wtorek, 12 marca 2013

Madame Lambre Puder prasowany


Opis producenta:
Puder prasowany doskonale matuje skórę nadając jej jednocześnie subtelnego satynowego blasku. Idealny do wykończenia makijażu, nie wysusza skóry i nie tworzy efektu maski. Cudownie rozświetla skórę, wyrównuje koloryt i sprawia , że twarz jest świeża i wypoczęta.

Składniki:


Dostępne odcienie:

Źródło: http://www.madamelambre.eu/



Do testów dostałam puder prasowany z wytłoczonym logo firmy, 
zapakowany w blister i kartonik w odcieniu nr 1.


Puder oczywiście możemy wyjąć z tego plastikowego opakowania i umieścić w specjalnej magnetycznej kasetce o przepięknym, oryginalnym designie, które Mademe Lambre ma w swojej ofercie.



Puder wspaniale komponuje się z odcieniem mojej cery jak i ze wszystkimi moimi podkładami. Jest idealnym wykończeniem makijażu. Ma przyjemny pudrowy zapach, który po nałożeniu niestety nie utrzymuje się zbyt długo na twarzy. A szkoda, bo pachnie naprawdę pięknie. Bardzo wygodnie nakłada sie go za pomocą pędzla, a sam kosmetyk podczas tej czynności nie kruszy się, ani nie pyli. Puder po nałożeniu na twarz nie daje brzydkiego, płaskiego matu, a wręcz sprawia, że buzia wygląda bardzo naturalnie, promiennie i świeżo. Efekt zmatowienia utrzymuje się około 5 godzin, a potem muszę wykonać drobne poprawki. Puder nie wysusza, nie uczula ani nie zapycha. Niewątpliwym plusem tego kosmetyku jest również jego cena.

Podsumowując, wszystkie obietnice producenta zostały spełnione, a ja jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku. Sprawdził się on u mnie doskonale, więc z czystym sumieniem mogę go Wam polecić:)



Cena: 12g / 10,13zł 

Puder prasowany Madame Lambre możecie kupić TUTAJ lub w drogeriach Hebe.


http://www.madamelambre.eu/


Miałyście przyjemność używać tego pudru?


Pozdrawiam,
Glamourka89

24 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio będąc w Warszawie nie potrafiłam ich niestety zlokalizować w hebe

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nic nie miałam tej firmy, a widzę, że ceny przystępne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i w przystępnej cenie puder. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nie znam tego pudru, ale marka jest mi już znana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tylko produkty Lambre, Madame nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piekne pudełko ;) ciekawa marka i fajny odcien ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowania produktów tej formy mnie urzekają.

    PS. Na moim blogu znajdziesz zaproszenie dla Ciebie, do wspólnej akcji dbania o stopy i dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go, ale akurat mój stary się kończy, więc będę go miała na uwadze, zwłaszcza, że cena jest konkurencyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam ahh jak ja żałuję że u mnie nie ma Hebe ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam elegancję tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam go, ale zainteresowałaś mnie nim :) odcień 01 świetnie by do mnie pasował, muszę go poszukać u mnie w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nic nie mam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny muszę wreszcie wypróbować kosmetyki Lambre :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, nie znam... dla mnie inny odcień byłby dobry:)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nic z tej firmy, hmm a puder nie ciemniej Ci na buzi?

    OdpowiedzUsuń