piątek, 12 kwietnia 2013

Glazel Puder rozświetlający w perełkach



Opis producenta:
Brązujące lub rozświetlające skórę. Eleganckie, niepowtarzalne kolory o wszechstronnym zastosowaniu, idealne do precyzyjnego wykończenia makijażu. Zamknięte w praktycznym pudełeczku, niezwykle wydajne. Polecane wielbicielom szlachetnego połysku.
Możesz aplikować jeden kolor lub mieszać ze sobą różne barwy, gwarantujemy że efekt zawsze będzie zjawiskowy.


Składniki:


Kosmetyk ten posiadam już od dawna. Wygrałam go w jakimś konkursie (nie pamiętam już nawet w jakim) i dziś chciałabym go Wam zaprezentować.


Perełki zamknięte są w okrągłym, plastikowym, przeźroczystym pudełeczku, które zamykane jest na czarną nakrętkę. Mimo tego, że jest ono plastikowe jest solidne i trwałe (wiem co mówię, bo już kilkakrotnie upadło mi na podłogę:). W środku znajduje się lusterko (pod nakretką) oraz puszek, który raczej nie nadaje się do nakładania tego kosmetyku. Znacznie wygodniejszy w użyciu jest pędzel do pudru bądź też ukośnie ścięty pędzel do różu. Każda perełka ma około 7-8mm średnicy, a w opakowaniu znajduje się ich w sumie 20g, czyli całkiem sporo. Perełki są bezzapachowe, a ich kolor to jasny róż z delikatnym połyskiem (żaden tam brokat). Nie wiem dokładnie jaki nr odcienia posiadam, bo nigdzie na opakowaniu nie znalazłam tej informacji...


Perełki są dosyć miękkie i łatwo nabrać je na pędzel. Ich pigmentacja nie jest zbyt mocna, więc nie musimy się obawiać, że zrobimy sobie nimi 'krzywdę'. Efekt rozświetlenia można oczywiście stopniować w zależności od upodobania. Puder nałożony na kości policzkowe delikatnie je rozświetla, a cerze nadaje ładnego, promiennego wyglądu. Mi taki subtelny efekt bardzo się podoba. Trwałość jest jak najbardziej zadowalająca - efekt utrzymuje się przez cały dzień. Kosmetyk ten nadaje się zarówno do twarzy jak i do ciała. Ładnie podkreśla dekolt i biust:-)


Poniżej możecie zobaczyć jak perełki prezentują się na skórze:



Cena: 20g / 39zł

Dostępność: Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia, gdzie można nabyć kosmetyki Glazel... zapewne można je znaleźć w drogeriach internetowych.


Pozdrawiam,
Glamourka89

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego typu pudry, dla mnie są najlepsze :)
    Ale marki jeszcze nie poznałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie jest zbyt różowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozna je dostac na www.glazel.pl ;) w ich firmowym salonie online.Mam perelki i je uwielbiam ale moje opakowanie jest nieco inne i zawiera 30g produktu,ja swPje odcienie kulek sama wybralam I daja piekne i dosc mocne rozswietlenie,na cala twarz bym swoich nie nalozyla akurat ,ale moze to zalezec od odcienia.
    Ogolnie je uwielbiam jak i wiekszosc kosmetykow Glazel:)aga mohe sa dosc micno perfumowane..

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo fajnie. Nie mam jeszcze kuleczek, ale ogólnie lubię kosmetyki Glazel. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nie spotkałam się z kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zabawy:)

      http://msiksigrekzet.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

      Usuń
  6. Bardzo fajny! Pracowałam na kosmetykach tej firmy na kursie w szkole wizażu :)są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałoby mi się takie coś, kuszą mnie te z Alverde, bo mają lepszy skład ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam nigdy o tej firmie ale perełki wyglądają naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń