sobota, 23 czerwca 2012

Darmowa próbka perfum PUMA

Wczoraj na stronie PUMA wypełniłam formularz i zamówiłam dla siebie i dla mojego faceta próbki perfum Puma Yellow i Green.



 
 Puma Yellow to skierowana do kobiet, kwiatowo-owocowa kompozycja, w której składzie odnajdziemy m.in.bergamotkę, jabłko, magnolię, fiołek, drzewo sandałowe, cedr i wanilię.
Odpowiednik męski to Puma Green złożona z akordów bergamotki, zielonych nut, lawendy, konwalii, liści fiołka, piżma, cedru, wanilii oraz benzoiny.
Perfumy zaczerpnęły nazwę od kolorów swoich flakoników-damskiego żółtego oraz zielonego męskiego.


***********************************************************************

Myślałam troszkę nad swoim pierwszym rozdaniem na blogu:-)
Jeśli do mojej witryny dołączy jeszcze 50 osób to wtedy zorganizuję rozdanie.
Zapraszam więc;-) Nagrody na pewno będą atrakcyjne. Proszę dodawać mój blog do obserwowanych:-)



8 komentarzy:

  1. nie podobaja mi sie te perfumy
    obserwuje
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem jak pachną:-) Dzięki za dodanie. Buziaki:*

      Usuń
  2. Wyglądają bardzo soczyście, jak pachną tak samo to jestem za ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! już skorzystałam :)
    Osobiście uwielbiam różowe perfumki pumy.
    Zapraszam http://greeneyekitty22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. m też próbowałam zamówić ale mi się nie da . a trudno ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach jest strasznie wiosenny, letni. Kojarzy mi się z cytrynowymi landrynkami. Miałam ochotę je kupić na promocji w Rossmannie, ale przetłumaczyłam sobie, że moja kolekcja perfum jest już wystarczająco duża. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również lubię jak firmy dają próbki. zawsze można sprawdzić co nam pasuje, a co nie i kupić dobrze, zamiast sie rozczarowywać.

    OdpowiedzUsuń