sobota, 2 marca 2013

Uwaga! Szukam testerki:-) cz. 7

Dziewczyny!
Zapraszam na kolejną edycję akcji: Uwaga! Szukam testerki:)

Tym razem mam Wam do zaoferowania Balea Föhn Lotion - preparat do modelowania włosów zwiększający objętość - ochrona i energia.


Zasady:
Kosmetyk ten otrzyma tylko ta z Was, która jest moim obserwatorem, 
umieści informację o rozdaniu u siebie na blogu (baner lub notka) 
oraz zobowiąże się do przetestowania i zrecenzowania tego lotionu 
w wyznaczonym terminie u siebie na blogu.

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
E-mail: 
Info o rozdaniu: notka/baner + link

Baner:


Zgłaszać możecie się pod tym postem do niedzieli (10.03). W poniedziałek lub wtorek wylosuję jedną osobę, która będzie miała miesiąc na przetestowanie tego kosmetyku.


Pozdrawiam i życzę udanego weekendu:* 
Glamourka89

14 komentarzy:

  1. Produkt nie dla mnie ale zycze innym powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie tez nie jest ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jak powyżej ale powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. i dla mnie tez nie;)
    zapraszam do siebie na kosmetyczne rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dla mnie ideał więc zgłaszam się z miłą chęcią :)

    Obserwuję jako: EmKaBeauty
    E-mail: emkabeauty@gmail.com
    info o rozdaniu: baner

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako: Marta
      E-mail: zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com
      Info o rozdaniu: baner http://www.zmojegopunktuwidzenia92.blogspot.com/

      Usuń
  7. O bardzo chętnie przetestuję i rzetelnie zrecenzuję :)
    Obserwuję jako: Joanna K
    e-mail: kidajoanna1388@gmail.com
    banner na pasku bocznym: mycreativemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego weekendu i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako: Veronika S
    E-mail: house1@amorki.pl
    Info o rozdaniu: baner + www.womanadvice.blogspot.com
    moim włosom przydałoby się trochę objętości :) chętnie sprawdzę jak się sprawdzi ten lotion

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem na nie :(
    u mnie jutro NOWY POST http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny produkt, ale ja mam jeszcze zaległą recenzję o różu od Ciebie, więc nie zgłaszam się. A o różu napiszę w tym tygodniu, jak tylko uda mi się zrobić zdjęcia przy świetle dziennym wreszcie... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: KosmetyczkaAni
    E-mail: kosmetyczkaani@gmail.com
    Info o rozdaniu: baner TAK http://kosmetyczkaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń