piątek, 1 lutego 2013

Styczniowe denko

Tradycyjnie z początkiem nowego miesiąca na moim blogu pojawia się post ze zużyciami z zeszłego misiąca. W tym miesiącu nie będzie inaczej. Tradycji musi stać się zadość:)




Produkty do włosów



1. ELISSE Odżywka regenerująca
Kupiłam ją bardzo, bardzo dawno temu w Biedronce i przyznam szczerze, że jej nie polubiłam. Owszem odżywka jest tania i łatwo dostępna, ale nic poza tym...Według mnie to bubelek...

2. GREEN PHARMACY Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych Rumianek Lekarski
Jego recenzję znajdziecie TUTAJ.

Produkty do ciała



3.  GRANATAPFEL Vitaldusche Orzeźwiający żel pod prysznic
Bardzo przyjemny produkt o ładnym orzeźwiającym zapachu.
Pełna recenzja tego produktu TUTAJ.

4. BIELENDA Kremowa emulsja do higieny intymnej Żurawina
Niedrogi, skuteczny, niesamowicie wydajny płyn do higieny intymnej.
Pisałam o nim TUTAJ.




5. FACELLE Chusteczki do higieny intymnej
Moje ulubione chusteczki. Mają bardzo przyjemny zapach, są łagodne, nie podrażniają, są odpowiednio nasączone nawet do ostatniej chusteczki i najważniejsze świetnie odświeżają wtedy kiedy tego potrzebuję. No a cena też jest przystępną, bo kosztują 4zł z hakiem:)

6. EXCLUSIVE Krem do rąk i paznokci Klasyczny
Ot zwykły kremik do rąk. Nic specjalnego. Kupiłam go za niecałe 3zł, ale jakoś mnie do siebie nie przekonał i raczej więcej go nie kupię...




7. BIO-OIL Specjalistyczny olejek do pielęgnacji skóry
Kupiłam go w grudniu w Rossmannie na promocji za 29,99zł. Buteleczka o pojemności 60ml wystarczyła mi raptem na tydzień :/ więc za dużo o nim Wam napisać nie mogę...
Olejek ma pomóc poprawiać wygląd blizn, rozstępów i nierówny koloryt skóry. Polecany jest również w przypadku problemu ze skórą starzejącą się i odwodnioną. Ja stosowałam go głównie po to by uelastycznić skórę na rosnącym brzuszku:) i zapobiec jej 'rozstąpieniu się':)
Olejek ma bardzo przyjemny zapach, dobrze rozprowadza się na skórze skutecznie natłuszczając ją, a dzięki przełomowemu składnikowi PurCellin Oil™, który ma za zadanie zmniejszać uczucie tłustości i ułatwiać wchłanianie tego olejku, niemalże natychmiast po jego nałożeniu możemy się ubrać, nie martwiąc się że pobrudzimy, czy zatłuścimy ubranie. 
Ze względu na dość sporą cenę i taką sobie wydajność tego olejku postanowiłam poszukać czegoś innego...

8. BABYDREAM FUR MAMA Olejek do pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży
...i tak trafiłam na ten o to olejek. Kupiłam go ze względu na pozytywne opinie na wizażu. Jego cena to 11,99zł za pojemność 250ml, czyli dużo lepiej niż w przypadku Bio-Oil.
Olejek zawiera wysokiej jakości olejek migdałowy, makadamia, jojoba, olej sojowy i słonecznikowy, a także witaminę E, natomiast nie zawiera olejów mineralnych, barwników i konserwantów.
Olejek ma piękny pudrowy zapach i aksamitną konsystencję. Doskonale nawilża, a przy tym jest bardzo wydajna. Niestety ma malutki minusik brudzi piżamkę...
Teraz obecnie stosuję Oliwkę pielęgnacyjną Hipp Babysanft i jestem z niej bardzo zadowolona. Ma gęstszą i treściwszą konsystencję niż Babydream przez co szybciej się wchłania, no i ma wygodny dzióbek/dozownik, który ułatwia wylewanie oliwki bez brudzenia jej opakowania, co bardzo mi odpowiada:)


Produkty do twarzy



9. MATRICIUM Ampułki do twarzy 5szt.
Wygrałam je w konkursie u Anni.
Ampułki mają za zadanie wspomagać regenerację zniszczonych tkanek skóry w przypadku powierzchniowych uszkodzeń. Matricium ma działanie nawilżające oraz tworzy warstwę ochronną, dzięki czemu chroni mikrośrodowisko uszkodzenia, a w związku z tym wspomaga odnowę komórkową oraz proces naturalnej regeneracji tkanek skóry.
Niestety po użyciu 5 ampułek nie jestem w stanie Wam napisać, czy rzeczywiście pomagają na te wszystkie problemy skórne o których wspomniałam.

Próbki, próbeczki i maseczki...



10. SCOTTISH FINE SOAPS COMPANY Au Lait Body Milk
Próbka z Grudniowego Glossyboxa.

11. BIELENDA Peeling do Stóp + Krem do Stóp Granat
Recenzję znajdziecie TUTAJ.
12. RIVAL DE LOOP Maseczka nawilżająca

13. RIVAL DE LOOP Maseczka oliwkowa z oliwą z oliwek i ekstraktem z kwiatu lotosu

14. PILOMAX
- Szampon do włosów głęboko oczyszczający
- Regenerująca maska do włosów zniszczonych, jasnych i rozjaśnionych, wypadanie włosów
- Szampon pielęgnacyjny - łupież tłusty
- Szampon do włosów głęboko oczyszczający




15. BIAŁY JELEŃ Hipoalergiczny szampon do włosów
Włosy jasne, naturalne i farbowane. Skóra skłonna do alergii.

16. FARMONA HERBAL CARE Szampon łopianowy

17. CLARINS Puder Skin Illusion
Nr 110 Honey - niestety okazał się za ciemny dla mojej bladej twarzyczki.

18. ZIAJA Krem ujędrniający na dzień, Kuracja dermatologiczna z witaminą C+HA/P
Próbka z gazety

19. MUSTELA Podwójnie działający krem przeciw rozstępom

20. MAMAMIL Krem zapobiegający rozstępom dla kobiet w ciąży

 Kolorówka



21. OEPAROL Pomadka ochronna do ust Owoce leśne
Pomadka zawiera wysokiej jakości naturalne składniki, w tym 'tłoczony za zimno' olej z nasion wiesiołka. Pomadka świetnie natłuszcza i zabezpiecza usta przed pękaniem i wysychaniem, a przy tym delikatnie pachnie owocami.


Ech, to by było na tyle...:-)

Miałyście może któryś z tych kosmetyków?

39 komentarzy:

  1. ciekawi mnie ta pomadka ochronna :) jaka jest jej cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadkę kupiłam we wrześniu w Biedronce i dałam za nią wtedy 5,99zł.

      Usuń
  2. Akurat oprócz jakiś tam próbek, nic z tych rzeczy u mnie nie było.
    Ciekawa byłam tego MATRICIUM Ampułki. Dziewczyny już po tygodniowym użyciu się nim zachwycały. Widzę, że jednak chyba się pośpieszyły, jak nie widać u Ciebie rezultatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety po 5 dniach ich stosowania nie zauważyłam różnicy...

      Usuń
  3. Duże to denko widzę kilka rzeczy które chce wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki do twarzy z RIVAL DE LOOP też lubię, nie wszystkie, ale sa bardzo fajne :) Długo się zastanawiałam nad tą pomadką ochronna do ust, ale nie kupiłam jej - kupiłam z Nivea :) Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się zastanawiałam nad tą pomadką ochronną i jeśli kiedyś na nią trafię w Biedronce to koniecznie będę musiała ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również lubię te chusteczki z rossmana i mam o nich takie samo zdanie. :) Dziwiłam się, że to ostatniej chusteczki były one mocno nawilżone.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusteczki facelle są bardzo w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam straszną chrapkę na te ampułki MATRICIUM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sobie dałam spokój z denkiem i już żałuję. Jednak zbieranie opakowań motywowało mnie do systematycznego zużywania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to. Denko motywuje do systematycznego zużywania nagromadzonych zapasów kosmetyków. Tak przynajmniej jest w moim przypadku:)

      Usuń
    2. Mnie też! ale teraz prowadze samo denko bez zakupów

      Usuń
    3. No to ja właśnie ostatnio mam wprost odwrotnie - zakupy, zakupy a ze zużywaniem kiepsko :/ W lutym już nie popełnię takiego błędu :D

      Usuń
  10. Widzę że denko pokaźne, moim celem na luty jest pobicie własego rekordu w zużywaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. płyn z żurawiną mnie ciekawi, sporo próbek poszło

    OdpowiedzUsuń
  12. Równiez podjełam ostatnio wspolprace z Philomax :)
    Jestem ciekawa działania kosmetyków z tej firmy ;)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego jak chcę wejść na twojego bloga to wyświetla mi się: "Nie można wyświetlić żądanego profilu usługi Blogger."???

      Usuń
  13. Spore denko!Miałam tę pomadkę z Oeparol tyle,że o smaku maliny.I również byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, ze próbeczki z Pilomaxu poszły w ruch :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie próbki z Pilomaxu czekają i czekają na użycie. Granat w kosmetykach uwielbiam, ale cena żelu granatapfel trochę mnie przerasta ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe fajna akcja z tym projektem denko :-) Sama powinnam wziąć chyba w czymś takim udział ;D Mimo, że w sumie nie posiadam nadmiernych ilości kosmetyków przez mojej studenckie fundusze.. ;-)
    Wytrwałości w zużywaniu życzę :D!
    Pozdrawiam
    ~Cherry

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dużo tego. Ja od paru miesięcy nie mogę się zebrać za denko. Puste opakowania są w jednym miejscu. Może kiedyś wrócę do takich postów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta pomadka musi mieć świetny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. też lubię pomadkę z oeparol ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ohohoho, jak wiele tego...

    OdpowiedzUsuń
  21. duże denko- gratuluję ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Duże to denko, ale żadnego z tych produktów nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  23. ale dużo produktów udało ci się wykorzystać... nie znam niektórych z nich...

    OdpowiedzUsuń
  24. spore zużycia :) ja olejku Babydream używam do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek z tego co się orientuję ma wszechstronne zastosowanie:)

      Usuń
  25. Bardzo chcę spróbować Bio Oil...akurat u nas jest w promocji, więc może się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  26. ależ udało ci się próbek zużyć ... brawo
    mam Bielendę do higieny intymnej - świetnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń