środa, 1 sierpnia 2012

Współpraca z Invex Remedies

Dosłownie kilka minut temu listonosz przyniósł mi dwie paczki.
W jednej z nich, dzięki uprzejmości Pani Ilony Wawrzeńczyk, znalazły się kosmetyki do przetestowania od firmy Invex Remedies.




Po otwarciu pudełka mym oczom ukazało się trójkątne pudełko, bardzo dobrze zabezpieczone na czas podróży piankowym wypełniaczem, przypominającym trochę chrupki mojej dwuletniej siostrzenicy:) Dzięki nim paczka została należycie zabezpieczona i nic się nie pogniotło.



Eleganckie, białe pudełko w kształcie trójkąta skrywało...

 

...trzy kosmetyki oraz ulotkę z opisem zastosowania produktów.






Do testowania dostałam:

- Mgiełkę do twarzy Au100 na bazie złota
- Antybakteryjny tonik Ag123 na bazie srebra
- Regenerujący żel do ciała Silor+B na bazie krzemu organicznego i boru



"Firma tworzy innowacyjne kosmetyki i suplementy diety oparte na mikroelementach, które pielęgnują, regenerują i odmładzają organizm. Preparaty zawierają monoatomowe złoto, platynę, srebro oraz krzem organiczny. Nie zawierają parabenów, substancji pochodzenia zwierzęcego i olei mineralnych".



Więcej o kosmetykach napiszę po przetestowaniu. 


Zapraszam na stronę firmy: http://www.invexremedies.pl/pl/

 
Bardzo dziękuję firmie Invex Remedies za możliwość testowania kosmetyków, za zaufanie względem mojej osoby i za wspólną współpracę.  

Pozdrawiam Panią Ilonę i cały zespół Invex Remedies.



 ********************************
 
Drugą przesyłkę dostałam od fanpage Glossyboxa. W zeszły piątek był organizowany konkurs na FB pod nazwą "6 Godzin 6 Marek" i udało mi się wygrać zestaw kosmetyków marki Avene:)



Bardzo chciałam przetestować wodę termalną z Avene, więc teraz będę miała ku temu świetną okazję:)


Fanpage Glossybox: https://www.facebook.com/GlossyBox.Polska


To tyle na dziś. Idę zajrzeć na Wasze blogi.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia:*

11 komentarzy:

  1. gratulacje ;) Mi się niestety nie udało wygrać ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiesz, ja do tej pory też nie miałam szczęścia w konkursach organizowanych na FB. Pierwszy raz mi się udało coś wygrać:)

      Usuń
  2. Gratulacje:) Zazdroszczę współpracy, z chęcią bym jakąś podjęła:)
    Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* Jak masz chęć przetestować jakiś produkt to napisz do firmy, może spodoba im się Twój blog i wyślą Ci coś do testów:)

      Usuń
  3. Gratuluję szczególnie wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i współpracy i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te rzeczy. Pisz jak ci sie podobaja. mnie najbardziej intersesuje Invex Remedies. Daj znac co i jak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mając wybór wole wodę termalną z Vichy.

    OdpowiedzUsuń