cenie (mniej niż 20zł).



Cena: 200ml / w katalogu nr 6 maseczka dostępna jest w cenie 22,99zł


Lubicie kosmetyki Avon z serii Planet Spa?


Pozdrawiam,
Glamourka89

18 komentarzy:

  1. Lubię serię Planet Spa, szczególnie maseczki na twarz ;D Zawsze jakaś znajdzie się u mnie w łazience ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię serię Planet Spa maseczki niestety jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. często oglądam kosmetyki planet spa w katalogu
    mimo okropnych składow o dziwo działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny fajny produkt avonowski.
    Chyba przejrzę aktualny katalog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No chciałabym ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam tej maseczki, na razie zużywam maskę mleczną Kallos:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam tej maseczki ;) jeśli chodzi o tego typu produkty to biovax jest moim ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam maseczki z Planet SPA, natomiast inne kosmetyki z tej serii to jedne z najlepszych jakie oferuje Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie probowalam nigdy zadnego kosmetyku Planet Spa z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna:) ja mam Avon planet spa w tubeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedną maseczkę z Planet Spa, muszę zrobić recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za kosmetykami Avonu, kiedyś ich używałam, ale żaden produkt nie był warty polecenia. Nie miałam jednak nic z serii Planet Spa, może ona jest lepsza

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam trochę produktów do włosów z Avonu, ale nie zachwyciły mnie. Za to z serii Planet Spa, nie miałam jeszcze nic. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja szukałam czegoś na lamliwosc i tez Avon przyszedl z pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mimo, że ogólnie nie przepadam za kosmetykami z Avonu ;) wyjątkiem jest właśnie ta seria kosmetyków nie tylko do włosów ale tez maja fajne scruby i kremy. Avon kiedys też miało fajne serum na końcówki ale nie wiem nawet czy nadal jest w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  16. maseczka jest rewelacyjna, polecam, włosy są bardzo miękkie i delikatne

    OdpowiedzUsuń