czwartek, 21 czerwca 2012

Pierwszy wpis + Kosmetyki z Biochemii Urody

Długo myślałam nad założeniem bloga. Rozważałam za i przeciw. Aż w końcu stwierdziłam, że co mi szkodzi spróbować. A więc o to jestem...:)

Na wstępie pasowałoby się przedstawić. Mam na imię Monika, mam 22 lata i mam 'bzika' na punkcie kosmetyków i moich cudownych kocurów;-)


Mój pierwszy wpis pragnę poświęcić kosmetykom z Biochemii Urody. Otóż jakiś czas temu zamówiłam na tej stronie:

*Hydrolat z kocanki 200ml
*Olej z kocanki 50ml
*Olej tamanu 15ml
*Żel hialuronowy 1% 100ml


Hydrolat z kocanki jest najbardziej ceniony za dwa unikalne kierunki działania:
1 - Posiada korzystny wpływ na naczynka, działa obkurczająco oraz zmniejsza opuchnięcia, sprzyja szybkiemu zanikowi siniaków, obtłuczeń i zaczerwienień skóry, przyspiesza wchłanianie i niwelowanie wybroczyn oraz krwiaków powstałych po urazach, zabiegach medycznych i kosmetycznych. W przypadku drobnych zranień, hamuje krwawienie i uśmierza ból. Jednocześnie wykazuje intensywne działanie przeciwzapalne i łagodzące. Przypomina działaniem witaminę K, od której w zastosowaniu zewnętrznym jest skuteczniejszy oraz pozbawiony skutków ubocznych istniejących w przypadku witaminy K stosowanej na skórę. Jest polecany w przypadku cery z poszerzonymi naczynkami, z trądzikiem różowatym, skóry podrażnionej, na okolice oczu w przypadku cieni, obwódek i opuchnięć.
2 - Posiada intensywne właściwości regeneracyjne, sprzyja gojeniu i zabliźnianiu ran pourazowych, minimalizuje tworzenie blizn, sprzyja również redukcji już istniejących blizn, rozstępów i śladów potrądzikowych. Stosowany zewnętrznie stymuluje odbudowę naskórka i tworzenie nowych, zdrowych komórek skóry, jest polecany w sytuacjach wymagających regeneracji skóry, np. po zabiegach złuszczających. 

Hydrolat jak i olej z tamanu kupiłam ze względu na swoją  cerę, która jest właśnie naczynkowa.


Olej tamanu posiada właściwości gojące, przeciwzapalne, przeciwbólowe, antybakteryjne, antywirusowe, przeciwgrzybiczne, antybiotyczne, przeciwreumatyczne, antyoksydacyjne oraz intensywnie regeneruje skórę i redukuje blizny.

Czysty żel hialuronowy 1%
składnik o silnym działaniu nawilżającym, łagodzącym, gojącym, stymulującym regenerację i formowanie się nowych komórek skóry.
Kwas hialuronowy o dużej masie cząsteczkowej to składnik występujący naturalnie w naszym organizmie, znajdziemy go w dużej ilości w skórze, głównie głębszych jej warstwach zwanych skórą właściwą, gdzie w połączeniu z włóknami kolagenu i elastyny tworzy system podporowy skóry, jednocześnie dbając o odpowiednie nawodnienie macierzy międzykomórkowej skóry. Wypełniając przestrzenie międzykomórkowe, kwas hialuronowy tworzy odpowiednie środowisko dla reakcji zachodzących w skórze oraz posiada niesamowite zdolności wiązania wody i stanowi wodny rezerwuar nawilżający skórę od wewnątrz. Kwas hialuronowy można porównać do 'napęczniałej od wody gąbki', która wypełnia strukturę skóry, nadając jej jędrność i gładkość. Ilość i wielkość cząsteczkowa kwasu hialuronowego maleje wraz z wiekiem, co stanowi jedną z przyczyn spadku nawilżenia i jędrności skóry.

Jak na razie jestem zadowolona z kosmetyków z Biochemii Urody i na pewno w  przyszłości wrócę na tę stronę:-)

1 komentarz:

  1. Kolejna osoba, która decyduje się na Biochemię Urody :-) I bardzo dobrze :-) Czekam na recenzje i będę zaglądać :-)

    Pozdrawiam

    Black Cat (Kate)

    OdpowiedzUsuń