poniedziałek, 27 maja 2013

Perfecta Mama Specjalistyczny preparat do pielęgnacji biustu



Opis produktu:
Preparat do pielęgnacji biustu Perfecta Mama polecany jest dla kobiet ciężarnych, od 4. miesiąca ciąży i w okresie karmienia piersią.
Zaawansowana technologia i naturalne składniki gwarantują skuteczne i bezpieczne dla dziecka działanie preparatu do pielęgnacji biustu z serii Perfecta Mama.
Roślinny kompleks Arutozum-TM pobudza naprawę wiązań kolagenowych.
Witaminy E-C-F  i olejek z dzikiego szafranu odżywiają i zwiększają elastyczność tkanek.
Aktywny wyciąg z liści kapusty jest naturalnym środkiem polecanym jako okład na obrzmiałe piersi.
Preparat posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Nie zakłóca badań USG. Kompozycja zapachowa bez alergenów.

Składniki:
Aqua, Propylene Glycol, Brassica Oleracea Extract, Caprylic / Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Steareth-25, Ceteth-20, Stearyl Alcohol, Hydrogenated Poly-1-Decene, Glycerin, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Butylene Glycol, Centella Asiatica Extract, Daru-toside, Hexyldecanol, Hexyldecyl Laurate, Ammonium Acryloydimethyltaurate / VP Copolymer, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Disodium EDTA, BHA, Sodium Hydroxide, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum.



Odpowiednia pielęgnacja biustu podczas ciąży jest bardzo ważna. Piersi w tym czasie stają się pełniejsze- przygotowują się one do swojej praktycznej funkcji, czyli gromadzenia pokarmu dla małego człowieczka:) Gruczoły powiększają się, a skóra rozciąga powodując brzydko wyglądające rozstępy. Mając na uwadze te informacje postanowiłam zaopatrzyć się w specjalistyczny preparat do pielęgnacji biustu dla kobiet ciężarnych oraz w okresie karmienia piersią Perfecta mama z Dax Cosmetics. Jesteście ciekawe jak się sprawdził? Zapraszam:)



Opakowanie preparatu to miękka tubka stojąca na 'głowie', zamykana na zatrzask. Klapka łatwo się otwiera i zamyka. Wyciskanie produktu z opakowania jest bezproblemowe. Kosmetyk ma luźną, a zarazem lekką, łatwo rozprowadzającą się konsystencję. Doskonale się wchłania. Nie zostawia tłustej, ani lepkiej warstwy. Zapach jest wyjątkowo subtelny i przyjemny dla nosa.



Preparat ten stosuję od około 3 tygodni. W opakowaniu zostało mi go już niewiele, zatem tubka o pojemności 100ml wystarcza na jakiś miesiąc stosowania. Wydajność tego mazidła- rzekłabym standardowa.
Preparat Perfecta mama nakładam kolistymi ruchami na skórę biustu i dekoltu zawsze po wieczornej kąpieli. Podczas jego regularnego stosowania zauważyłam, że skóra zyskała na elastyczności. Piersi nabrały ładnego kształtu, a skóra stała się wyraźnie bardziej nawilżona i miękka w dotyku. Jest również wzmocniona i odżywiona. Mam także cichą nadzieję, że dzięki temu stanie się ona mniej podatna na rozstępy... Aktualnie nie mam (jeszcze!) problemu z obrzmieniem oraz bolesnością piersi, więc nie wiem czy preparat rzeczywiście przynosi ulgę na te dolegliwości. Nie mniej jednak na chwilę obecną jestem z niego bardzo zadowolona.
Czy kupię go ponownie? Nie wiem. Moja natura testerki nakazuje mi bym ciągle próbowała czegoś nowego:)



Cena: 100ml / 18zł

Dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe



Dziewczyny, a Wy jakich kosmetyków używacie do pielęgnacji biustu?


Pozdrawiam,
Glamourka89

10 komentarzy:

  1. mała pojemność. Ja zawsze kupuję eveline do biusyu ale może następnym razem kupię ten balsam, chciałabym wypróbować coż nowego. Nie ważne że nie jestm w ciązy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam serum od Efektimy, takie sobie jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. łagodzi bolesność piersi, sprawdziłam ;) też jestem z niego zadowolona, stosowałam w ciąży i podczas karmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem w ciąży i póki co nie planuję tego zmieniać, ale na pewno go kupię, gdy coś się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jeszcze daleko do stosowania takiego kremu...:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. oj daleko mi do kupna tego produktu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja uważam, ze nawet jak się nie jest w ciązy to powinno się stosować takie kremy

    i tak wogóle zaprosiłam się do wspólnej akcji na swoim blogu : ) http://rarityikosmetyki.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio stwierdziłam,ze chciałabym jakiś preparat do pielęgnacji biustu, może skusze się na ten:)

    OdpowiedzUsuń