piątek, 22 czerwca 2012

Lirene MaXSlim


Opis producenta:
Balsam intensywnie ujędrniający skutecznie ujędrnia, poprawia sprężystość i elastyczność skóry oraz modeluje sylwetkę, dzięki specjalnie wyselekcjonowanym składnikom o działaniu wyszczuplającym i ujędrniającym. Kompleks substancji aktywnych wzbogaconych kofeiną i teofiliną przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Wyciąg z zielonej herbaty nadaje skórze gładkość, nawilża oraz korzystnie wpływa na mikrokrążenie. Świeży, energetyzujący zapach pobudza zmysły i dodaje energii.
Zalety:
- silnie ujędrnia,
- wyszczupla i modeluje sylwetkę,
-zapobiega gromadzeniu się tkanki tłuszczowej.


Balsam kupiłam tydzień temu w Rossmanie 400ml za 8,99zł


Balsam mam lekką konsystencję, wchłania się bardzo szybko, ma cudowny lekki cytrusowy zapach - mi on kojarzy się z herbatą z cytrynką :-)
Opakowanie jest w bardzo przyjemnym kolorze, co cieszy oko podczas użytkowania.
Skóra po aplikacji jest nawilżona, gładka i przyjemna w dotyku. Z racji tego że balsamu używam dopiero od tygodnia, nie zauważyłam jakichś spektakularnych efektów silnego ujędrnienia, ale jak najbardziej polecam ten balsam.

Ocena: 4+/5

1 komentarz:

  1. Balsam rzeczywiście jest trafiony. Używałam go przez dwa tygodnie :) W rossmannie była ostatnio promocja - balsam tańszy o połowę ceny, czyli za 8,99zł :))

    OdpowiedzUsuń